Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
А тия 12 градуса и евентуалните 5 после кой може да ги направи с точност?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Някой старомоден майстор, който има стробоскоп и знае как да го използва. Ако върнеш делкото на първоначалното положение, се предполага че си на точните 12градуса. 12+5 е много, този мотор не харесва повече от 2-3градуса, също така работи доволно и без корекция.denises26 написа:А тия 12 градуса и евентуалните 5 после кой може да ги направи с точност?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Това ще бъде поправено, но предполагам, че проблема не е от центровката. Тази вечер гледах за светещи кабели, няма. Друг евентуален виновник? 
П.П. fordmaniac дали ще можеш да снимаш или да ми покажеш от интернет модела на твоята плочка за да сравня? И ти откъде взимаш вакуум за изпарителя?

П.П. fordmaniac дали ще можеш да снимаш или да ми покажеш от интернет модела на твоята плочка за да сравня? И ти откъде взимаш вакуум за изпарителя?
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Писах ти преди, ще цитирам:
"Здравей.
Вариантите са два.
Единия е с пневматика с мембрана, която повдига дебитомерната клапа. Към 120лВ беше, моя е така, но не знам дали го има в продажба. Така дебитомера на газ не се движи и не износва главата на инжекциона.
Другия е с изравняване на налягането на втора мембрана и въздушния канал. Ама ако не го знаят газаджиите, няма как да им го обясня.
Поздрави."
Плочката ми е най-обикновенна, така че снимки няма да ти помогнат. За аванса е прав Наско, слагал съм аванс процесор, на CVH няма файда при газ, моя също е без корекция. Потърси си майстори, дето не експериментират с врътване на делкото насам-натам и въртене на болтове по газовата на случаен принцип. В тази ситуация трудно някой ще ти помогне през форума и ще търсиш още заровеното куче.
Поздрави
"Здравей.
Вариантите са два.
Единия е с пневматика с мембрана, която повдига дебитомерната клапа. Към 120лВ беше, моя е така, но не знам дали го има в продажба. Така дебитомера на газ не се движи и не износва главата на инжекциона.
Другия е с изравняване на налягането на втора мембрана и въздушния канал. Ама ако не го знаят газаджиите, няма как да им го обясня.
Поздрави."
Плочката ми е най-обикновенна, така че снимки няма да ти помогнат. За аванса е прав Наско, слагал съм аванс процесор, на CVH няма файда при газ, моя също е без корекция. Потърси си майстори, дето не експериментират с врътване на делкото насам-натам и въртене на болтове по газовата на случаен принцип. В тази ситуация трудно някой ще ти помогне през форума и ще търсиш още заровеното куче.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Вчера почетох малко в Ауди форума, те имат тема за мех.инжекция и газ. И сега разбирам какво има впредвид fordmaniac, когато колата е на газ, бензиновата помпа спира, от там налягането в едната камера на ижекциона лека полека пада и клапата се повдига нагоре откъдето идват грешни данни на компира. Ако си сложа устройството K-Jet emulator който оставя помпата да върти и спира дюзите дали ще има ефект?
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Смених газаджията, засега проблема е отстранен и съм супер доволен и щастлив. Дано да си остане така. Човека пипна само по настройките и я оправи. >:D<:
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Както се и очакваше не беше за дълго. Минавам на варианта карбуратор. От каква кола мога да взема? Само от 1.6 двигател ли пасва? Във форума има карбуратор Motorcraft VV с всмукател, но е за OHV, ако взема само карбуратора. Какви са частите, които трябва да набавя за да мина от механичен инжекцион на карбуратор?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Motorcraft VV е малко капризен за газифициране, заради променливия дифузьор трудно се установяват стабилни обороти на празен ход, потърси Вебер. Освен това ще трябва да го вземеш със колектора.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Мерси за разсяснението. А оригиналната помпа електрическата сигурно ли е, че става или и нея да търся? 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Става и с електрическата помпа, само трябва да се свърже обратното гориво с тройник преди карба.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Супер, значи само карб и колектор и влизам У филма. Ако имам някакви проблеми със слагането ще пиша пак. 

- GAZ66
- потребител
- Мнения: 76
- Регистриран: 14 дек 2010, 17:59
- Модел на автомобила: ФОРД сиера 1.8 td
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Колега дано да ти се оправи колата,Но да те питам колко пари ще ти излезе накрая всичко.
И дали си струва всичката тази гимнастика с монтажа на АГУ.
И дали си струва всичката тази гимнастика с монтажа на АГУ.
Няма утре,всичко е днес.
-
- потребител
- Мнения: 157
- Регистриран: 30 дек 2011, 13:17
- Модел на автомобила: Мондео МкIII 2.2 TDCi
- Местоположение: Бургас (София - от време на време)
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Един приятел караше бенц 190Е (с КЕ-Jetronic) с обикновено АГУ ( Сложи го през 1998ма, тогава ГИ бяха редки и скъпи) и го кара така до преди 2 години (въртеше по 15-20 к км на година) и го продаде. Не се е оплаквал от никакви проблеми с АГУ. Но така и не съм го питал за подробности относно монтажа. Така че явно има начин да се кара КЕ-Джетро с обикновено АГУ. И нямаше емулатор, защото "engine check" му светеше постоянно. Ако колегата желае мога да го питам как е бил излъган бенц-а....
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Намерих карб и колектор от по-новия Ескорт пак 1.6 cvh даже и плочка за газта си има. Помпата му стои до колектора да я взимам ли и нея, дали ще пасне на моя двигател? Също така делкото му е друго, едно квадратно (май електронно запалване му викат), то ще ми трябва или и с моето става? Моето делко има датчик на Хол, който и идея си нямам къде ще се връзва/или той май отива към бобината? 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Може да вземеш бенз.помпа, но спокойно може да си ползваш електрическата, само сложи тройник преди карбуратора и включи там горивопровода за излишното гориво. По запалването не ти трябва нищо, остава си твоето.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Какви толкова проблеми ти създава? Със същия инжекцион до днес имам 193 хиляди километра на газ.fordmaniac написа:
Варианта за карбуратор може да стане по два начина.
Единия е със запазване на запалителния модул, като му се търси място в колекторите за датчика за температура на антифриза и се слага клапан за управление на вакуума на MAP сензора.
Другия е с делко и се маха всичко ел от инжекциона и комутатора.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Че той си е с делко, не му трябва температурен датчик за запалването.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Да, с делко е, но само с датчик на хол, без центробежен и вакуумен регулатор. Има модул запалителен, който е с вързан датчици за температура антифриз, евентуално температура входящ въздух и TP ключ. Сигнала от хола постъпва там, обработва се за нужния аванс за режима в който е и се подава на комутатор на левия подкалник и там е бобината. Има връзка и с инжекциона.
За това е по-лесно да прехвърли делкото от другата кола.
Поздрави
За това е по-лесно да прехвърли делкото от другата кола.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Колега,ако не си я разглобил един бай пас и си готов
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Газовата беше оправена при един майстор в Хасково преди около 2 месеца и оттогава нямам проблеми. Цаката, е че продупчи инжекциона и повдигна клапата, сега ако искам да карам спускам клапата надолу иначе съм само на газ. Чудя се това повдигане да го направя с някакво моторче и при преминаване на газ да се повдига от него. Замислил съм смяна на кабели, но ме посъветваха ако не "светят" в тъмното да не ги сменям?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта