Глава на Сиера2.0 ОНС -чугун или алуминий?

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
v1l1
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 16 юли 2011, 12:47
Модел на автомобила: FordOtosan Transit '95 2.0 NBA
Mazda 626 GC 2.0 8V FE-EGI
Mazda 626 GD 2.0 16V FE3N 4WS
Местоположение: Плевен/София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Глава на Сиера2.0 ОНС -чугун или алуминий?

Мнение от v1l1 » 27 авг 2012, 11:00

OTOSAN е, малко по-различен е като цяло от Немския Транзит. 75kW e като мощност с двукамерен карбуратор Вебер...но както и да е, в момента съм го направил да е 10-11 гр. на 800 об/мин предварение и няма изобщо тенденция за детонационно горене :)

ogromnii
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 16 дек 2007, 09:02
Модел на автомобила: transit
Местоположение: sf
Status: Извън линия

Re: Глава на Сиера2.0 ОНС -чугун или алуминий?

Мнение от ogromnii » 27 авг 2012, 19:59

след като е карбураторен, вероятно и делкото е с механичен центробежен регулатор и вакуум регулатор, най-сполучлива е центровка на слух, задържаш газта(на бензин) така че двигателя да поддържа около 2500-3000 оборота и въртейки делкото търсиш максимални обороти в които все още няма притрисане, т.е. двигателя работи гладко, на моя бус това беше при аванс на празен ход около 0 градуса, вървеше най-добре и най-икономично, по този начин намираш компромисна настройка на компромисно работещото делко :(
успех :)

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 212 госта