Изравняване на налягането на мембраната
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Изравняване на налягането на мембраната
Здравейте колеги,от скоро се ровя из нета да намеря нещо по въпроса за изравняване на налягането на мембраната на изпарителя.Въпросното упражнение се прави с цел да се избегне гасненето по инерция с висока скорост и загубата на мощност когато е монтиран въздухозаборника.Знам че някои изпарители имат заводски отвор за тази цел да се навие щуцер който чрез маркуч се закача незнайно къде по тръбопровода.Също така обикновен изпарител също може да се преправи по този начин за работа при турбо на газ.Нека ако някой го е правил или е по навътре в нещата да сподели.Цялата гимнастика искам да я направя за да си сложа заборника че да може да смуче по студен въздух.Благодаря на отзовалите се.
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Изравняване на налягането на мембраната
За избягване влиянието на насрещния въздух може би е уместно атмосферната част на мембраната за ниското налягане да се свърже към филтърната кутия от към външната страна на филтъра.
На моя изпарител Landi-LSE има такъв отвор на капачката над мембраната. На Lovato-то и всичките му клонинги за връзка към атмосферата има едни перфорации на въпросната капачка, които трябва да се запушат и да се навърти щуцер. За избягване влиянието на насрещния въздух масово обръщат въздухозаборника да сочи някъде на страни. Може би ще е достатъчно просто да се отведе до там студен въздух, който да не се набива централно във въздухозаборника, за да не влияе на налягането в системата.
EDIT: Ето една интересна тема и е прав човекът, че налягането трябва да се компенсира от към вътрешната част на филтъра, а засмукването на газ при правилно изчислена плочка трябва да отговаря на действието на карбуратор и не би трябвало да се обърка работата на изпарителя. И двата варианта си струва да се пробват.
Също си струва при демонтиран въздушен филтър и работещ двигател на бензин да се измери вакуумът, който се създава към маркучите за газ от протичащия през смесителя въздух. Жалко, че нямам манометър за вакуум. Това би отговорило на някои въпроси - дали можем да си настроим изпарителите да работят с такава компенсация след въздушния филтър.
EDIT2: Или да си махна въздушния филтър и да видя дали ще мога да настроя системата да работи нормално.
На моя изпарител Landi-LSE има такъв отвор на капачката над мембраната. На Lovato-то и всичките му клонинги за връзка към атмосферата има едни перфорации на въпросната капачка, които трябва да се запушат и да се навърти щуцер. За избягване влиянието на насрещния въздух масово обръщат въздухозаборника да сочи някъде на страни. Може би ще е достатъчно просто да се отведе до там студен въздух, който да не се набива централно във въздухозаборника, за да не влияе на налягането в системата.
EDIT: Ето една интересна тема и е прав човекът, че налягането трябва да се компенсира от към вътрешната част на филтъра, а засмукването на газ при правилно изчислена плочка трябва да отговаря на действието на карбуратор и не би трябвало да се обърка работата на изпарителя. И двата варианта си струва да се пробват.
Също си струва при демонтиран въздушен филтър и работещ двигател на бензин да се измери вакуумът, който се създава към маркучите за газ от протичащия през смесителя въздух. Жалко, че нямам манометър за вакуум. Това би отговорило на някои въпроси - дали можем да си настроим изпарителите да работят с такава компенсация след въздушния филтър.
EDIT2: Или да си махна въздушния филтър и да видя дали ще мога да настроя системата да работи нормално.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта