1,6(1,8) и с пласмасови колектори

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

1,6(1,8) и с пласмасови колектори

Мнение от jordj » 12 сеп 2005, 21:32

Колега много го итересуваколко ще му стува газова за ескорт 1,6(1,8 ) 115 коня с пласмасовите колектори и каде може да я монтира.
На едно място са му казали сумата от1800 лв.
Помощ помугнете му.Засега нее един от нас защото няма Компютър иначе е ФЕН на ФОРД.
Последна промяна от jordj на 13 сеп 2005, 12:01, променено общо 2 пъти.

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 12 сеп 2005, 22:26

Моного странен е този двигател от коя година е? Мен ме притеснява да не е от тези с горящите клапани и ако е така и газовия инжекцион няма да помогне. Иначе може да рискува и с обикновенна уредба и да стиска палци да не гръмне.

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 13 сеп 2005, 00:08

Едвали е 1.6 този Ескорт. Като чета 115НР този Ескорт е 1.8 и годината му на производство е след '97(тогава почват да монтират Мондео-вият 115НР двигател на Ескорт). значи неговият случай се отнася към проблема с Мондео-то. Чети няколко теми по-долу:

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=691

acj
потребител
потребител
Мнения: 457
Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V
Местоположение: Colorado
Status: Извън линия

1.8 - 115 к.с.

Мнение от acj » 13 сеп 2005, 10:52

disc написа:Едвали е 1.6 този Ескорт. Като чета 115НР този Ескорт е 1.8 и годината му на производство е след '97(тогава почват да монтират Мондео-вият 115НР двигател на Ескорт). значи неговият случай се отнася към проблема с Мондео-то. Чети няколко теми по-долу:

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=691
Да, наистина не може да е 1.6, това ще е 1.8 - 115 к.с.

Обаче не е ясно при него какво е положението с клапаните, защото този 1.8 започва да се слага още от края на 1995 г. и през цялата 1996-та на последното купе Ескорт (паралелно със стария 1.8-105 к.с. до изчерпване на количествата на склад).

Та с други думи, възможно е за първата серия двигатели 1.8 - 115 к.с., произведени 1995 и 1996 все още да са с нормално преоразмерени температурно клапани, макар и с пластмасови колектори, ама кой да ти каже със сигурност.

Нищо чудно наистина едва от 1997-ма да започва слагането на новите клапани, за това говори и факта че дори добре познатия 1.6 се сдобива с пластмасови колектори, т.е. явно през 1997-ма има модификация на двигателите.

А иначе посочената цена от 1800 лева е за газов инжекцион, но това изобщо не влияе за решаване на проблема с кпапаните, а само намалява риска за колекторите.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 196 госта