Температура

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Температура

Мнение от ewgeny » 02 авг 2005, 14:48

Някой знае ли дали има разлика в работата на изпарителя при температура примерно 15 градуса, вместо 80?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 02 авг 2005, 21:05

Отговора ми не е много конкретен, но за да работи изпарителя на 15 градуса то е логично да имаш проблем по автомобила. Вероятно свързан с охладителната система. Т.е. има и още един вариант да не е вързан на подходящото място изпарителя и да няма достатъчен дебит на охлаждащата течност.
Всеки автомобил работещ в различна от оптималната температура, без значение дали на газ или бензин няма да работи добре. За изпарителя - целта му е именно да изпари втечнената газ и да намали налягането и. При по-ниска температура няма да работи коректно. А колко зле ще работи не знам. Ако ти се е случвало да "замръзне" изпарителя би трябвало да знаеш че или изобщо не работи на газ или работи все едно на два цилиндъра.
Поздрави
Изображение

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 03 авг 2005, 09:09

"тройник" това е вероятната причина ако не ти стопля :D изпарителя.Махаш веднага тая гад измислена от някой турски гений,който освен баклави и тулумби друго не е правил и си "връзваш" изпарителя като продължение на единия маркуч на малкия кръг.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 03 авг 2005, 12:27

Съжелявам, не ви обясних точно какво искам да кажа! Имам в предвид, ако аз направя изпарителя да не се загрява до 80 градуса а да работи на 15, т.е. да му подавам съвсем малко топла вода колкото да не замръзне. Или по конкретно! Сутрин, когато не е загряла колата, има ли разлика в работата му?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 03 авг 2005, 13:22

да. лапа повече газ :roll: е върви и малко по-добре де. поне по наблюдения през зимата.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 03 авг 2005, 13:24

...но тоя месец надали ще успееш да му свалиш температурата до 15! Ще трябва да охлаждаш принудително :wink:

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 03 авг 2005, 20:18

Изпарителя е пригоден да работи и да захранва нормално двигателя при "по-високи" температура, не е проблем да разработят изпарител който да захранва двиг. при ниска температура, ама защо ли него правят .

Т.е. двегателя работи нормално при "висока" температура, но той може и да работи и "студен" но с повишен разход на гориво и скъсен живот /няма да стигне предвидения си пробег "300 000-500 000 км"/. Защото е изчислен да работи при "висока" темр. както и маслата за двигателя.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 190 госта