Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
По принцип да. Шлайфат се отдолу, откъм клапана. Говоря за Дуратек.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Шлайфат се, разбира се, особено когато няма подходящия размер и в магазина. 


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 05 ное 2016, 10:09
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Здравейте съфорумци
аз отскоро се сдобих с Мондео 1.8 бензин, 2003, и основния ми аргумент да се спра на този двигател пред дизеловия бе да сложа газ. Просто като навъртях по близо 3000км на месец последните месеци, прецених че газта ще се изплати.
Разбира се преди да направя покупката четох за вариантите, избрах си газаджия, и той ми предложи следното:
Може да ми постави система за допълнително смазване, като някак не беше много убедителен, защото най-вероятно си имаше едно наум за следващото предложение. А то беше да настрои инжекциона да впърсква и бензим при обороти над 4000. Какво мислите за това? изчетох цялата тема, и никъде това не се споменава, та реших да запитам.
Иначе реглажа на клапани мисля да го направя при всички положения, като на кола купена от друг собственик. Същия газаджия ме посъветва обаче да покарам малко на газ (4-5000км) и тогава да го направя.

аз отскоро се сдобих с Мондео 1.8 бензин, 2003, и основния ми аргумент да се спра на този двигател пред дизеловия бе да сложа газ. Просто като навъртях по близо 3000км на месец последните месеци, прецених че газта ще се изплати.
Разбира се преди да направя покупката четох за вариантите, избрах си газаджия, и той ми предложи следното:
Може да ми постави система за допълнително смазване, като някак не беше много убедителен, защото най-вероятно си имаше едно наум за следващото предложение. А то беше да настрои инжекциона да впърсква и бензим при обороти над 4000. Какво мислите за това? изчетох цялата тема, и никъде това не се споменава, та реших да запитам.
Иначе реглажа на клапани мисля да го направя при всички положения, като на кола купена от друг собственик. Същия газаджия ме посъветва обаче да покарам малко на газ (4-5000км) и тогава да го направя.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Аз винаги си настройвам уредбите над 3800 да минават на бензин.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 05 ное 2016, 10:09
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
а какви са наблюденията ти върху клапаните при тази настройка?
Има ли някакъв ефект върху горенето на клапаните?
И над 3800 изцяло ли да минават на бензин, или просто на няколко такта да впръскват и бензин?
Има ли някакъв ефект върху горенето на клапаните?
И над 3800 изцяло ли да минават на бензин, или просто на няколко такта да впръскват и бензин?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Те клапаните не горят, а се вкопават в гнездата и ако не се обърне внимание навреме, тогава се стига до изгаряне. Аз си настройвам уредбите изцяло да минават на бензин над 3800, а не само по няколко такта. Износването си го има и при тази настройка, но просто е по-малко. При редовна проверка на хлабините и своевременно регулиране, няма никакъв проблем с изгорели клапани.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Достатъчно е само добра настройка на ГИ.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
За съжаление добрата настройка не решава проблема при съвременните двигатели, които са без хидравлични повдигачи. Просто трябва да се следят хлабините и това е всичко.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Малиии, че ти кога караш в такива екстремни оборотиииsynthez 3D написа:Аз винаги си настройвам уредбите над 3800 да минават на бензин.


Добър реглаж на газовата си е задължителен, това с минаване на бензин е безмислено ( сам ще се сетиш като видиш колко е 4000 на 5 предавка ), не променя начина на поддръжка на колата.
На 20 000 км реглаж на клапаните е варианта за изправна кола. В сервиза точно сега имам три пострадали, два Фокуса първо поколение 1,6 и 1,8 и един Хундай Тусон 2.0 .
Системата за смазване е прах в очите, на Мондео 2.0 '06 така си заминаха 3 клапана, успокоен от газаджията, пренебрегна реглажа, но не избегна ремонта.
Внимателно търси кой ще тия регулира, че се откачат вериги и са ми идвали такива изобретения като зацепване.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
По тази логика газ на 1.6 Фокус МК2 си е чиста загуба при движение по магистрала, където при 140 км/ч е над 4000 оборота, т.е. сложите ли газ, карайте до 120-130 да не ви изгорят клапаните.
-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Точно си прегарят клапаните.synthez 3D написа:Те клапаните не горят, а се вкопават в гнездата ....
А това за прехвърлянето на бензин - според ситуацията. Понякога се налага, а понякога е въпрос на личен избор.
Лично аз на моята кола, съм направил на 4900 об/мин да минава на бензин, а след това при падане на оборотите под 3000 - обратно на газ.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Абе вие защо ги слагате тези уредби като ще карате на Бензин? Аз моята съм я настроил да пали директно на Газ, камо ли да и разреша да харчи Бензин по време на движение. За всеки случай и помпата спирам, ако уредбата реши да прави своеволия да няма какво да подаде.
П.П. Говоря напълно сериозно.
П.П. Говоря напълно сериозно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Аз за това писах че са пълни глупости настройки на бензин и прочие.
За сведение имам познати, дето и до 3500 не вдигат и карат кротко и там си загиват клапани, или се регулират и за тези 20 000 км си смъкват също доста. Така че няма настройка дет да ги пази.
Поздрави
За сведение имам познати, дето и до 3500 не вдигат и карат кротко и там си загиват клапани, или се регулират и за тези 20 000 км си смъкват също доста. Така че няма настройка дет да ги пази.
Поздрави
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Наско, на Фиестата регулирал ли си клапаните? При мен беше направила 62 000 км на газ, без никакви регулировки. Но това беше до края на януари 2015 г. Сега може да гони и 100 000 км.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?

Фиеста 1.25, 2010 година, реални 90 Хил км, от които 60 са на газ, последствия 1 цил компресия 0, трети също с 0.
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Аз Фиестата не мога да я видя, още по-малко да правя нещо по нея. Няма 100 000 ама 80 000 има. На Пролет съм сменил масло на 177 000Км, сега трябва да е на около 185 000Км. Газовата си я слагал на 102 000Км, така че...dimkar написа:Наско, на Фиестата регулирал ли си клапаните? При мен беше направила 62 000 км на газ, без никакви регулировки. Но това беше до края на януари 2015 г. Сега може да гони и 100 000 км.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Това с прехвърлянето на бензин при х обороти е пълна глупост. Тогава защо слагате газ? Аз на предишното Мондео (МК2 2.0) му навъртях 50-ина х. на газ, предишния собственик сигурно още толкова и нямаше никакви проблеми. А аз редовно си карам колите (бензиновите) от 4 000 оборота нагоре. То е грехота да мъчиш бензинката на 2 000, а и не е полезно. Та не знам кой ви "учи" да карате на ниски обороти и за чий х*й от 3- 4 000 да превключва на бензин. Това е изтезание за колата, а и за джоба на собственика.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Предишното ти Мондео е било с хидравлични повдигачи, така че не участва в разговора. При мен 3800 оборота са 130км/ч. - повече от достатъчно, а газта я слагме, за да караме евтино, а не да се състезаваме. Ако искаш да си състезател, горивото е бензин.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Аз все си мисля, че причината да изгорят клапаните се крие в лоша настройка на ГИ. Доста хора, след като си монтират ГИ, веднага започват да си търсят кабели и софтуер и започват едни луди настройки, за да понижат разхода на газ. И така обедняват сместа, а след това...изненада.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 05 ное 2016, 10:09
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Благодаря за отговорите!
Стигнах до следните изводи:
1. няма да монтирам масло за допълнителна смаска
2. мисля да настроим газовата да впръсква през няколко такта бензин над 4000 обр. ( обикновенни карам в диапазона 3-4000 ) - няма да ме бръкне в джоба кой знае колко, но не очаквам и да ми запази двигателя.
3. надявам се газаджията да настрои добре газовата
4. след поставянето ще мина на реглаж на клапаните.
мисля че това ще предотврати ускорено износване на двигателя, и ще мога да и се порадвам повече време
Стигнах до следните изводи:
1. няма да монтирам масло за допълнителна смаска
2. мисля да настроим газовата да впръсква през няколко такта бензин над 4000 обр. ( обикновенни карам в диапазона 3-4000 ) - няма да ме бръкне в джоба кой знае колко, но не очаквам и да ми запази двигателя.
3. надявам се газаджията да настрои добре газовата
4. след поставянето ще мина на реглаж на клапаните.
мисля че това ще предотврати ускорено износване на двигателя, и ще мога да и се порадвам повече време

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта