Агу дефектира. Въпрос

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
matio
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 19 апр 2006, 11:31
Модел на автомобила: ford
Контакти:
Status: Извън линия

Агу дефектира. Въпрос

Мнение от matio » 07 ное 2006, 12:59

Колеги от няколко дни форда с двигател 1.3 карбуратор и агу ланди започна да дави и като включа на газ гасне. Без да работи двигателя като включа на газ и контакт испарителя пуска газ към двигателя което ясно се чува. Знае ли някой на какво се дължи това? мембрани ли? или друго? Последните ги сменях пролетта преди 5000км. Благодаря ви предварително.[/list]
zdraveite kolegi

Потребителски аватар
Set
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Set » 07 ное 2006, 17:26

Какво имаш предвид под дави? Като дадеш газ и падат оборотите ли?
Без да подаваш газ как работи? Аз имах проблем като подам газ над 2000 оборота почваше да глъхне и бута оборотите. Оказа се затлчен филтър на клапана. Отворих го изчистих го и всичко се оправи.
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...

Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!

Не всичко, което има две бузи е лице...

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 07 ное 2006, 19:52

В общи линии причините може да са няколко:
1. Избягали настройки или по-специално кранчето за ниските обороти се е поотворило
2. Спукана мембрана на изпарителя
3. Много запушен въздушен филтър...
4. Електромагнитния клапан да е дефектирал...да продължава да подава бензин при положение газ...
Ако можеш - елиминирай едно по едно в избран от тебе ред или отиди на газ-анализатор.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 08 ное 2006, 07:09

При превключване на газ трябва да ти пръсне малко газ и да спре. Откачи всички жици от изпарителя и подай контакт. Ако не "духа" в двигателя проблемът е в електрониката за управление. Ако пак духа, най-вероятно е заседнал клапан на обогатителя или там както му казват газаджийте. Може и пробита мембрана и т.н. Там в общи лини е лостова система управлявана с вакуума на двигателя. Не е сложно...
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

matio
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 19 апр 2006, 11:31
Модел на автомобила: ford
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от matio » 08 ное 2006, 17:30

Благодаря ви за мненията,продължавам да се ровя. Най накрая ще отида на газаджия,но искам на мен да са ми ясни нещата. Още веднъж Благодая.
zdraveite kolegi

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 181 госта