Голям разход
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
еми вече смених антифриза, сега пак нов да купувам...schrack написа:Ако си я карална вода може да е натрупала котлен камък в радиаторчето за парното аз..... практикувам така..! Взимам КИСЛОЛ и го наливам в системата (когато е празна и на топъл ДВГ) и чакам 15мин. да ври, после пала ДВГ-то за 3-мин за да превърти кислола и така 3-пъти после точиш промиваш с вода по същият начин и ти гарантирам че всичко се отпушва цалата система тези работи с оцет са дрън-дрън аз го правя това от 4 години на различни коли и ефекта е 95% . Има една подробност, след като промиеш сис. може да текне вода (антифриз) от някой тръбички които са метални кислола разяжда само котленият камък....

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Недей така, бе, човек...Ако наистина си правил това, което описваш, си скъсил живота на гумените съединения с поне 50%. Някъде имаше подобна тема, но пак да си кажаschrack написа:..Взимам КИСЛОЛ и го наливам в системата ..

Боклуците в охладителната система не са нищо друго освен железни окиси. Ксилолът ще разтвори всичко друго, но не и тях.
За да се отложи котлен камък трябва да си прекарал много кубици варовита вода през охл. система.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
cocoff Щом като го описвам в темата значи знам за какво става дума, а това за гумените маркучите иди да почетеш малко че се............................! Навремето имах Рено19 парно - не! но от тогава един ми каза за кислола и да видиш парно направо почват да ти меришат обувките
, риска да текне от някаде е голям но не че кислола е разял нещото а че на него място има дупка която е закисната и кислола като мине почиства всичко, по този начин хем разбираш коя час от охладителната сис. е уязвима при екстремни ситуацй




-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Работя с ксилол от 1981, та и в момента. Не само разяжда гумени тапи и маркучи, ами е и един от най-мощните канцерогени. По света, а вече и у нас е забранено изхвърлянето му в канализацията, а това става в специални контейнери с много черепи по тях 

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
кСИлол и кИСлол са различни неща 
Това което е казвате е вярно и за двете (кислола може би чисти охладителната система а ксилола е опасен ) - само не ги бъркайте.
ксилол - е въглеводород! (като толуол-а да речем)
кислол - ако не се лъжа е основно разредена солна киселина + други дивотии.
"ксилол" е химическо съединение !
"кислол" е търговско наименование - за точния състав не знам.
В охладителната система се налива кислол - а не ксилол че ще стане една ...

Това което е казвате е вярно и за двете (кислола може би чисти охладителната система а ксилола е опасен ) - само не ги бъркайте.
ксилол - е въглеводород! (като толуол-а да речем)
кислол - ако не се лъжа е основно разредена солна киселина + други дивотии.
"ксилол" е химическо съединение !
"кислол" е търговско наименование - за точния състав не знам.
В охладителната система се налива кислол - а не ксилол че ще стане една ...
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Божеееее...вината е моя...през цялото време чета кСИлол...
Наистина съжалявам!!! А що е то кИСлол дори не знам......
Поздрави на Edinuser за наблюдателността и извинения за schrack
Извинения и към Доктора, че му osrah темата...
пп Аха, ей го -> Кислол - Продукта се използва за почистване на мивки, тоалетни чинии, силно замърсени фаянсови плочки и повърхности. Може да се ползва и за отпушване на санитарен канал и почистване на котлен камък. Предлагаме обикновен и ароматизиран Кислол.
Наистина съжалявам!!! А що е то кИСлол дори не знам......
Поздрави на Edinuser за наблюдателността и извинения за schrack

пп Аха, ей го -> Кислол - Продукта се използва за почистване на мивки, тоалетни чинии, силно замърсени фаянсови плочки и повърхности. Може да се ползва и за отпушване на санитарен канал и почистване на котлен камък. Предлагаме обикновен и ароматизиран Кислол.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- Evlogia
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 03 дек 2007, 09:42
- Модел на автомобила: Форд куриер
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия

Преди има няма 20 дни, си сложих на таралясника пълен газов инжекцион.
Не питайте какъв е, че не го помня и не разбирам като вас тайните на двигател и АГУ.
Значи форда е 1.3.....от 1996 г .
Нормално ли е, като налея газ 10 литра, тя да се изразходва на градско......само за 25-30 км преко сили?
Ами то на бензин ми излиза по-евтино. За 10 литра бензин си се фейкам на градско - 100 км.
Кажете, моля, защо е този преразход?
Благодаря предварително!
Не е богат този, който има много, Богат е онзи, който няма нужда от нищо!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Отивай да мрънкаш на тези, които са ти сложили системата! Въобще не е нормално. В началото казват, че трябвало да олегнат мембраните, да ама аз тогава като сипах 10 литра и на 50-я км колата спря, още на другия ден се върнах да пипат настройките.Evlogia написа:Колеги,
................

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Evlogia
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 03 дек 2007, 09:42
- Модел на автомобила: Форд куриер
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия

Отидаох да мрънкам, подплатена и с литър виски

Момчето - много свестно - разкачи маркучетата отпред, нещо им бая. След това обърна на бензин, и поднови настойките на компютъра.

Гледах, какво ми прави, че даже и разпитвах.
Има си режим, - нормален, икономичен и последния ..не го помня.

Е как да не са сложили пълен инжекцион? И парите дето ми взеха са си за такъв.
Инасталацията е някаква, уж италианска - Бертолучи, или както и казвам - "бабрборино"
Пълна автоматика. Сега на студеното, пускам двигателя да загрее на безнин, 10 мин, светвам лампите на газта, и потеглям. След 5 метра, автоматично превлкючва на газ.
Нищо не барам.
Надявам се, че след днешната намеса, да не Фордино, да не ми върти гнусни номера, и да лапа газ като АЛФ.
При това Влади - майстора, ме предупреди да зареждам само и единствено на OMV ...

Много благодаря, на всички.


Не е богат този, който има много, Богат е онзи, който няма нужда от нищо!
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ще се опитам да обясня по-просто това което аз знам:
Газова за инжекция в масовия случай се обяснява и се слага с електрически изпарител и прекъсване на тока на инжекторите и ел. ключ в зависимост от модела да включва автоматично на газ на определени обороти или температура на двигателя. В някои случай се слагат "лъжец" на изхода на ламбсондата за да не дава грешка и да не се мъчи компа на автомобила да обогати или обедни сместа.
По - скъпия вариан е с ламба контрол всичко писано по-горе + отделен модул които взема показанията на ламбасондата и дава сигнал на стъпковото моторче на газовата за увеличаване или намаляване на притока на газ към двигателя.
За газовия инжекцион пусни едно търсене в google и виж кво ще ти излезе. Има писано доста и по други автомобилни форуми.
На някои може и да са му смешни моите обяснения и ако не съм прав нека ме поправи.
Газова за инжекция в масовия случай се обяснява и се слага с електрически изпарител и прекъсване на тока на инжекторите и ел. ключ в зависимост от модела да включва автоматично на газ на определени обороти или температура на двигателя. В някои случай се слагат "лъжец" на изхода на ламбсондата за да не дава грешка и да не се мъчи компа на автомобила да обогати или обедни сместа.
По - скъпия вариан е с ламба контрол всичко писано по-горе + отделен модул които взема показанията на ламбасондата и дава сигнал на стъпковото моторче на газовата за увеличаване или намаляване на притока на газ към двигателя.
За газовия инжекцион пусни едно търсене в google и виж кво ще ти излезе. Има писано доста и по други автомобилни форуми.
На някои може и да са му смешни моите обяснения и ако не съм прав нека ме поправи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 201 госта