Оптимизиране работата на ГИ
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Оптимизиране работата на ГИ
Чета че колкото са по-къси маркучите след дюзите на ГИ, толкова по-добре ще работи и ще бъде максимално близо до работата на бензин. Условието е всичките да са с еднаква дължина дори това да налага някои да се оставят по-дълги въпреки че разстоянието може да позволява и по-малко. Гледам че за по-естетично при мен рейката е сложена върху капака на двигателя, но си мисля че мога да я сложа под резонаторната кутия на дросела и така да скъся маркучите с няколко см. Някой правил ли го е?
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Оптимизиране работата на ГИ
Така е колкото са по къси е по добре, но разлика ще има само при подаване на газ при поддържане на една скорост потока е постоянен и не се влияе.

- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Оптимизиране работата на ГИ
И моята рейка е върху капака. Колега, ако правиш това с местенето на рейката и скъсяването, пиши да видим какъв е резултата, че и аз съм се замислял да я местя, но още не се наемам да го правя.
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Оптимизиране работата на ГИ
Дават максимална дължина на маркучите да е 15-20 см от дюзите до щуцерите в колекторите. Ще видя при мен колко са ги оставили и как и къде да преместя рейката за да ги скъся максимално. Дали има значение как е ориентирана рейката в пространството за правилната и работа? Може да се наложи да я завъртя с маркучите надолу или под ъгъл......
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Оптимизиране работата на ГИ
Няма значение, ако нямаш проблем с работата на газ не се занимавай според мен.

- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Оптимизиране работата на ГИ
Преди да се стъмни на бързо успях да намаля маркучите с около 2 см от към рейката, но има още място тя да се прибере към резонатора, но за целта трябва да се махнат някои неща и да се срежат маркучите от към щуцерите на колектора. Тогава ще видя и колко см са ги оставили при монтажа......
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 562
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Оптимизиране работата на ГИ
Скъсяването на маркучите евентуално ще подобри само първото преминаване на газ сутрин, тъй като при престоя остава въздух между ижекторите и щуцерите и са необходими 1-2 инжекторни цикъла за запълване с газ. Ако нямаш проблеми в тази фаза няма смисъл да се занимаваш, освен разбира се ако искаш да подобриш естетическият вид. Моите маркучи са около 30 см. тъй като при зетека на ескорт единствения начин за къси маркучи е да се ползва рейка 2х2, а аз си поръчах кита с 4ка. Нямам проблеми, освен понякога по твърдо първо преминаване ако не е карана колата дълго време.
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Оптимизиране работата на ГИ
Зимата в големите студове понякога се случва да изгасне двигателя точно когато прехвърли на газ, така че няма да ми е излишно. Освен това ако се подобрява и мощността при ускорение е добре дошло.........
Гледам че дори има рейки, които са с отделни дюзи директно върху всеки колектор да се монтират и така изпълнението е почти като оригинала на бензин...
Гледам че дори има рейки, които са с отделни дюзи директно върху всеки колектор да се монтират и така изпълнението е почти като оригинала на бензин...
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Оптимизиране работата на ГИ
И аз имам проблеми зимата понякога, при първо преминаване, но проблема е залепването на буталата на рейката.

- deathstorm
- потребител
- Мнения: 562
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Оптимизиране работата на ГИ
Аз мойта всяка есен я чистя - винаги има малко налеп, а първите буталца с които беше се предадоха още на 3000 км - гумичките им се разпаднаха, бяха няква дефектна серия. Когато са прекалено дълги маркучите проблема го има и лятото. Аз съм го редуцирал проблема, като при първо преминаване сам направил 2-3 цикъла съвместно впръскване на газ и на бензин от софта, та да има малко бенз докато се запълнят дългите маркучи.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Оптимизиране работата на ГИ
Не при всички газови компове има такава опция за редуциране, на моето бардолини няма такава екстра примерно.

- deathstorm
- потребител
- Мнения: 562
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Оптимизиране работата на ГИ
Това Бардолини BSM ли беше, ако е BSM те наистина имат един от най-ограничените софтуери, които сам виждал. Което е доста странно, като се има предвид, че от цялата система те правят само софтуера и компа.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Оптимизиране работата на ГИ
БСМ е да, новите им версии са доста по добре, моя комп е стара версия и като софт и като хардуер.deathstorm написа:Това Бардолини BSM ли беше, ако е BSM те наистина имат един от най-ограничените софтуери, които сам виждал. Което е доста странно, като се има предвид, че от цялата система те правят само софтуера и компа.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта