Глава на Сиера2.0 ОНС -чугун или алуминий?
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 16 юли 2011, 12:47
- Модел на автомобила: FordOtosan Transit '95 2.0 NBA
Mazda 626 GC 2.0 8V FE-EGI
Mazda 626 GD 2.0 16V FE3N 4WS - Местоположение: Плевен/София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Глава на Сиера2.0 ОНС -чугун или алуминий?
OTOSAN е, малко по-различен е като цяло от Немския Транзит. 75kW e като мощност с двукамерен карбуратор Вебер...но както и да е, в момента съм го направил да е 10-11 гр. на 800 об/мин предварение и няма изобщо тенденция за детонационно горене 

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 16 дек 2007, 09:02
- Модел на автомобила: transit
- Местоположение: sf
- Status: Извън линия
Re: Глава на Сиера2.0 ОНС -чугун или алуминий?
след като е карбураторен, вероятно и делкото е с механичен центробежен регулатор и вакуум регулатор, най-сполучлива е центровка на слух, задържаш газта(на бензин) така че двигателя да поддържа около 2500-3000 оборота и въртейки делкото търсиш максимални обороти в които все още няма притрисане, т.е. двигателя работи гладко, на моя бус това беше при аванс на празен ход около 0 градуса, вървеше най-добре и най-икономично, по този начин намираш компромисна настройка на компромисно работещото делко 
успех

успех

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 212 госта