Температура
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Температура
Някой знае ли дали има разлика в работата на изпарителя при температура примерно 15 градуса, вместо 80?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Отговора ми не е много конкретен, но за да работи изпарителя на 15 градуса то е логично да имаш проблем по автомобила. Вероятно свързан с охладителната система. Т.е. има и още един вариант да не е вързан на подходящото място изпарителя и да няма достатъчен дебит на охлаждащата течност.
Всеки автомобил работещ в различна от оптималната температура, без значение дали на газ или бензин няма да работи добре. За изпарителя - целта му е именно да изпари втечнената газ и да намали налягането и. При по-ниска температура няма да работи коректно. А колко зле ще работи не знам. Ако ти се е случвало да "замръзне" изпарителя би трябвало да знаеш че или изобщо не работи на газ или работи все едно на два цилиндъра.
Всеки автомобил работещ в различна от оптималната температура, без значение дали на газ или бензин няма да работи добре. За изпарителя - целта му е именно да изпари втечнената газ и да намали налягането и. При по-ниска температура няма да работи коректно. А колко зле ще работи не знам. Ако ти се е случвало да "замръзне" изпарителя би трябвало да знаеш че или изобщо не работи на газ или работи все едно на два цилиндъра.
Поздрави


- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Съжелявам, не ви обясних точно какво искам да кажа! Имам в предвид, ако аз направя изпарителя да не се загрява до 80 градуса а да работи на 15, т.е. да му подавам съвсем малко топла вода колкото да не замръзне. Или по конкретно! Сутрин, когато не е загряла колата, има ли разлика в работата му?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Изпарителя е пригоден да работи и да захранва нормално двигателя при "по-високи" температура, не е проблем да разработят изпарител който да захранва двиг. при ниска температура, ама защо ли него правят .
Т.е. двегателя работи нормално при "висока" температура, но той може и да работи и "студен" но с повишен разход на гориво и скъсен живот /няма да стигне предвидения си пробег "300 000-500 000 км"/. Защото е изчислен да работи при "висока" темр. както и маслата за двигателя.
Т.е. двегателя работи нормално при "висока" температура, но той може и да работи и "студен" но с повишен разход на гориво и скъсен живот /няма да стигне предвидения си пробег "300 000-500 000 км"/. Защото е изчислен да работи при "висока" темр. както и маслата за двигателя.
Небойте се роби Спартак е с вас!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 190 госта