Focus 1.8 16V Zetec с газов инжекцион и проблем
- ivaylo_shack
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
- Местоположение: Ямбол/Кюстендил
- Status: Извън линия
Focus 1.8 16V Zetec с газов инжекцион и проблем
Здравеите колеги, закупих focus 1.8 Zetec (EYDC е двигателя) 99г. с газов инжекцион Landi монтиран в Италия, но имам проблеми с оборотите. На празен ход оборотите са ниски, двигателя тресе и гасне, а при превключване на предавките, по време на движение, сам си подава газ и се форсира. Споделете идея каде да търся проблема, и ако можете даите съвет каде в Сливен да откарам колата на диагностика?!
PS
Аз съм от Кюстендил, но работя в Ямбол и затова питам за сервиз в този район. И още нещо, прочетох 4е някои двигатели Zetec имат проблеми с газта, моя от тези лие???
PS
Аз съм от Кюстендил, но работя в Ямбол и затова питам за сервиз в този район. И още нещо, прочетох 4е някои двигатели Zetec имат проблеми с газта, моя от тези лие???
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
съвет от мен първо си смени въздушния филтар и го сменяи на секи 4-5000км да си немаш проблеми и ако тогава не е наред иди на маистор на газ хубаво е да е фирмен сервиз де то се предполага че хората са виждали газов инжекцион че от пишман маистори може да те заболи глава използваи търсачката във форума за ф.сервиз и ли гугала
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 16V Zetec с газов инжекцион и проблем
В Ямбол е официалния сервиз на Landi!!ivaylo_shack написа:Здравеите колеги, закупих focus 1.8 Zetec (EYDC е двигателя) 99г. с газов инжекцион Landi монтиран в Италия, но имам проблеми с оборотите. На празен ход оборотите са ниски, двигателя тресе и гасне, а при превключване на предавките, по време на движение, сам си подава газ и се форсира. Споделете идея каде да търся проблема, и ако можете даите съвет каде в Сливен да откарам колата на диагностика?!
PS
Аз съм от Кюстендил, но работя в Ямбол и затова питам за сервиз в този район. И още нещо, прочетох 4е някои двигатели Zetec имат проблеми с газта, моя от тези лие???
отиди при тях за диагностика на уредбата...
- ivaylo_shack
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
- Местоположение: Ямбол/Кюстендил
- Status: Извън линия
otg
Благодаря за информацията. Филтъра ми е чисто нов и пак саздава ядове. В Ямбол незнам каде е сервиза на Ланди и честно казано ме е страх от разбирачи в този град! Благодаря Ви за информацията!!!
- jlpetkov
- потребител
- Мнения: 729
- Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
- Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
- Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
- Status: Извън линия
Re: otg
при всяка смяна на въздушния филтър колата трябва да минава на реглаж на газоватаivaylo_shack написа:Филтъра ми е чисто нов и пак саздава ядове.

на мен ми го спретнаха тоя номер...регулирана и после сменили стария запушен филтър с нов! мноо неприятно пътуване до морето беше

-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Re: otg
Прави се реглаж на сменен филтър и после сменяш на 5-6000 и нямаш проблеми!jlpetkov написа:при всяка смяна на въздушния филтър колата трябва да минава на реглаж на газоватаivaylo_shack написа:Филтъра ми е чисто нов и пак саздава ядове.
на мен ми го спретнаха тоя номер...регулирана и после сменили стария запушен филтър с нов! мноо неприятно пътуване до морето беше
- ivaylo_shack
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
- Местоположение: Ямбол/Кюстендил
- Status: Извън линия
Re
Ще ме извинявате че съм толкова невеж но това ми е първата кола на ГАЗ.
Извинявайте за глупавия въпрос но и газовия инжекцион се настроива нали
Още веднъж ви благодаря!!!!!

Извинявайте за глупавия въпрос но и газовия инжекцион се настроива нали

Още веднъж ви благодаря!!!!!

- ivaylo_shack
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
- Местоположение: Ямбол/Кюстендил
- Status: Извън линия
Re
Ами сте тарся маистор, че вероятността да направя беля е много голяма!!!
Пък и засега нисто не разбирам а само експлоатирам!
Обаче съм твърдо ресен да се науча!!
Пък и засега нисто не разбирам а само експлоатирам!
Обаче съм твърдо ресен да се науча!!
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
По-добре не пипай нищо по изпарителя, оборотите на 100 % не се регулират от там. Разходи се до София и си запиши час в сервиза на Ланди, намира се до магазина на Мерцедес в Хд.Димитър.
В интернет не може да няма телефон. Сега видях че са ти споменали за Ямбол отиди при тях, най-малкото имат софтуера и знанията, недей да ходиш при кварталните газаджий, аз си настройвам сам уредбата, но при газов инжекцион (ако си сигурен) настройките стават с комп.
Успех!
В интернет не може да няма телефон. Сега видях че са ти споменали за Ямбол отиди при тях, най-малкото имат софтуера и знанията, недей да ходиш при кварталните газаджий, аз си настройвам сам уредбата, но при газов инжекцион (ако си сигурен) настройките стават с комп.
Успех!
Последна промяна от vladislav на 26 юли 2007, 17:20, променено общо 1 път.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия

Ако го има това устройство как ще стане регулирането ръчно?Eлектронното управляващо устройство е създадено от най-високо качествени компоненти, чиито дизайн е създаден специално за автомобилният бранш. ECU има няколко функции: 1/ обработва получените сигнали от оригиналните сензори на автомобила и от сензорите за температура и налягане 2/ изпраща последователно времеви команди на електроинжекторите във фазите на двигателя. 3/ осигурява контрола и управлението на моментните състояния на работа, като напълно обогатяване и прекъсване на горивото. 4/ ограничава максималните обороти на двигателя.


По изпарителя не виждам врътки...

Редукторът е едностепенен, подгряван от охлаждащата течност, с устройство за компенсиране на изходящото налягане и сензор за температурата на газта. Компенсирането е необходимо за постоянен контрол на измененията в налягането между редуктора и смукателните колектори на двигателя, което е резултат от различните условия на работа. Когато мощността на двигателя се увеличава, абсолютното налягане на колекторите /МАР/ също се увеличава. Така, че ако налягането на изхода на редуктора си остане постоянна величина може да се получи по-малко увеличаване на налягането и подаването на газ, отколкото е необходимо за захранване с газ. Сензорите за налягане и температура са предназначени да следят състоянието на Пропан-Бутана и изпращат информацията до ECU, която обезпечава/осигурява своевременно измененията на инжекционните времена. Тези параметри всъщност са изключително важни за правилното определяне на плътността на газта, чието въздействие оказва влияние на потока на газта. Когато този поток от газ намалява ECU, позволява увеличаване на времетраенето на отваряне на електроинжекторите.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- ivaylo_shack
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
- Местоположение: Ямбол/Кюстендил
- Status: Извън линия
Re По-добре не пипай нищо по изпарителя, оборотите на 100
Много ми се иска да отида в голям сервиз в голям град но за съжаление за сега живея и работя в Ямбол и съм с вързани ръце. Ако някои знае подходящ сервиз в района ще съм му много благодарен!!!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 16V Zetec с газов инжекцион и проблем
Е пробвай да го намериш този сервиз де.TIN написа: В Ямбол е официалния сервиз на Landi!!
отиди при тях за диагностика на уредбата...


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- ivaylo_shack
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
- Местоположение: Ямбол/Кюстендил
- Status: Извън линия
Re TIN
Ами разбрах за кои сервиз става дума но нещо няма хубави отзиви за там, но все пак ще отида да видя какво ще ми кажат. От питане глава не боли!
- ivaylo_shack
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
- Местоположение: Ямбол/Кюстендил
- Status: Извън линия
RE
Имаше го но след смяна и на свещите почти изчезна. Утре отивам на газаджия и ще видим какво ще стане. Благодаря много за тази информация.
А ти сам ли реши проблема или я кара на майстор? Че в сервиза на Форд компютърната диагностика не констатираха никакъв проблем, но оборотите пак бяха леко ниски. Смениха датчици по двигателя и пак същото.
Благодаря все пак!
А ти сам ли реши проблема или я кара на майстор? Че в сервиза на Форд компютърната диагностика не констатираха никакъв проблем, но оборотите пак бяха леко ниски. Смениха датчици по двигателя и пак същото.
Благодаря все пак!
- ivaylo_shack
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
- Местоположение: Ямбол/Кюстендил
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 25 окт 2006, 11:56
- Модел на автомобила: Escort 1.8 16V Zetec '95
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Да в Сливен, там ми настроиха оборотите и на метан (на Пасат 2.0I).
По принцип може да е и от дебитомера, аз имам и ескорт (1.8 16V zetec) и като изключа от скорост ми вдига оборотите и бавно ги сваля, ходих там изчистиха ми клапана за празен ход обаче се оказа че е от дебитомера и сега ще го сменям.
По принцип може да е и от дебитомера, аз имам и ескорт (1.8 16V zetec) и като изключа от скорост ми вдига оборотите и бавно ги сваля, ходих там изчистиха ми клапана за празен ход обаче се оказа че е от дебитомера и сега ще го сменям.
- ivaylo_shack
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
- Местоположение: Ямбол/Кюстендил
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта