Инжекция и вакумен изпарител

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
fire
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 13 мар 2007, 14:55
Модел на автомобила: ESKORD 1.6/16V EFI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Инжекция и вакумен изпарител

Мнение от fire » 13 мар 2007, 14:58

Колеги скоро си купих ескорд бъбрека 1.6/16V. Сега понеже имам една газова уредба с вакумен изпарител интересува ме някой слагал ли си е на този мотор вакумен изпарител защото ми казаха че трябва да е електрически иначе няма да стане щели да гърмят колекторите а те са си железни.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 13 мар 2007, 17:13

Аз не познавам такъв човек!

fire
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 13 мар 2007, 14:55
Модел на автомобила: ESKORD 1.6/16V EFI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от fire » 13 мар 2007, 19:55

Еми случва се човек да направи грешка, но във форума колеги са писали че имат такива изпарители на същия мотор КОЛЕГА!!!!!!!!

acj
потребител
потребител
Мнения: 457
Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V
Местоположение: Colorado
Status: Извън линия

Re: Инжекция и вакумен изпарител

Мнение от acj » 13 мар 2007, 19:59

Вакуумни изпарители се слагат на карбураторните двигатели.

За твоя двигател се опасявам, че наистина ти трябва електрически. *167*

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

ВАКУМЕН ИЗПАРИТЕЛ

Мнение от tata1971 » 13 мар 2007, 22:44

Преди месец се наложи да сменя изпарителя.Та и аз имах вакумен изпарител на ЛОВАТО и мноого исках него да използвам.Причината поради която си купих електрически беше сметката за нова/стара пластмаса на въздушния филтър и дебитомера и още 1 метър пластмасова тръба до въздушния ресивер който е МЕТАЛЕН.Пиша всичко това защото при детонация всички пластмаси е възможно да станат история а също и платната на изпарителя.Парите за ремонта ще дойдат от твоя джоб-гаранция.Има и клапан който се монтира на въздушния филтър и служи при свръхналягане да се отвори-аз нямам такъв.Моят избор беше електрически ЛОВАТО.Успех
Наесен с песен в К1.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 196 госта