Проблеми при палене на газ с пластмасови колектори ?
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Проблеми при палене на газ с пластмасови колектори ?
Типично за мондео, пластмасови колектори+ задължително палене на бензин.....
Дали тези колектори са причината за паленето на бензин ?
И..защо не само на газ ?
Тръгваш сутрин палиш на бензин 6-7 км докато позагрее отиват около 0,7 -1 литър при около 10/11 на сто при студен двг!
При къси разтояния, къде е смисъла от газова уредба питам аз ?!!
И къде отива икономията ?!
П.С. Има ли някой идея какво представлява ключето което автоматично превключва газ-бензин ( като схемно решение), на около 2000 оборота, и как мога да го шунтирам и опитам да паля само на газ?
А какви са възможните последици ?
Дали тези колектори са причината за паленето на бензин ?
И..защо не само на газ ?
Тръгваш сутрин палиш на бензин 6-7 км докато позагрее отиват около 0,7 -1 литър при около 10/11 на сто при студен двг!
При къси разтояния, къде е смисъла от газова уредба питам аз ?!!
И къде отива икономията ?!
П.С. Има ли някой идея какво представлява ключето което автоматично превключва газ-бензин ( като схемно решение), на около 2000 оборота, и как мога да го шунтирам и опитам да паля само на газ?
А какви са възможните последици ?

- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
TIN,не прави експерименти....или ако ти се правят такива се приготви да сменяш колектори.
При запалване на газ има голяма вероятност да стане вторична експлозия която ше доведе до пукане на колекторите.Веднъж съм палил принудително на газ и докато запали 2 пъти изляска клапата.Не знам защо ти се свиди 1 литър бензин
а си готов да пожертваш колектори за много повече пари.
При запалване на газ има голяма вероятност да стане вторична експлозия която ше доведе до пукане на колекторите.Веднъж съм палил принудително на газ и докато запали 2 пъти изляска клапата.Не знам защо ти се свиди 1 литър бензин

-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Разбира се снайпериста не му пука (а съм 100% че знае, че като палиш на газ има детонации повече).mrdds написа:TIN,не прави експерименти....или ако ти се правят такива се приготви да сменяш колектори.
При запалване на газ има голяма вероятност да стане вторична експлозия която ше доведе до пукане на колекторите.Веднъж съм палил принудително на газ и докато запали 2 пъти изляска клапата.Не знам защо ти се свиди 1 литър бензина си готов да пожертваш колектори за много повече пари.
Снайперисте - не е хубаво така да заблуждаваш хората баце, ама не се учудвам де.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Нямам такова копче, свалих и огледах отвсякъде ключето!!!vladdko написа:Пали на бензин и когато тръгнеш натисташ копчето за аварийното палене на газ и вече си на газ, но трябва да си на скорост за да не угаснеш, аз така правя от около 2 год. и още не ми е гърмяла.
Уредбата е Ланди Ренцо и е слагана в Италия!
Бензина ми се свиди защото някак на къси разстояние се обезмисля газовата уредба и икономията която тя дава особенно зимата, защото лятото паля и веднага на газ....
Дали не може да се сложат метални колектори от ескорт и много ли пригаждане трябва ?
И дали това би решило проблема или от това евентуално гърмене може да се скапе и нещо друго ?
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
orlinm написа:Разбира се снайпериста не му пука (а съм 100% че знае, че като палиш на газ има детонации повече).mrdds написа:TIN,не прави експерименти....или ако ти се правят такива се приготви да сменяш колектори.
При запалване на газ има голяма вероятност да стане вторична експлозия която ше доведе до пукане на колекторите.Веднъж съм палил принудително на газ и докато запали 2 пъти изляска клапата.Не знам защо ти се свиди 1 литър бензина си готов да пожертваш колектори за много повече пари.
Снайперисте - не е хубаво така да заблуждаваш хората баце, ама не се учудвам де.
Чшшш , баце-маце...и баш ми дреме дали се учудваш.
Човека пита : "КАК ДА ШУНТИРАМ И ДА ПАЛЯ САМО НА ГАЗ" , и аз му отговарям.
Това с детонацийте го знаят и децата...за колекторите също , а и ТОЙ (ако прочетеш въпроса му внимателно) го знае.
За тая работа се слагат клапи.
Ако детонацията е много силна , първо ще му счупи кутията на въздушния филтър.
A ако свещите и кабелите са му "ОК" едва ли ще "гърми".
А ти не ми коментирай мненията.
...дрън-дрън...мноо важно...
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Карам предимно дълги!!kEFi написа:....и за икономисани десетина кила бензин ще сменяш комплекти мембрани (най-малко).... нещо не ми се връзва къде е кирията?!?
Като караш къси разстояния кво го мислиш?
Има и алтернативи - мотор или колело!
Въпроса е принципен!
Това за 10-тината кила не го разбрах.....до сега съм минал 20 000 не съм сменял мембрани......така че едва ли ще икономисам само 10л бензин!
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Въпросът може и да е принципен, но не е правилен.TIN написа:Карам предимно дълги!!
Въпроса е принципен!
Това за 10-тината кила не го разбрах.....до сега съм минал 20 000 не съм сменял мембрани......така че едва ли ще икономисам само 10л бензин!
За да караш на газ, колата трябва да е загряла поне докъм 40 градуса, за да може газта да се "изпарява" - да преминава от течно в газообразно състояние в изпарителя.
Иначе и разхода на газ е по-висок, мембраните замръзват и се прецакват по-бързо, има опасност от замръзване на охладителната течност в изпарителя и съответно неговото повреждане и т.н.


-
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
- Status: Извън линия
- brslv
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
- Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
- Местоположение: търговище
- Status: Извън линия
Мойта я карах почти 1г. само на газ/докато я накарам да тръгне на бензин/. Гърмяла е 3-4 пъти, когато не щте да запали от раз и въртя повечко. Сега съм си сложил ел. превключвател/36лв.-кат дигни някакви обороти минава на газ/. Копчето е с 3 позиции-на бензин/на газ/автоматично. Кото е студено карам около 2-3км. на бензин. Като е топла докато припали и минава сама на газ/на около 1900-2000об. дето и без да подаваш газ при палене си ги дига/. Иначе ако имаш клапа що да не палиш на газ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 208 госта