АГУ
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 10 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: АГУ
Ако газовата е сложена правилно,с необходимите устройства-електронни и механични-няма начин да скапеш двигателя по-бързо.Проблемни са по-новите Мондеа,мисля след '99,заради проблеми с клапаните и гнездата им,но и за тях има решение във вид на добавка(не доибавкакамино написа:Много хора са ми казвали, че ако сложа АГУ на Мондеото (94г. 1.8 16V) ще му съсипа двигателя.
ИМА ЛИ ПО НЕ МАЛКО ИСТИНА И ЗАСЛУЖАВА ЛИ СИ!!!

Моята газова е слагана в Италия преди около 4 години,а аз съм навъртял с нея около 35000 км.Състоянието на двигателя не е променено,доколкото може да се разбере чрез диагностични процедури.
Най-важното е да има предпазен или няколко такива клапана,а състоянието на свещите и кабелите за високо напрежение да е перфектно.Останалото...майсторите на газови си знаят.Ако желаеш,все пак,ще ти опиша как и какво се слага се слага,като елементи,за да не те 'мотаят' газовите 'специалисти'

А,забравих- при извънградско 110-120- разход около 8,3,в по-натоварен трафик до 9. И върви в ниски обороти повече от на бензин, а във високи-еднакво с него

-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 10 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v
- Status: Извън линия
Споменах,че само клапаните са малко по-натоварени термично,но издържат без проблем, сметнати са и за по-голямо натоварване.Единствения по-интересен недостатък е че корозират по-бързо ауспусите,ама и това е малко относително.cossy написа:Aз знам, че самата газ е кофти за двигателя... може и да бъркам
Дразни ме това,че дори добри майстори на газови като видят пластмасовия интейк и вдигат ръце-аууу то като гръмне и става страшно.Мондеото има едно голямо предимство-дебитомера е VAF-тип,а не с въздушна клапа и също няма MAP-сензор.Така че с използване на подходящи предпазни клапанчета на всмук.колектор нещата се оформят напълно безопасно.Ламбда-контрола е много препоръчителен,ама моето съм го карал близо година с изключен контрол и нямаше никакви проблеми(иска прецизна настройка и изправен изпарител,разбира се).
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: АГУ
под "по-натоварен трафик" имаш предвид градско ли? Кажи как си успял да смъкнеш разхода до 9/100. За извънградското съм съгласен, но градското ми е над 13/100sharp написа: А,забравих- при извънградско 110-120- разход около 8,3,в по-натоварен трафик до 9. И върви в ниски обороти повече от на бензин, а във високи-еднакво с него

И още един въпрос - как да разбера имам ли ламбда контрол като карам на газ (газовата дойде монтирана, а колата е от холандия...)
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 10 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: АГУ
Имах предвид натоварен извънградски трафик-сещаш се-някой умрял Пасат се кандилка със 100 по пътя,а зад него 15 коли.Ръгаш 3-та,4-та и ... всички са историяЛюбо написа:под "по-натоварен трафик" имаш предвид градско ли? Кажи как си успял да смъкнеш разхода до 9/100. За извънградското съм съгласен, но градското ми е над 13/100sharp написа: А,забравих- при извънградско 110-120- разход около 8,3,в по-натоварен трафик до 9. И върви в ниски обороти повече от на бензин, а във високи-еднакво с него![]()
И още един въпрос - как да разбера имам ли ламбда контрол като карам на газ (газовата дойде монтирана, а колата е от холандия...)



Градският разход е мнооооого разтегливо понятие,затова не съм споменал.Тежестта на купето си казва думата в града,за съжаление.
За ламбда-контрола-99 процента имаш,защото колата е дошла от Западна Европа,а там май са задължителни.Как да провериш-погледни изпарителя и виж къде е маркуча,дето отива към смесителя.Ако е с Л.К. трябва да забележиш стъпков мотор(такова едно никакво) с няколко(обикновено 4) кабела,закачен на този маркуч.Всъщност кажи марката на газовата,понеже има и с дозатори на самия изпарител. Също има и една кутия с кабеляци към нея(не емулатора за дюзите) носеща марката на изпарителя.
Кажи марката,пък ще видим...
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ми честно да ти кажа само веднъж ми казаха марката на газовата (в един сервиз, в Лозенец) и не го запомних много добре
. Започваше с "Б", но не е BRC, беше поне с 5-6 букви... Доколкото разбрах изпрителя на тия газови е кофти за ремонт или поне по нашенско не им допада на газаджиите да ги правят...
Знам че на изпарителя има едно клапанче (мисля, че е с електомагнит), което отвреме на време заклинва и трябва да се свали и да се почисти, защото газта ни не е много чиста и там се натрупва мръсотия... това незнам дали ще е полезно за идентифицирането на уредбата...
Но ще погледна за тия кабели, които спомена и ще ти кажа има ли ги. Само че началото на следващата седмица (най-вероятно), защото до тогава няма да имам нет

Знам че на изпарителя има едно клапанче (мисля, че е с електомагнит), което отвреме на време заклинва и трябва да се свали и да се почисти, защото газта ни не е много чиста и там се натрупва мръсотия... това незнам дали ще е полезно за идентифицирането на уредбата...
Но ще погледна за тия кабели, които спомена и ще ти кажа има ли ги. Само че началото на следващата седмица (най-вероятно), защото до тогава няма да имам нет

-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 11 мар 2005, 15:30
- Модел на автомобила: Mondeo 94', 2000, 136hp
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз имам АГУ проблем в момента ...
Моята газова е Виалле, внесена с колата от Холандия преди 4 години, но не знам газов инжекцион ли е, ланда сонда ли ползва ...
та от известно време насам не са ми наред оборотите на празен ход, когато карам на газ - по време на движение като изключа от скорост и те падат на около 200, 300 оборота и колата гасне.
В началото мислех, че е от стъпковото електромоторче за празните обороти, но НА БЕНЗИН този проблем НЕ съществува!
Значи е нещо друго и то е само, когато се кара на газ ... мембрани, изпарител ... не знам, ще трябва да проверя някъде ...

та от известно време насам не са ми наред оборотите на празен ход, когато карам на газ - по време на движение като изключа от скорост и те падат на около 200, 300 оборота и колата гасне.
В началото мислех, че е от стъпковото електромоторче за празните обороти, но НА БЕНЗИН този проблем НЕ съществува!
Значи е нещо друго и то е само, когато се кара на газ ... мембрани, изпарител ... не знам, ще трябва да проверя някъде ...
- vk8
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 06 апр 2005, 09:32
- Модел на автомобила: escort
- Местоположение: 4960
- Status: Извън линия
АГУ
Здрсти на всички. Аз лично не съм чул някой да е "скапал" двигател от това, че е карал с газ, а вие? Наистина много хора го твърдят, но газови уредби се монтират от много време а такива случаи май липсват, така че едва ли има нещо вярно. 

-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: АГУ
аз лично съм виждал 2 счупени клапана от газvk8 написа:Здрсти на всички. Аз лично не съм чул някой да е "скапал" двигател от това, че е карал с газ, а вие? Наистина много хора го твърдят, но газови уредби се монтират от много време а такива случаи май липсват, така че едва ли има нещо вярно.

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
май някой те е мешнал
лично аз не съм привърженик на газта
не разбирам много от ДВГ но от познанията ми по химия знам че температурата на горене на газта е по висока от тази на бензина (газта като гори е синя -над1000 градуса)а ако един мотор е направен за работа на по ниска температура а работи при по висока ТИ прецени

не разбирам много от ДВГ но от познанията ми по химия знам че температурата на горене на газта е по висока от тази на бензина (газта като гори е синя -над1000 градуса)а ако един мотор е направен за работа на по ниска температура а работи при по висока ТИ прецени
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 10 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v
- Status: Извън линия
Нещо нямам време тия дни,пък и мнооооооого бавно го зарежда този портал
Ето с какво е оборудвана моята газова-бутилка тип гума;газов клапан и изпарител ,намиращи се в дясната предна част на двигателния отсек(по посока на движ.); смесител,разположен точно над дросела,като част от първия се намира в пластмасовата кутия над др.кл.;ВАЖНО--4-ри предпазни клапанчета,завити на всмукателния колектор и близо до дюзите за бензина. Казвам важно,защото концепцията с един предпазен клапан по-нагоре по "течението" не дава добри резултати.Какви се предлагат по магазините-не знам.
Сега и електрониката- за дюзите е необходим емулатор,понеже Мондито е със секвенционална инжекция и не става с едно реле за всички дюзи.Пък и самодиагностичната система предполагам ще "забележи "прекъснате дюзи и ще отчете код за неизправност.Моят емулатор е някакъв италиански-PITAGORA мисля,но няма значение марката.Спецовете знаят.
Почти задължително е да се ползва ламбда-контрол.Така се свежда до минимум риска от гърмене и се решава проблема с "лъженето" на компа за сместта.Тука е и спорния дори за мен момент-дали има нужда от ламбда-симулатор. Ламбда-компа на газовата ми не знам точно как е свързан,защото има две системи на връзване,но нямам време да ги поогледам.
Всъщност като си помисля по-добре да не давам акъл кое как щото съм забелязал,че като казвам на някой направи го така,той го прави по съвсем друг начин и после ме изкарва мен виновен що съм дал съвет така и така да стане нещо.
Лично аз мога да си нагодя колата и без което и да е електронно у-во по газовата,ама да ви казвам на вас да го правите-нееее.Не искам някоя ваша или моя грешка да ми тежи на съвестта

Ето с какво е оборудвана моята газова-бутилка тип гума;газов клапан и изпарител ,намиращи се в дясната предна част на двигателния отсек(по посока на движ.); смесител,разположен точно над дросела,като част от първия се намира в пластмасовата кутия над др.кл.;ВАЖНО--4-ри предпазни клапанчета,завити на всмукателния колектор и близо до дюзите за бензина. Казвам важно,защото концепцията с един предпазен клапан по-нагоре по "течението" не дава добри резултати.Какви се предлагат по магазините-не знам.
Сега и електрониката- за дюзите е необходим емулатор,понеже Мондито е със секвенционална инжекция и не става с едно реле за всички дюзи.Пък и самодиагностичната система предполагам ще "забележи "прекъснате дюзи и ще отчете код за неизправност.Моят емулатор е някакъв италиански-PITAGORA мисля,но няма значение марката.Спецовете знаят.
Почти задължително е да се ползва ламбда-контрол.Така се свежда до минимум риска от гърмене и се решава проблема с "лъженето" на компа за сместта.Тука е и спорния дори за мен момент-дали има нужда от ламбда-симулатор. Ламбда-компа на газовата ми не знам точно как е свързан,защото има две системи на връзване,но нямам време да ги поогледам.
Всъщност като си помисля по-добре да не давам акъл кое как щото съм забелязал,че като казвам на някой направи го така,той го прави по съвсем друг начин и после ме изкарва мен виновен що съм дал съвет така и така да стане нещо.
Лично аз мога да си нагодя колата и без което и да е електронно у-во по газовата,ама да ви казвам на вас да го правите-нееее.Не искам някоя ваша или моя грешка да ми тежи на съвестта

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 187 госта