Бензинова помпа и пълна инжекция
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
Бензинова помпа и пълна инжекция
Колеги, чета различни мнения относно спирането на помпата на пълна инджекция при преминаване на газ. Охлаждат ли се инжекторите или не? Според вас трябва ли да се прекъсва или не?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Аз съм майстор..
И процентово сменяме повече помпи който не са спряни..
Ако трябва да обобщим.....
Добре е за инжекторите да обикаля бензин, но е зле за помпата..
второ аз моята я спрях, щом на моята кола съм го направил има ли смисъл да обяснявам дали го предпоръчвам..
трето: в резервуара абсолютно ВИНАГИ!!! трябва да има пресен бензин, ако помпата не се спира...
Изводите ги оставям на вас.....
В допълнение.. един пасат моно две години не е пален на бензин, като го пробвах запали от първият път на бензин, а помпата му се спира..
На колегата бемвето помпата не се спира, и изгоря...
Говоря от опит, а не от предположения.
И процентово сменяме повече помпи който не са спряни..
Ако трябва да обобщим.....
Добре е за инжекторите да обикаля бензин, но е зле за помпата..
второ аз моята я спрях, щом на моята кола съм го направил има ли смисъл да обяснявам дали го предпоръчвам..
трето: в резервуара абсолютно ВИНАГИ!!! трябва да има пресен бензин, ако помпата не се спира...
Изводите ги оставям на вас.....
В допълнение.. един пасат моно две години не е пален на бензин, като го пробвах запали от първият път на бензин, а помпата му се спира..
На колегата бемвето помпата не се спира, и изгоря...
Говоря от опит, а не от предположения.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Изгоряли не, особенно ако е моно, той е далеч и в зона на високо разреждане, тоест въздуха се движи бързо и го охлажда...
Не така стой въпроса при пълната инжекция, там са доста близо до горивните камери и клапаните.
Но пък са сложени на топлоизолационни подложки....
Та одговорът ми е, не не могат да изгорят, но ако изсъхнат могат да клеясът, но това на теория ще стане трудно, няма от къде да се изпари бензина.
И все пак е предпорачително от време на време да се обръща малко на бензин...
аз на месеца едън път отивам на работа на бензин, и мисля че е достатъчно, да не изсъхва възела..
Не така стой въпроса при пълната инжекция, там са доста близо до горивните камери и клапаните.
Но пък са сложени на топлоизолационни подложки....
Та одговорът ми е, не не могат да изгорят, но ако изсъхнат могат да клеясът, но това на теория ще стане трудно, няма от къде да се изпари бензина.
И все пак е предпорачително от време на време да се обръща малко на бензин...
аз на месеца едън път отивам на работа на бензин, и мисля че е достатъчно, да не изсъхва възела..

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
За моното ми е ясно-винаги съм спирал помпата. Газовото ми е настроено всеки път да пали на бензин и да обръща на обороти /скоро и на температура/. От твоите постове разбрах че по-добре да си спирам помпата при каране на газ и че няма да имам проблеми с инжекторите повече отколкото с помпата ако работи непрекъснато. Желая мнения и на други съфорумници но не предположения, а както
traqn_savov се обосновава
traqn_savov се обосновава
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
едит: сега се сетих..
Емулаторите на дюзите, прекъсват дюзата и добавят едно отечно съпротивление, стандартно към 100 ома.
та това може да кара леко да просълзяват дюзите, и за това може да се губи горивото в дюзите, или от евентуално неоплатнявана на някоя...
Ти щом палиш винаги на бензин, няма защо да се притесняваш за дюзите
Емулаторите на дюзите, прекъсват дюзата и добавят едно отечно съпротивление, стандартно към 100 ома.
та това може да кара леко да просълзяват дюзите, и за това може да се губи горивото в дюзите, или от евентуално неоплатнявана на някоя...
Ти щом палиш винаги на бензин, няма защо да се притесняваш за дюзите

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 15 дек 2006, 10:00
- Модел на автомобила: FIESTA Mk7 1.4 71 kW 2010 г.
- Местоположение: GABROVO
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта