Загуба на бензин при каране на пробан-бутан-ОПРАВЕНО
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Загуба на бензин при каране на пробан-бутан-ОПРАВЕНО
Здравейте,
След като установух загубата на антифриз от къде е. Помагайте и с бензина. Автомобила е Форд Фиеста моноинджекция 1.1 50 коня с Ловата с електрически изпарител с трипозиционно копче, карам основно в позиция на газ. Зареждам бензин и той започва да изчезва. Определено изчезва проверих не само по бензиномера но и като мина на бензин изкарвм няколко километра. Гледах за течове по тръбичките от резервоара на канал. Видимо не виждам теч. Преди три дена заредих 15 литра и изключих бушона на бензиновата помпа. Загоба по бензиномера няма. Въпроса ми е:
Какво прави помпата когато карам на газ? Чувал съм (незнам дали моята е така) помпата работи постоянно. Каква е идеята? Давайте идей какво да гледам. Уф аз доста писах ама исках да съм изчерпателен. Благодаря предварително.
След като установух загубата на антифриз от къде е. Помагайте и с бензина. Автомобила е Форд Фиеста моноинджекция 1.1 50 коня с Ловата с електрически изпарител с трипозиционно копче, карам основно в позиция на газ. Зареждам бензин и той започва да изчезва. Определено изчезва проверих не само по бензиномера но и като мина на бензин изкарвм няколко километра. Гледах за течове по тръбичките от резервоара на канал. Видимо не виждам теч. Преди три дена заредих 15 литра и изключих бушона на бензиновата помпа. Загоба по бензиномера няма. Въпроса ми е:
Какво прави помпата когато карам на газ? Чувал съм (незнам дали моята е така) помпата работи постоянно. Каква е идеята? Давайте идей какво да гледам. Уф аз доста писах ама исках да съм изчерпателен. Благодаря предварително.
Последна промяна от cruise на 19 сеп 2012, 08:34, променено общо 1 път.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
Нали казваш че си свалил бушона, тогава помпата не работи, инак да работи, ако не са взети мерки да се спре. С какво спираш Бензина на Газ, там е проблема?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
Трябва да имаш клапан за бензина. Затвори го ръчно от кранчето и виж после дали ще липсва гориово. Но така ще караш само на газ.



Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
Не знам как се спира бензина когато карам на газ. Аз питах: Чувал съм че при някой монтажи на АГУ бензиновата помпа работи постоянно когато караш на газ ? Ако не съм се объркал нещо. Въпроса ми е каква е идеята при такъв монтаж. Ще проследя вички кабели от копчето да видякъде отиват.HACKO написа:Нали казваш че си свалил бушона, тогава помпата не работи, инак да работи, ако не са взети мерки да се спре. С какво спираш Бензина на Газ, там е проблема?
madboy: Нямам такъв клапан за спиране на бензина.
Благодаря за отговорите >:D<:
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
Най-вероятно реле изключва дюзата, а помпата си работи. В тази ситуация, ако дюзата не затваря добре ще се получи твоя ефект.
На моята спирам с още едно реле и помпата, така избягвам евентуален проблем. Намираш кабела към помпата в левия праг (при Ескорта Черен с Червено) и го прекъсваш с реле. Не се изкушавай да прекъснеш инерционния изключвател, защото е нае управляващата верига на релето от компютъра и със прекъсването на тази верига, мисля, че повредих крайния транзистор в компютъра поради липса на товар.
Спирането само на помпата без дюзата също не е желателно, защото дюзата работи на сухо без охлаждане и ще изгори, също така Бензина служи и за смазка на иглата.
На моята спирам с още едно реле и помпата, така избягвам евентуален проблем. Намираш кабела към помпата в левия праг (при Ескорта Черен с Червено) и го прекъсваш с реле. Не се изкушавай да прекъснеш инерционния изключвател, защото е нае управляващата верига на релето от компютъра и със прекъсването на тази верига, мисля, че повредих крайния транзистор в компютъра поради липса на товар.
Спирането само на помпата без дюзата също не е желателно, защото дюзата работи на сухо без охлаждане и ще изгори, също така Бензина служи и за смазка на иглата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
Разбрах !!! Релето го виждам поставено с монтажа на АГУ-то. Стандартно 12В реле. Това със второто реле мога да го направя без никакъв проблем (така мисля). Не мога ли да използвам оригиналното си реле на бензиновата помпа?HACKO написа:Най-вероятно реле изключва дюзата, а помпата си работи. В тази ситуация, ако дюзата не затваря добре ще се получи твоя ефект.
На моята спирам с още едно реле и помпата, така избягвам евентуален проблем. Намираш кабела към помпата в левия праг (при Ескорта Черен с Червено) и го прекъсваш с реле. Не се изкушавай да прекъснеш инерционния изключвател, защото е нае управляващата верига на релето от компютъра и със прекъсването на тази верига, мисля, че повредих крайния транзистор в компютъра поради липса на товар.
Спирането само на помпата без дюзата също не е желателно, защото дюзата работи на сухо без охлаждане и ще изгори, също така Бензина служи и за смазка на иглата.
Значи идеята е като караш на газ се спира подаването на напрежение към УПРАВЛЯВАШАТА верига на поставенето реле респективно няма напрежение УПРАВЛЯВАНАТА (Демек няма напрежение на дюзата) Дюзата трябва да е затворена, (в моят случай не затваря докрай) бензиновата помпа работи, бензина се връща по тръбичката за излишното гориво. Прав ли съм.
Дойде ми още една идея ако е спукана тръбичката за излишното гориво може и оттам да губи. ама аз два пъти го оглеждах в канала и не видях ама аз и антивриза не видях първият път.
Наско ще почерпя

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
Точно така.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
Може малка част от бензина да преминава през инжектора и да изгаря заедно с газта - така да се губи бензин без да имаш видими течове.
Редно е да се спира бензиновата помпа за да не се мъчи. А и в случай, че останеш без бензин помпата ще изгори.
Спирането на бензиновата помпа е лесно да се реализира както ти каза НАСКО, чрез прекъсване някъде по веригата на бушона за помпата.
Газаджиите, са поставили реле, което да ти изключва дюзата. Можеш да включиш бобината на второто реле паралелно на първото, за да ползваш управлението му. Можеш и самото реле да закрепиш някъде до първото, а да изтеглиш един кабел от контактите на релето до мястото, което искаш да прекъсваш.*
В стандартното свързване има едно реле, което подава ток на целия инжекцион - на всичките му сензори и устройства, а от този плюс е захранена и бобината на релето за бензиновата помпа. ЕКУ-то може да включва и изключва релето за бензиновата помпа.
Дали ще е голяма грешка да се махне изобщо управлението на релето за бензиновата помпа както е в момента, и да се ползва управлението от ключето за газ/бензин? - така обаче ще се елиминира възможността на ЕКУ-то да управлява пускането на помпата.
*Ако се направи по този начин може направо да се извади релето за помпата от таблото и с подходящите кабелни обувки да се включат в таблото две жици, на мястото на контактите на изваденото реле за бензиновата помпа. (това с цел минимални модификации по инсталацията на колата)
@madboy: Лостчето на бензиновия клапан служи за принудително отваряне.
Принудително затваряне може в известен смисъл да се постигне чрез откачане на някоя от жиците. Пробата сама по себе си не е показателна, понеже няма как да знаем дали наистина спира бензина, дали пружината вътре натиска достатъчно и дали гумичката затваря плътно.
@HACKO: Инерционният изключвател е свързан последователно на помпата по същият този кабел (червено/черно). Захранва ги едно реле през бушон. Не би трябвало да има опасност да изгориш нещо по EEC IV чрез прекъсване, окъсяване или други издевателства над въпросния кабел.
Редно е да се спира бензиновата помпа за да не се мъчи. А и в случай, че останеш без бензин помпата ще изгори.
Спирането на бензиновата помпа е лесно да се реализира както ти каза НАСКО, чрез прекъсване някъде по веригата на бушона за помпата.
Газаджиите, са поставили реле, което да ти изключва дюзата. Можеш да включиш бобината на второто реле паралелно на първото, за да ползваш управлението му. Можеш и самото реле да закрепиш някъде до първото, а да изтеглиш един кабел от контактите на релето до мястото, което искаш да прекъсваш.*
В стандартното свързване има едно реле, което подава ток на целия инжекцион - на всичките му сензори и устройства, а от този плюс е захранена и бобината на релето за бензиновата помпа. ЕКУ-то може да включва и изключва релето за бензиновата помпа.
Дали ще е голяма грешка да се махне изобщо управлението на релето за бензиновата помпа както е в момента, и да се ползва управлението от ключето за газ/бензин? - така обаче ще се елиминира възможността на ЕКУ-то да управлява пускането на помпата.
*Ако се направи по този начин може направо да се извади релето за помпата от таблото и с подходящите кабелни обувки да се включат в таблото две жици, на мястото на контактите на изваденото реле за бензиновата помпа. (това с цел минимални модификации по инсталацията на колата)
@madboy: Лостчето на бензиновия клапан служи за принудително отваряне.
Принудително затваряне може в известен смисъл да се постигне чрез откачане на някоя от жиците. Пробата сама по себе си не е показателна, понеже няма как да знаем дали наистина спира бензина, дали пружината вътре натиска достатъчно и дали гумичката затваря плътно.
@HACKO: Инерционният изключвател е свързан последователно на помпата по същият този кабел (червено/черно). Захранва ги едно реле през бушон. Не би трябвало да има опасност да изгориш нещо по EEC IV чрез прекъсване, окъсяване или други издевателства над въпросния кабел.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
И аз така мислех, но когато спря да го комутира и разгледах схемата установих, че е на управляващата верига на релето.dreadx написа:.......
@HACKO: Инерционният изключвател е свързан последователно на помпата по същият този кабел (червено/черно). Захранва ги едно реле през бушон. Не би трябвало да има опасност да изгориш нещо по EEC IV чрез прекъсване, окъсяване или други издевателства над въпросния кабел.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
http://cruise.snimka.bg/automobiles/gaz ... 763871.big" onclick="window.open(this.href);return false;
Днес почнах да меря с пробна лампа и мултицет. Проблема ще излезе в прекъсвача Газ/Бензин. И в двете положения дава напрежение на УПРАВЛЯВАЩАТА верига на релето, което прекъсва дюзата. Т.Е. дюзата не се прекъсва. Ще сменям копчето. Въпреки това ще сложа второ реле да спирам и бензиновата помпа. Благодаря за помоща. Ще напиш след като го оправя.
Днес почнах да меря с пробна лампа и мултицет. Проблема ще излезе в прекъсвача Газ/Бензин. И в двете положения дава напрежение на УПРАВЛЯВАЩАТА верига на релето, което прекъсва дюзата. Т.Е. дюзата не се прекъсва. Ще сменям копчето. Въпреки това ще сложа второ реле да спирам и бензиновата помпа. Благодаря за помоща. Ще напиш след като го оправя.
- agop75
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 17 май 2009, 21:17
- Модел на автомобила: капри мк3
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
Здравейте и от мен.За колко време и километри,колко литра бензин ти се губят?Казваш че копчето ти е с 3 позиции,при работещ двигател на място,постави копчето на позиция 0,трябва да изгасне след няколко секунди,ако постъпва бензин ще го усетиш.Другият начин да провериш къде се губи бензина е като махнеш маркуча след бензиновия клапан,взимаш 1 шише,или тубичка,пъхваш маркуч вътре,а не в двигателя,и си караш на газ.по-някое време спираш и проверяваш имали бензин или няма.Успех с решаването на проблема.
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
Благодаря за отговора. Нямам бензинов клапан, прекъсва инжекцията. Проблема го хванах в копчето газ/бензин. Току що монтирах второ реле да прекъсва веригата към бензиновата помпа и един прекъсвач да спирам напрежението към УПРАВЛЯВАЩАТА към двете релета (за по сигурноgop75 написа:Здравейте и от мен.За колко време и километри,колко литра бензин ти се губят?Казваш че копчето ти е с 3 позиции,при работещ двигател на място,постави копчето на позиция 0,трябва да изгасне след няколко секунди,ако постъпва бензин ще го усетиш.Другият начин да провериш къде се губи бензина е като махнеш маркуча след бензиновия клапан,взимаш 1 шише,или тубичка,пъхваш маркуч вътре,а не в двигателя,и си караш на газ.по-някое време спираш и проверяваш имали бензин или няма.Успех с решаването на проблема.

Причината поради която сложих прекъсвача, е че когато си на ГАЗ даваш контакт и след 2 секунди се вкл. дюзата като завъртя със стартера се изключва дюзата (това може да е нормално незнам ??? ) Сега нали слагам второ реле да прекъсва напрежението към бенз. помпа (и си викам това вкл. изкл. тия преходни процеси не е добре за помпата пък и за инжекцият сигурно). Така че на изхода на гопчето газ/бензина дето управлява релето сложих прекъсач 3А 220V made in bulgaria контролна лампа си сложих, абе като че ли за мен си го правя

Като заключение: В момента има две релета управляват се от копчето газ/бензин (+ един прекъсвач). Едното спира инжекцията, другото бензиновата помпа,
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
http://cruise.snimka.bg/automobiles/gaz ... 763875.big" onclick="window.open(this.href);return false;
Проблема решен Прилагам снимки.
Проблема решен Прилагам снимки.
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
Много сложно това ключе газ/бензин, дето си го сложил - да не би затова да се получава нежеланото включване на дюзата преди запалване на двигателя?
Аз на моята сложих две трипозиционни ключета, за да мога да си избирам например ако двигателят работи на газ и искам да превключа на бензин първо да подкачи бензина и после да го превключа. Както и да го мислих, не видях по-добър начин от всичко на ръчен контрол и без разни автоматики за палене на бензин и превключване на газ над 3000 об.
Аз на моята сложих две трипозиционни ключета, за да мога да си избирам например ако двигателят работи на газ и искам да превключа на бензин първо да подкачи бензина и после да го превключа. Както и да го мислих, не видях по-добър начин от всичко на ръчен контрол и без разни автоматики за палене на бензин и превключване на газ над 3000 об.
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
Копчето е сложено при монтажа Auto Gas. И мен нещо ме съмнява в изправността му (На един приятел с подобно копче и неговото така се държи). Ти си като хеликоптерdreadx написа:Много сложно това ключе газ/бензин, дето си го сложил - да не би затова да се получава нежеланото включване на дюзата преди запалване на двигателя?
Аз на моята сложих две трипозиционни ключета, за да мога да си избирам например ако двигателят работи на газ и искам да превключа на бензин първо да подкачи бензина и после да го превключа. Както и да го мислих, не видях по-добър начин от всичко на ръчен контрол и без разни автоматики за палене на бензин и превключване на газ над 3000 об.

Ще е полезно да обясниш по точно как си го направил? Как точно превключваш запалил си на бензин и искаш в движение да превключваш на газ?
Трипозиционни? 1-Включено 2-Изключено 3-? за газ и бензин
Какво изключваш когато караш на бензин?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
Аз бях с обикновен (стандартен) превключвател Газ/Бензин. Когато ми се повреди бутона за обогатяване при палене, взех бутон за 70ст. и започнах да го сменям. Когато видях вътре колко некадърно е направено, отидох и си купих превключвател с две положения за още 70ст., кабелни обувки (щото другото беше запоено, няма да казвам как). На таблото до волана, имам капаче, където е смукача на карбураторните. На него изрязах подходящи отвори и сложих ключетата, два диода Червен и Зелен (нямах Син), съответно за Бензин и Газ и сега превключвателя е интегриран в таблото. По-красиво е а и кабелите са на обувки и ми струва под 2лв. Ключа е двупозиционен за разлика от оригиналния трипозиционен, при инджекциона превключването на горивата става директно не се налага изчакване. Помпата вдига налягане достатъчно бързо и при превключване от Газ на Бензин не гасне (с трипозиционния ключ понякога гаснеше), така че не се налага предварително запускане на помпата както го е направил dreadx.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
Да, така е. Мисълта ми беше, че съм привърженик на начина по който го е направил НАСКО. И за препоръчване е ако има удобно място да се монтират ключетата в самото табло. Това, че ключетата се продават на кутийка е за улеснение на газаджиите. Автоматичното превключване на газ също понякога няма особен смисъл, освен ако си сигурен, че жената ще забрави да го превключи и ще си кара на бензин.
В зависимост от функционалността, която искаш да реализираш /това зависи от компонентите по газовата система - дали изпарителят е ел. или вакуумен, как прекъсваш бензина, дали искаш да спираш отделно газовия клапан и др./ може да си направиш съответното свързване на ключе, или комбинация от ключе и бутон по 70 ст. и някакви светодиоди.
А това, че отначало ти пуска за малко бензина може да е обусловено от сложната схема на автоматичното ключе и факта, че не са взели мерки изцяло да не го прави (или не са помислили за това). В масовия случай сигурно не пречи за нормалната експлоатация на автомобила и със сигурност всички ключета от този модел се държат по същия начин, но ето че не желаеш да работи така и затова си добавил допълнително ключе само за да спира бензина.
Което пък не е проблем, понеже в момента може да палиш изцяло на газ. А когато дойде зимата ще превключиш допълнителното ключе, защото и без това може би ще палиш на бензин - т.е. не настъпват допълнителни усложнения, които ще е трудно да обясниш на жената за работата с газовата уредба на автомобила.
В зависимост от функционалността, която искаш да реализираш /това зависи от компонентите по газовата система - дали изпарителят е ел. или вакуумен, как прекъсваш бензина, дали искаш да спираш отделно газовия клапан и др./ може да си направиш съответното свързване на ключе, или комбинация от ключе и бутон по 70 ст. и някакви светодиоди.
А това, че отначало ти пуска за малко бензина може да е обусловено от сложната схема на автоматичното ключе и факта, че не са взели мерки изцяло да не го прави (или не са помислили за това). В масовия случай сигурно не пречи за нормалната експлоатация на автомобила и със сигурност всички ключета от този модел се държат по същия начин, но ето че не желаеш да работи така и затова си добавил допълнително ключе само за да спира бензина.
Което пък не е проблем, понеже в момента може да палиш изцяло на газ. А когато дойде зимата ще превключиш допълнителното ключе, защото и без това може би ще палиш на бензин - т.е. не настъпват допълнителни усложнения, които ще е трудно да обясниш на жената за работата с газовата уредба на автомобила.
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
Наско: В момента си си с ключе с две положения: едното положение захранваш клапана да подава ГАЗ, другото положение подаваш на релето на бенз. помпа и релето на инжекцията. Правилно ли разбрах?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Загуба на бензин при каране на пробан-бутан
Точно така.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 194 госта