Проблем при студен двигател
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 29 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16V - '93
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Проблем при студен двигател
След гърмежи в АГУ-то се появи следния проблем:
При запалване при студен двигател (когато работи на бензин - имам автоматичен ключ за АГУ) оборотите веднага бадат и колата гасне. При достигане на нормална температура проблема не се забелязва. При превключване на газ и при студен и при топъл двигател не се забелязва проблема. Ще съм благодарен ако някой ме насочи към решение.
При запалване при студен двигател (когато работи на бензин - имам автоматичен ключ за АГУ) оборотите веднага бадат и колата гасне. При достигане на нормална температура проблема не се забелязва. При превключване на газ и при студен и при топъл двигател не се забелязва проблема. Ще съм благодарен ако някой ме насочи към решение.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Здрасти адаш по ник......
Проблема с гърмежите се решава със смяна на свещи и/или кабели,което пък от своя страна ще допринесе за добрата работа на двигатела и запалването.При мен това нещо с оборотите го има,но гасне само ако не подам малко газ от педала.При рестартиране на компа съм забелязал че известно време оборотите при студен двигател се държат добре и няма нужда от регулиране с педала.А не мисля че гърмежите са причина за това.Освен ако не са повредили дебитомера(ако имаш такъв) или някой датчик по въздушния път.При мен няма такива датчици,но на твоя двигател може и да има.

Проблема с гърмежите се решава със смяна на свещи и/или кабели,което пък от своя страна ще допринесе за добрата работа на двигатела и запалването.При мен това нещо с оборотите го има,но гасне само ако не подам малко газ от педала.При рестартиране на компа съм забелязал че известно време оборотите при студен двигател се държат добре и няма нужда от регулиране с педала.А не мисля че гърмежите са причина за това.Освен ако не са повредили дебитомера(ако имаш такъв) или някой датчик по въздушния път.При мен няма такива датчици,но на твоя двигател може и да има.
-
- потребител
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Това за гасненето стана и при мен след ремонт на степмотора(фиеста 1.3 96 с маспласови колектори)Бях свалил моторчето ,исплакнах с бензин ,монтирах и колата не работише. Паля и загасва веднага.340505 рестарта на компа и ништо.Проблема (според мен) се оказа в птожинките на степ мотора.
Съвет Ако е това и при тебе свали и виж дали се джижи свободно клапата на степ мотора при исгасен двигател и дали вибрира като си на контакт .Тя е ос с пласмасова клапа между два обема.
Съвет Ако е това и при тебе свали и виж дали се джижи свободно клапата на степ мотора при исгасен двигател и дали вибрира като си на контакт .Тя е ос с пласмасова клапа между два обема.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 29 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16V - '93
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
След детонациите смених комплекта свещи и кабели, т.к. колата никак не вървеше добре. Купих комплектите от Мото-Пфое. До сега карах със свещи Бош. Най-вероятно проблема с гърмежите е бил в тях, т.к. след смяната забелязах, че са черни - а при работа на газ това въобще не е нормално.
Наистина гърмежите имаха отражение върху дебитомера. Беше почерняло едно от "реотанчетата". Направих почистване според инструкциите във форума, но май нямах добър резултат, защото си остана почти същото. Възможно е датчика да заминал безвъзвратно.
Рестартирането на компа не помага.
Наистина гърмежите имаха отражение върху дебитомера. Беше почерняло едно от "реотанчетата". Направих почистване според инструкциите във форума, но май нямах добър резултат, защото си остана почти същото. Възможно е датчика да заминал безвъзвратно.
Рестартирането на компа не помага.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 25 юли 2006, 22:07
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1,8
- Status: Извън линия
Това за гасненето на студен двигател-махни си плочката на газта и опитай да запалиш на бензин.Би трябвало да ти се вдигнат оборотите дори на студен двигател.В такъв случай проблема с гасненето на студения двигател ти е от плочката.Имаш голям приток на въздух.Когато ми сложиха АГУ-то и при мен се получи така майстора ми смени плочката и малко се пооправи ,но явно не е избрал подходящата.Дано съм бил полезен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 205 госта