Настройка на АГУ с изпарител VOLTRAN?

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
vendinga
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 19 юни 2006, 14:21
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Настройка на АГУ с изпарител VOLTRAN?

Мнение от vendinga » 25 сеп 2006, 22:46

Предварително се извинявам, че пиша във форума на Форд при положение, че въпроса ми се отнася до VW, но в случая марката на колата не е важна.От няколко дни имам газова уредба на Голф 1.8 механичен инжекцион, изпарителя е VOLTRAN,колата върви доста,пали студена топла на газ,малко не ми харесват ниските обороти,защото всеки път като я запаля на газ падат до около 500 и след 3-4 секунди се нормализират,разхода още незнам какъв е ама май градско подминава 10.Тази седмица нямам никаква възможност да ходя по диагностики,а вече повъртях реглажите по изпарителя и искам да ви попитам горе-долу как стават работите. В момента при мен положението е следното:на изпарителя има жълт метален винт(бронзов или месингов) той е отвит точно 1,5 оборота,на маркуча имам кранче което е отвито докрай, а на самия изпарител има и пластмасова врътка,която незнам колко е отвита,с нея си направих малките обороти да са около 900.При това положение колата върви добре ама дали е правилно.

vasilnikov
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
Status: Извън линия

Мнение от vasilnikov » 29 сеп 2006, 22:12

ГОРЕ ДОЛУ НЕШАТА СТОЯТ ТАКА СМЕНИ СИ ИЗПАРИТЕЛЯ И НЯМА ДА ИМАШ ПРОБЛЕМ.А ЗА РЕГЛАЖА СЕ ДЪРЖИ НА 3000 ОБ/МИН. И СЕ ВЪРТИ ДОКАТО ДВИГАТЕЛЯ ДОСТИГНЕ НАЙ ДОБРА И ПЛЪТНА РАБОТА СЛЕД ТОВА ,АКО ИМА ПРОБЛЕМ ВЪРТИШ С ПО 1/4 ОБОРОТА НА ВРЪТКАТА НА МАРКУЧА ОТВИВАШ ПРОБВАШ ЗАВИВАШ ПРОБВАШ АКО ИМА ПОДОБРЕНИЕ ПРОДЪЛЖАВАШ ДОКАТО НЕ ТИ ХАРЕСА АКО НЯМА И В ДВЕТЕ ПОСОКИ ЗНАЧИ СИ ФАКИР И ОТВАРЯШ СЕРВИЗ И НЕ МИ СЕ УБИЖДАЙ НО АКО БЕШЕ ПИСАЛ ВЪВ САЙТ НА WV ЩЯХА ДА ТИ ОТГОВОРЯТ СИГУРЕН СЪМ.!! :!: :!: :!:

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 30 сеп 2006, 11:38

Само за сведение- този реглаж се прави при напълно загрят двигател.

vasilnikov пиши с малки букви и не
УБИЖДАЙ
, че ще вземе някой да се обиди!
:wink:

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 186 госта