Focus 1.8 16V Zetec с газов инжекцион и проблем
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 20 ное 2006, 00:31
- Модел на автомобила: omega
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Колегите са прави че вносителя е от Ямбол.
http://lrenzo.my.contact.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://lrenzo.my.contact.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: RE
Сам си го оправих.Два пъти я карах в Мотопфое на диагностика и според тях всичко е наред.Единя от майсторите каза, че според него е това, но за да разбера трябваше да кихна 300лв и ако не се оправи ще пия една студена вода и продължаваме с експериментите.Много е трудно за сваляне, а и след като го свалих изглеждаше наред, не беше блокирало, но след промивката се движеше доста по-лесно.ivaylo_shack написа:Имаше го но след смяна и на свещите почти изчезна. Утре отивам на газаджия и ще видим какво ще стане. Благодаря много за тази информация.
А ти сам ли реши проблема или я кара на майстор? Че в сервиза на Форд компютърната диагностика не констатираха никакъв проблем, но оборотите пак бяха леко ниски. Смениха датчици по двигателя и пак същото.
Благодаря все пак!
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 06 сеп 2007, 16:24
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 16V, 98g.
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Колега здравей, карал съм Фокус с газ-инжекцион БРЦ , ниските обороти преполагам са от запушени дюзи. Това е при положение 4е и 2-та филтъра на газта са 4исти и колата работи добре на бензин. По принцип Фокуса е с тихи обороти около 720. Моя съвет е промии дюзите и тогава дерзаи за други ядове. Има и още нещо виж си вакуума към регулатора на налягането в рейката на дюзите. Успех
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Вие хубаво си говорите отиди тук, отиди там но никой на се пита дали в сервиза имат кабел и софт. за това ланди, по принцип редовно трябва на газовият инж. да се сменя филтъра на газовият клапан леко като се задръсти и се отразява на динамика и обороти. Някой имат за БРЦ други за ЛОВАТО и .............. рядко някой имат повечко кабели за да влязат в компа на газовата инжекция и да я регулират. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта