Опит/мнения за FFV (Flexifuel vehicle) двигатели
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 07 ное 2011, 23:56
- Модел на автомобила: Mondeo MK1
- Местоположение: Перник/София
- Status: Извън линия
Опит/мнения за FFV (Flexifuel vehicle) двигатели
Здравейте,
някой има ли опти/досег с FFV модификациите на Форд?
На кратко това са автомобили пригодени да могат да се движат на бензин + биоетанол (e85) (или само на бензин).
Според долните линкове (темичките са малко стари) се предлагат дори и в България (макар че тук не знам за развита мрежа).
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ffv#p30075
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... lexi#p4395
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... xi#p152278
Също мернах една статия
http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus ... ford-focus
в която обясняват че FFV версията е с подсилени клапани и легла заради по-различната температура на горене на етанола.
Ще се радвам на някакви мнения. Такъв мотор дали е по-лесен или пък по-труден за газифициране (до колкото разбрах и електрониката е променена, за да може да наливаш произволно количество етанол от 0% т.е. чист бензин до e85 което го водят 15% бензин, 85 биоетанол).
Загледал съм се по един Фокус 2 1.8 с такъв мотор и съответно си мисля за газификацията му.
Интересно ми е също дали няма някакъв значителен негативен ефект (или положителен ефект) от продължителна работа на мотора и останалите компоненти при работата с такава смес.
Ако имате някакви наблюдения от подобни модификации ще се радвам да споделите
Поздрави
някой има ли опти/досег с FFV модификациите на Форд?
На кратко това са автомобили пригодени да могат да се движат на бензин + биоетанол (e85) (или само на бензин).
Според долните линкове (темичките са малко стари) се предлагат дори и в България (макар че тук не знам за развита мрежа).
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ffv#p30075
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... lexi#p4395
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... xi#p152278
Също мернах една статия
http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus ... ford-focus
в която обясняват че FFV версията е с подсилени клапани и легла заради по-различната температура на горене на етанола.
Ще се радвам на някакви мнения. Такъв мотор дали е по-лесен или пък по-труден за газифициране (до колкото разбрах и електрониката е променена, за да може да наливаш произволно количество етанол от 0% т.е. чист бензин до e85 което го водят 15% бензин, 85 биоетанол).
Загледал съм се по един Фокус 2 1.8 с такъв мотор и съответно си мисля за газификацията му.
Интересно ми е също дали няма някакъв значителен негативен ефект (или положителен ефект) от продължителна работа на мотора и останалите компоненти при работата с такава смес.
Ако имате някакви наблюдения от подобни модификации ще се радвам да споделите

Поздрави

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 203 госта