Настройка на АГУ с изпарител VOLTRAN?
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 19 юни 2006, 14:21
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Настройка на АГУ с изпарител VOLTRAN?
Предварително се извинявам, че пиша във форума на Форд при положение, че въпроса ми се отнася до VW, но в случая марката на колата не е важна.От няколко дни имам газова уредба на Голф 1.8 механичен инжекцион, изпарителя е VOLTRAN,колата върви доста,пали студена топла на газ,малко не ми харесват ниските обороти,защото всеки път като я запаля на газ падат до около 500 и след 3-4 секунди се нормализират,разхода още незнам какъв е ама май градско подминава 10.Тази седмица нямам никаква възможност да ходя по диагностики,а вече повъртях реглажите по изпарителя и искам да ви попитам горе-долу как стават работите. В момента при мен положението е следното:на изпарителя има жълт метален винт(бронзов или месингов) той е отвит точно 1,5 оборота,на маркуча имам кранче което е отвито докрай, а на самия изпарител има и пластмасова врътка,която незнам колко е отвита,с нея си направих малките обороти да са около 900.При това положение колата върви добре ама дали е правилно.
-
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
- Status: Извън линия
ГОРЕ ДОЛУ НЕШАТА СТОЯТ ТАКА СМЕНИ СИ ИЗПАРИТЕЛЯ И НЯМА ДА ИМАШ ПРОБЛЕМ.А ЗА РЕГЛАЖА СЕ ДЪРЖИ НА 3000 ОБ/МИН. И СЕ ВЪРТИ ДОКАТО ДВИГАТЕЛЯ ДОСТИГНЕ НАЙ ДОБРА И ПЛЪТНА РАБОТА СЛЕД ТОВА ,АКО ИМА ПРОБЛЕМ ВЪРТИШ С ПО 1/4 ОБОРОТА НА ВРЪТКАТА НА МАРКУЧА ОТВИВАШ ПРОБВАШ ЗАВИВАШ ПРОБВАШ АКО ИМА ПОДОБРЕНИЕ ПРОДЪЛЖАВАШ ДОКАТО НЕ ТИ ХАРЕСА АКО НЯМА И В ДВЕТЕ ПОСОКИ ЗНАЧИ СИ ФАКИР И ОТВАРЯШ СЕРВИЗ И НЕ МИ СЕ УБИЖДАЙ НО АКО БЕШЕ ПИСАЛ ВЪВ САЙТ НА WV ЩЯХА ДА ТИ ОТГОВОРЯТ СИГУРЕН СЪМ.!!




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 194 госта