Проблем при студен двигател

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
dds
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 29 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 16V - '93
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Проблем при студен двигател

Мнение от dds » 07 сеп 2006, 16:08

След гърмежи в АГУ-то се появи следния проблем:
При запалване при студен двигател (когато работи на бензин - имам автоматичен ключ за АГУ) оборотите веднага бадат и колата гасне. При достигане на нормална температура проблема не се забелязва. При превключване на газ и при студен и при топъл двигател не се забелязва проблема. Ще съм благодарен ако някой ме насочи към решение.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 07 сеп 2006, 16:49

Здрасти адаш по ник...... :?
Проблема с гърмежите се решава със смяна на свещи и/или кабели,което пък от своя страна ще допринесе за добрата работа на двигатела и запалването.При мен това нещо с оборотите го има,но гасне само ако не подам малко газ от педала.При рестартиране на компа съм забелязал че известно време оборотите при студен двигател се държат добре и няма нужда от регулиране с педала.А не мисля че гърмежите са причина за това.Освен ако не са повредили дебитомера(ако имаш такъв) или някой датчик по въздушния път.При мен няма такива датчици,но на твоя двигател може и да има.

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 08 сеп 2006, 11:08

Това за гасненето стана и при мен след ремонт на степмотора(фиеста 1.3 96 с маспласови колектори)Бях свалил моторчето ,исплакнах с бензин ,монтирах и колата не работише. Паля и загасва веднага.340505 рестарта на компа и ништо.Проблема (според мен) се оказа в птожинките на степ мотора.
Съвет Ако е това и при тебе свали и виж дали се джижи свободно клапата на степ мотора при исгасен двигател и дали вибрира като си на контакт .Тя е ос с пласмасова клапа между два обема.

dds
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 29 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 16V - '93
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от dds » 08 сеп 2006, 11:38

След детонациите смених комплекта свещи и кабели, т.к. колата никак не вървеше добре. Купих комплектите от Мото-Пфое. До сега карах със свещи Бош. Най-вероятно проблема с гърмежите е бил в тях, т.к. след смяната забелязах, че са черни - а при работа на газ това въобще не е нормално.
Наистина гърмежите имаха отражение върху дебитомера. Беше почерняло едно от "реотанчетата". Направих почистване според инструкциите във форума, но май нямах добър резултат, защото си остана почти същото. Възможно е датчика да заминал безвъзвратно.
Рестартирането на компа не помага.

bai4i4i
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 25 юли 2006, 22:07
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1,8
Status: Извън линия

Мнение от bai4i4i » 13 сеп 2006, 22:47

Това за гасненето на студен двигател-махни си плочката на газта и опитай да запалиш на бензин.Би трябвало да ти се вдигнат оборотите дори на студен двигател.В такъв случай проблема с гасненето на студения двигател ти е от плочката.Имаш голям приток на въздух.Когато ми сложиха АГУ-то и при мен се получи така майстора ми смени плочката и малко се пооправи ,но явно не е избрал подходящата.Дано съм бил полезен.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 205 госта