GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
На този етап, реглажа вече няма да помогне. В предвид показанията на компресомера, тоя клапан с 0,04 хлабина е заминал. Нормално е да отчетеш 12атм., така че уреда си работи.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1623
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Поредния умрял мотор вследствие на нерегулирани клапани. Когато са работили с хлабини под 0.15 обикновено са нагорели и пред изгаряне, а с тези 0.04 си е заминал, компресията потвърждава. Ремонт на глава, може и някой клапан да се смени. Леглата се виждат като се отвори.
Поздрави
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Здравейте колега Наско,мерси за съвета,до колкото четох в едно технично ръководсво се дава газ за да може клапата за въздух да е отворена,аз не го наоравих така но мисля че не е чак толкова от значение.Колкото и неприятно да звучи вече се бях настроил за сваляне на глава,все пак отново благодаря за мнението ви.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Здравейте колега,,fordmaniac,, благодаря и на вас за съветите.Драскам чертата и започвам на ново с мисълта за правене на глава.fordmaniac написа: ↑18 дек 2017, 20:14Поредния умрял мотор вследствие на нерегулирани клапани. Когато са работили с хлабини под 0.15 обикновено са нагорели и пред изгаряне, а с тези 0.04 си е заминал, компресията потвърждава. Ремонт на глава, може и някой клапан да се смени. Леглата се виждат като се отвори.
Поздрави
Днес звънях на две места в Мадрид,на едното питам имат ли усилени легла за газ и за метан и човека ме питаше това какво е? Явно си нямаше и понятие за прегорели клапани от газ и метан,поразпитах за цени благодарих ми любезно и довиждане.
На второто място питам и човека беше по информиран и каза че слагат легла за коли които нр са пригодени за безоловен бензин и били ставали за есичко за газ за квот си искаш,и на него благодарих любезно и така.
Нещо ми подсказва че като се дават пари за ремонт на глава ми се ще да сложа легла които ще издържат на газ и метан,чета че има заготовки от специални материали които са много по-издръжливи,само че едно е да четеш друго да намериш кой да ти ги сложи.
За сега е това,ще пиша пак като има нещо ново.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
През почивните дни си поиграх да сваля валовете и да вкарам въздух през свща,идеяата е да се провери дали държи налягането.Нещо като последен опит преди махането на главата,естествено че беше излишен тотално опита но заради баща ми го проверих.На 4-ти цилиндър няма грам задържане на налягането,пробвах на 1-ви и веднага задържа.
Днес получих и първа оферта,нещо не ми се вързват номерцата,1000€ ми се вижда адски скъпо,бих првдпочел да сменя целия мотор за тия пари.
Ето я офертата,само ремонт на глава без сваляне от мотора и качване + гарнитури.

Ще разгледам внимателно всички оферти и ще реша.
За сега няма да бързам но имам резервен вариант,закупих глава на старо от същия модел мотор 2013г в добро състояние,цена 170€ главата идва комплект с валове и пулове,инжекторите ги няма.
Имам няколко въпроси?
За тоя мотор 60кс от какво се различава от мотора с 82кс,моя е код STJB a по-мощния е SNJB?
Възможно ли е тази кола с тия 60кс да не фабрично настроена и да си перка постояно с бедна смес,все пак мотора с 82 кс ми се вижда с доста голяма разлика?
Като дойде главата ще е замеря внимателно с линийката и реголировачните пластини,ако се наложи шлайф не съм на ясно дали за тая кола има по дебели гарнитури?
При смяна на глава болтовете при този мотор май не е задължителна подмяната с нови?
Един ден като триех грешки ми се мерна температира на мотора 97°,тва ми се стори адски много,нормално ли е да е толкова температурата?
Поздрави
Днес получих и първа оферта,нещо не ми се вързват номерцата,1000€ ми се вижда адски скъпо,бих првдпочел да сменя целия мотор за тия пари.
Ето я офертата,само ремонт на глава без сваляне от мотора и качване + гарнитури.

Ще разгледам внимателно всички оферти и ще реша.
За сега няма да бързам но имам резервен вариант,закупих глава на старо от същия модел мотор 2013г в добро състояние,цена 170€ главата идва комплект с валове и пулове,инжекторите ги няма.
Имам няколко въпроси?
За тоя мотор 60кс от какво се различава от мотора с 82кс,моя е код STJB a по-мощния е SNJB?
Възможно ли е тази кола с тия 60кс да не фабрично настроена и да си перка постояно с бедна смес,все пак мотора с 82 кс ми се вижда с доста голяма разлика?
Като дойде главата ще е замеря внимателно с линийката и реголировачните пластини,ако се наложи шлайф не съм на ясно дали за тая кола има по дебели гарнитури?
При смяна на глава болтовете при този мотор май не е задължителна подмяната с нови?
Един ден като триех грешки ми се мерна температира на мотора 97°,тва ми се стори адски много,нормално ли е да е толкова температурата?
Поздрави
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Смяната на главата е решение на проблема при тези цени. Не може просто да се обедни сместта при по-слабия мотор. Работната температура е 102-104оС, така че тази която си видял е по-скоро ниска.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Здравейте Наско,вече почвам да си мисля какво ли не,доколйото си спомням мотора с 82кс се различаваше от по-слабия само в горната граница на обортомера,тоест над 4000оборота.
Днес получих още една оферта,тоя направо ме разби

Много на висок стандарт са Каталуня,1144€ е рекорда,и най учудващо е когато ги запитваш на чист испански и ти правят оферта на каталунски.
Поръчах и гарнитури комплект за глава,без болтовете
70€,така че до тук съм 300€ по-беден общо.Ако се размине само с тях си е направо рекорд спряно цените които ми дават за ремонт на глава.Най тъжното е че никой не споменава за керамични легла,само за закалени се говори което не ми говори нищо.Все пак тук все още не се правят пригорели клапани от газта много често.
Поздрави
Днес получих още една оферта,тоя направо ме разби

Много на висок стандарт са Каталуня,1144€ е рекорда,и най учудващо е когато ги запитваш на чист испански и ти правят оферта на каталунски.
Поръчах и гарнитури комплект за глава,без болтовете
70€,така че до тук съм 300€ по-беден общо.Ако се размине само с тях си е направо рекорд спряно цените които ми дават за ремонт на глава.Най тъжното е че никой не споменава за керамични легла,само за закалени се говори което не ми говори нищо.Все пак тук все още не се правят пригорели клапани от газта много често.
Поздрави
- dmastard
- потребител
- Мнения: 239
- Регистриран: 10 апр 2014, 01:11
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci '06
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Не разбирам защо не си поръчал болтовете? Колко струват?
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Здравейте колега,не ги поръчах защото ми се стори че в едно от техничните ръководсва на форд четох че не е нужно,до колкото съм чувал на бензиновите мотори болтовете не се стягат както при дизела,за това и нямат нужда от подмяна.Не е проблем струват 20-30€ но щом не е нужно защо да давам пари за нещо което след 60.000км пак ще се сваля.Колата е на 90.000км след точно 60,000км ще иска смяна на ремък и водна помпа,май до тогава ще намеря къде да се направят керамични легла и съответно ще се сложи всичко с възможно най качествените части.
Поздрави
Поздрави
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
На всички нови коли, при сваляне на главата се сменят болтовете. Конструирани са така, че когато се завият, леко се разтягат, при това се променя кристалната структура на метала (става по-крехък) и при повторно завиване много лесно се късат. За смяна на ангренажа не се сваля главата. Не се занимавай със керамични легла, просто си следи хлабините своевременно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Здравейте колеги,днес поръчах болтовте защото не си струва да го мисля,слагам нови и точка.

В комплекта гарнитури влизат и гумичките на клапаните,ще падне борба за тяхната смяна,но ще е престъпление на свалена глава да не ги сменя.
Поздрави

В комплекта гарнитури влизат и гумичките на клапаните,ще падне борба за тяхната смяна,но ще е престъпление на свалена глава да не ги сменя.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
https://youtu.be/wDxtErJihDA 
https://youtu.be/E2BLYZ7NfR4
Тук на двете клипчета се вижда къде се слага болта за за зацепването на коляновиа вал,много неудобно без канал,трябва да се гледа с огледалце или с телефона .
Поздрави

https://youtu.be/E2BLYZ7NfR4
Тук на двете клипчета се вижда къде се слага болта за за зацепването на коляновиа вал,много неудобно без канал,трябва да се гледа с огледалце или с телефона .
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Днес пристигна главата,видимо изглежда добре,има печат на производсво 2012г,от което е вярно че е от кола 2013г.
Утре други ден следва замврване на луфтове,замерване за изкривяване,замислям се да шлайфам с фина шлайф паста минимално клапаните колкото да се подобри хермичноста,предваеително ще проверя дали задържа бензин.

Имам едим въпрос
Колка е минималния луфт на изкривяване на глава?
С какво се почиства главата без да се надраска повърхноста?
Поздрави
Утре други ден следва замврване на луфтове,замерване за изкривяване,замислям се да шлайфам с фина шлайф паста минимално клапаните колкото да се подобри хермичноста,предваеително ще проверя дали задържа бензин.

Имам едим въпрос
Колка е минималния луфт на изкривяване на глава?
С какво се почиства главата без да се надраска повърхноста?
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Здравейте,вече проверих хлабините на главата която купих втора употреба.

Напълних с нафта камерата и някой смукателни клапани пропускат,ще ги шлайфам всичките 16 клапана с фина паста за да си паснат добре.
Зачистих главата с бръснарско ножче,още не съм мерил поради липса на права линийка.
Поздрави

Напълних с нафта камерата и някой смукателни клапани пропускат,ще ги шлайфам всичките 16 клапана с фина паста за да си паснат добре.
Зачистих главата с бръснарско ножче,още не съм мерил поради липса на права линийка.

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Със стъкло най точно се мери ръчно, защото е право............. Ако не то се минава на фреза.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1623
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Главата е идеална, явно не е виждала газова уредба.
Задължително и направи челен шлайф, че тези глави с метална гарнитура имат по- високи изисквания за гладкост. При клапаните, колкото по добре се притрият, толкова повече ще издържат. Гумичките е ясно, че трябва да ги смениш.
Браво за старанието и методичността!!!
И имай предвид, реглаж на 20 000 км е варианта за оцеляване на клапаните.
Поздрави
Задължително и направи челен шлайф, че тези глави с метална гарнитура имат по- високи изисквания за гладкост. При клапаните, колкото по добре се притрият, толкова повече ще издържат. Гумичките е ясно, че трябва да ги смениш.
Браво за старанието и методичността!!!
И имай предвид, реглаж на 20 000 км е варианта за оцеляване на клапаните.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Мерси и на вас за съвета.fordmaniac написа: ↑08 яну 2018, 19:28Главата е идеална, явно не е виждала газова уредба.
Задължително и направи челен шлайф, че тези глави с метална гарнитура имат по- високи изисквания за гладкост. При клапаните, колкото по добре се притрият, толкова повече ще издържат. Гумичките е ясно, че трябва да ги смениш.
Браво за старанието и методичността!!!
И имай предвид, реглаж на 20 000 км е варианта за оцеляване на клапаните.
Поздрави
Ще правя шлайф май така е най правилно,иначе казват че до 0.03 инча или 0.08мм на алуминоева глава ги поема гарнитурата,но щом тази глава е с метална гарнитута май е по деликатно.Аз специално не бих рискувал шлайфа е 50-100€ мисля че ми споменаха.
За клапаните ще е прегледам след 20.000км задължително за луфтовете на клапаните.Четох че форд за моделите с фабрична газ (флекс фул мисля че се казват)на 40.000правят реглаж,и че хлабините на клапаните са умишлено с 0,05 по големи от стандартните модели.
Мога ли да направя и аз така реглаж с 0,05 по голяма хлабина, изпускателни 0,38 и смукателни 0,28?
Ще пробвам с едина униврсалена преса за пружини на клапани да сваля клапаните,следва шлайф и после нови гумички.
Благодарение на този форум се реших да е започна и се надявам да е направя добре.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Колега dimkar,няма да защитавам газта че след тази случка си промених мнението а и чрез доста ровене и четене се натъкнах на един още по кофти случай който няма да коментирам докато не сваля главата,да не се укаже че и нащта фиеста е с надран 4-ти цилиндър.
Единствено за газ мога да кажа че единственото предимство което до сега е ползвано е че в Мадрид колата може да влиза независимо от замърсяването на въздуха и намалена цена на паркинги в синя и зелена зона,ако колата беше бензин или дизел това нямаше да стане.
Поздрави
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Един съвет не изхвърляй старата глава, много неща от нея могат да се ползват в последствие. Най-вече чашките (пуловете) на клапаните за последващо регулиране на клапаните.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта