Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
-
- потребител
- Мнения: 537
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Абе хора,чета тук , че и по други форуми за всякакви проблеми с тая газ.Кажете по колко хиляди километри на година навъртате,че да си струва всичко това което си причинявате?
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
При печките проблемите са повече и доста по-скъпи. Но много хора си го причиняват.
Между другото, на моя кола досега не съм регулирал клапани и не съм имал проблеми с тях. Предполагам, че хиляди са като мен.

Между другото, на моя кола досега не съм регулирал клапани и не съм имал проблеми с тях. Предполагам, че хиляди са като мен.
-
- потребител
- Мнения: 537
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
При печките хората са измамени.С газта сам си го причиняваш, тъй като имаш избор!
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1180
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Като например?
'щото 11-та година карам дизел (трети поред) и нищо по- необичайно спрямо обслужване на бензинов двигател не ми се е нлагало да правя.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 20 фев 2012, 17:38
- Модел на автомобила: Форд Мондео МК3 1.8 125к.с
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
ТЕзи май са с хидравлични?
- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Аз пък друго имам на идея, като въпрос. Купил си си един нов Дуратек. Караш 40 000 км., да кажем, докато е гаранционна. После слагаш газова уредба, настройват ти я като хората и започваш да караш, радваш се. Караш без да вдигаш над 4000 оборота, после на 20-30 хил. км. ходиш на реглаж. Колко пъти могат да се регулират средно, преди да стане белята? Ако някой има наблюдения, предполагам клубния майстор ще има най-голямо наблюдение.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Ако е така, караш и пееш, една грижа по-малко.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Това означава ли че на моята няма да се занимавам с тази процедура? Че скоро мисля да сменям гарнитура на капака.fordmaniac написа: ↑14 апр 2016, 19:25Бензиновите 16 клапана на Форд в Ескорт и Мондео 1 и второто 2 години 96-98 са с хидравлики.
От там нататък 16 клапана на Фиести 1,25, 1.4, 1.6, Пума, Фокуси, Фюжъни, Ц- и С-Макс, Мондео след '98 всички модели са с РЕГУЛИРУЕМИ ХЛАБИНИ НА КЛАПАНИТЕ.
За останалите неща, дето някои смятат че се набутват:
На газ е наполовина, или поне 10 ст./км. надолу За година максимум се избива газов инжекцион, За няколко - пари за подобна кола втора употреба. Та да дадете 50 лв за 5 години за 2 регулирания на клапани ли е проблем? Те и за друго гориво пак се дават.
- sinnerman
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 07 сеп 2012, 11:08
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Питам се, на фокусите дето ги вкарват от Италия с фабричната газ, на 250к + и ги продават тук, дали някога са им регулирали клапаните? Тук колеги ги купуват и продължават да си ги карат.Нямат оплаквания.Тоя реглаж на 20к км. е много измислена работа.
-
- потребител
- Мнения: 362
- Регистриран: 08 фев 2011, 12:14
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 2005 sold, Fusion 1.4 TDCI 2009 sold, Focus 1.6 Ecoboost 2012 sold, Volvo V60 2016, Toyota LC120 2008
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Фокусите от Италия с фабрично монтирана газова систеа са с различни клапани и легла (парт номера е различен). За това нямат такива проблеми.
Относно Вектрата 2,2 Директ - там уредбата трябва за е за двигател с директно впръскване, респективно по-скъпа с постоянен разход на бензин (~20%).
Относно Вектрата 2,2 Директ - там уредбата трябва за е за двигател с директно впръскване, респективно по-скъпа с постоянен разход на бензин (~20%).
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Точно такива дет вярват че е измислена работа, после им правя ремонт на главите. Усилени легла и клапани нямат и те си горят.
https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... 36#p362391
И за от чужбина пристигнали съм писал.
Сега имам в сервиза Фюжан 1.4 със слагана газова в германско и има следи от реглаж на клапаните, но те са предвидливи немците, че е по-добре поддръжка, отколкото тежък ремонт.
Поздрави.
https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... 36#p362391
И за от чужбина пристигнали съм писал.
Сега имам в сервиза Фюжан 1.4 със слагана газова в германско и има следи от реглаж на клапаните, но те са предвидливи немците, че е по-добре поддръжка, отколкото тежък ремонт.
Поздрави.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Аз съм от теэи и продължавам да навивам километри. А вие си регулирайте клапани... 

- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Неподдържането на колите само в България е хвалба.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Тези твои думи само показват, че въобще не ме познаваш. Не, че има някакво значение, де. 

- sinnerman
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 07 сеп 2012, 11:08
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Следи може да открие Олд Шетърхенд в прерията. Не знам какви следи си открил за реглаж на клапаните. Ама си мисля, че точно тоя "реглаж" на 20 000 км. дето ти правиш е измислена работа. Днес прекарах известно време в Мото Пфое по работа. И разказах на няколко от монтьорите за твоите съвети. Питам ги- Тук правите ли реглаж на клапани. Казват- То за реглаж на клапани се свалят разпределителни валове, ангренажен ремък или верига и още куп неща. И ако трябва да се поръчват пулове или други части-10 дни чакане. И колата трябва да седи тук минимум 15 дни. И сметката е жестока. Та няма мераклии. Ние повечето колеги тук караме фокуси и сме на газ и не сме си правили реглаж.fordmaniac написа: ↑30 авг 2017, 22:37Сега имам в сервиза Фюжан 1.4 със слагана газова в германско и има следи от реглаж на клапаните, но те са предвидливи немците, че е по-добре поддръжка, отколкото тежък ремонт.
Поздрави.
Аз лично не знам кога трябва да се прави реглаж на клапани, ама си мисля, че на каквото и гориво да се кара една кола, когато е над 300к пробег, то не само клапани, ами и бая други ремонти предстоят.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Аз правя и реглаж, ама правя и глави с изгорели клапани. На който му отърва и мисли, че ремонта на глава е по-изгоден, кара и не му пука. За това дали е измислена, показват колите, дето са минали през мен и са тръгнали по-добре. Хора, които искат изправни возила, идват и от провинцията: Хасково, Бургас, Пловдив и тях не им трябва шмекер, а някой да им съживи колата.
Дали правя реглаж всеки може да се убеди с луфтомер му викат.
Пък те и в Тойота не щат да регулират клапани, ама и тях ги правя.
Поздрави
Дали правя реглаж всеки може да се убеди с луфтомер му викат.
Пък те и в Тойота не щат да регулират клапани, ама и тях ги правя.
Поздрави
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
А колко са колите, дето са минали през ръцете ти? 10, 100, 1000, 10000...А колко са колите, дето са на газ и не са чували за реглаж на клапани? И следващия път питай този, дето е изревал за клапани, дали случайно газовата му уредба не е настроена "икономично".
- dmastard
- потребител
- Мнения: 239
- Регистриран: 10 апр 2014, 01:11
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci '06
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Хора не се ядосвайте.
Който иска отива на реглаж.
Който не иска не отива.
В един идеален свят си караме колите, и те клапаните си седят в рамките на толеранса.
Лошото е, че не живеем в идеален свят.
Аз имах рено меган, 1,6 бензин с 8 клапана. Колата нямаше газ. На всеки 15 хиляди си ги регулирах и винаги е имало нужда.
Всеки си решава, ако му се вижда скъп реглажа, кара смело и ако изгорят - прави ремонт.
Който иска отива на реглаж.
Който не иска не отива.
В един идеален свят си караме колите, и те клапаните си седят в рамките на толеранса.
Лошото е, че не живеем в идеален свят.
Аз имах рено меган, 1,6 бензин с 8 клапана. Колата нямаше газ. На всеки 15 хиляди си ги регулирах и винаги е имало нужда.
Всеки си решава, ако му се вижда скъп реглажа, кара смело и ако изгорят - прави ремонт.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Тук идва разликата - специалистите от МП чакат 10 дни да им доставят пулове с точният размер и на безбожни цени, а другите носят пуловете от колата до най-близкия шлайфист и ги докарват до нужният размер за 30 минути и шише ракия. И там остават следите - шлайфаните пулове нямат маркировка с размер и ръбовете им стоят малко по-остри. Обикновено, от наличните 8/16 пула след разместване по подходящи размери, рядко се налага шлайф на повече от половината. Ако клапаните не се нуждаят от припасване, пуловете могат да се свалят, дори без да се сваля ремъка (за верига не знам дали става - не съм свалял).
Това е обяснение, като за човек дето не е виждал разглобен двигател на живо, а само по картинки в интернет.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 908
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Винаги ми е било странно, когато някой започне да се дърли с хора, които не познава, не знае какво правят и как го правят...
Значи, моята кола е една от тези, които са минали през ръцете на Фордманиака. Имаше изнервящ проблем, който как ли не се опитвах да разреша и не ставаше и туй то. Смених всичко по управлението на двигателя, което може да се смени, в това число и софтуера на компа. Газовата уредба я настройва един от малкото хора в страната, които наистина знаят какво правят. И ефектът беше никакъв. Остана единствено вариантът проблемът да е вътре в двигателя. След интервенцията на Фордманиака, колата стана друга. Дойде и повече мощност, не мени оборотите както преди това. Направо е удоволствие да се кара, нищо че е 100 коня.
Така че приятелю, не е лошо да смекчиш малко тона. Човек се учи докато е жив, ако не знаеш.
Знам всички вицове за Форд 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта