Focus 1.8 16V Zetec с газов инжекцион и проблем

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
qnis3
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 20 ное 2006, 00:31
Модел на автомобила: omega
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от qnis3 » 03 авг 2007, 12:26

Колегите са прави че вносителя е от Ямбол.
http://lrenzo.my.contact.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: RE

Мнение от Overclock » 03 авг 2007, 16:42

ivaylo_shack написа:Имаше го но след смяна и на свещите почти изчезна. Утре отивам на газаджия и ще видим какво ще стане. Благодаря много за тази информация.
А ти сам ли реши проблема или я кара на майстор? Че в сервиза на Форд компютърната диагностика не констатираха никакъв проблем, но оборотите пак бяха леко ниски. Смениха датчици по двигателя и пак същото.
Благодаря все пак!
Сам си го оправих.Два пъти я карах в Мотопфое на диагностика и според тях всичко е наред.Единя от майсторите каза, че според него е това, но за да разбера трябваше да кихна 300лв и ако не се оправи ще пия една студена вода и продължаваме с експериментите.Много е трудно за сваляне, а и след като го свалих изглеждаше наред, не беше блокирало, но след промивката се движеше доста по-лесно.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

georgibo
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 06 сеп 2007, 16:24
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 16V, 98g.
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Мнение от georgibo » 12 сеп 2007, 16:58

Колега здравей, карал съм Фокус с газ-инжекцион БРЦ , ниските обороти преполагам са от запушени дюзи. Това е при положение 4е и 2-та филтъра на газта са 4исти и колата работи добре на бензин. По принцип Фокуса е с тихи обороти около 720. Моя съвет е промии дюзите и тогава дерзаи за други ядове. Има и още нещо виж си вакуума към регулатора на налягането в рейката на дюзите. Успех

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 24 сеп 2007, 18:41

Вие хубаво си говорите отиди тук, отиди там но никой на се пита дали в сервиза имат кабел и софт. за това ланди, по принцип редовно трябва на газовият инж. да се сменя филтъра на газовият клапан леко като се задръсти и се отразява на динамика и обороти. Някой имат за БРЦ други за ЛОВАТО и .............. рядко някой имат повечко кабели за да влязат в компа на газовата инжекция и да я регулират. :wink:

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта