колата е Пасат 1.8 а оборотите са 3000

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
peroo
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 26 юни 2005, 21:07
Модел на автомобила: Fiesta 1.1i clx
Status: Извън линия

колата е Пасат 1.8 а оборотите са 3000

Мнение от peroo » 24 сеп 2005, 09:27

имам въпрос

колата е Пасат 1.8
Сложиха му газова със всичките му там неща емулатори глупости.
Изведнъж колата след два три дена почна да държи високи обороти когато спре на едно място. Някъде към 3000. След една минута падат после пак се вдигат и това е не само на газ ами и на бензин.

Този проблем почна откак се сложи газова. След като занули грешките на компютърчето два три дена кара без проблеми и после пак почва да го прави. Кахаза му че ламда сондата е изгоряла. Друг предложи че бордовия компютър е изгорял.

Вие какво мислете??

Потребителски аватар
Mitko
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Mitko » 24 сеп 2005, 11:02

Това ,което казват са пълни глупости . Кажи ми какви са кодовете за неизправности и мисля ,че ще можем да помогнем . Ако ми кажеш какви са мога да те насоча къде да търсиш проблема. :wink:

PS:Има резон да е станало след монтажа на АГУ ,защото се слага плочка с определен диаметър и тя намаля притока на въздух ,но е малко вероятно да е от АГУ щом го прави и на двете би трябвало да е или TPS или мотора за положението на клапата.

knite
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 28 юни 2005, 23:11
Status: Извън линия

Мнение от knite » 27 сеп 2005, 00:48

Има резон да му е изгоряла ламбда сондата - казаха ми че често се случва, тъй като газта изгаря на по-висока температура. Дали е вярно не знам.

Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

LPG

Мнение от Peter_CLX » 27 сеп 2005, 01:12

Според някои изследвания температурата на горене на газта е малко под тази на бензина, но тъй като скоростта й на горене е доста по-бавна, на практика ламбда-сондата е подложена на по-голямо нагряване заради неохладилите се изгорели газове, излизащи от цилиндъра в ауспуха.

Може би най-сигурно е обаче да се направи газов анализ за да се разбере дали сондата е виновна за проблема.

peroo
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 26 юни 2005, 21:07
Модел на автомобила: Fiesta 1.1i clx
Status: Извън линия

Мнение от peroo » 12 окт 2005, 22:23

айде оправихме
проблемчето беше че е паднал маркуча на вакум регулатора
така ми каза момчето

MAD MAX
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 17 ное 2005, 18:07
Модел на автомобила: Mondeo GHIA 2.0 16v
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от MAD MAX » 17 ное 2005, 18:30

Аз имах същия проблем със предишната ми кола-Голф2.Оказа се 4е проблема е в термо ампулата.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 205 госта