Втори ден съм с АГУ..имам въпрос!

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Втори ден съм с АГУ..имам въпрос!

Мнение от krava_i_pile » 19 май 2007, 11:43

Не можах точно да разбера как да изключвам колата. Тоест:
1. Преди да я изгася минавам на бензин (ако няма да карам колата скоро или ако е вечер)
2. Паля на бензин (всеки път ли?) и след това минавам в средно положение ( да изгори бензина в карба)...но не мога да определя кога свършва бензина и вче втори ден след палене на бензин и уж изгаря, но явно избързвам и почва да се дави колата доста и чак гасне! :roll:

Идеята ми е къде бъркам, за да става така...или топлите месеци да я карам само на газ..без да закачам бензина?
Защото редовно я давя...явно минавам рано на газ...
Много станах нещата, но просто искам да си го изясня....ако някой ми напише точно как и ясно се прави...ще съм много благодарен

Благодаря!
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 19 май 2007, 12:02

krava_i_pile :lol: :lol: :lol: картун нетлорк :P :P

*00118*
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от FordSierra1.6L » 19 май 2007, 12:07

Най-лесно ходи да ти сложат автоматичен ключ-демек като изгасиш колата автоматично ти се сменя на бензин и на следващото палене палиш на бензин и автоматично пак ти обръща на газ :)
Отностно твоя въпрос:като минеш на средно положение да изгориш газта колата почва да "прихлъцва" :D да се тресе или да се друса както искаш и в този момент цъкаш на бензин и подаваш газ да може да мине по бързо на бензин и си готов :) То трябва малко тренинг докато разбереш точния момент но пробвай и ако имаш проблем ела и питай :)Успех колега

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Втори ден съм с АГУ..имам въпрос!

Мнение от The seven » 19 май 2007, 12:09

krava_i_pile написа:Не можах точно да разбера как да изключвам колата. Тоест:
1. Преди да я изгася минавам на бензин (ако няма да карам колата скоро или ако е вечер)
Не знам при тебе как точно ще се отрази, но старата ми колица карбуратор си я гасях на бензин само в студеното. При мене нямаше проблеми.
krava_i_pile написа: 2. Паля на бензин (всеки път ли?) и след това минавам в средно положение ( да изгори бензина в карба)...но не мога да определя кога свършва бензина и вче втори ден след палене на бензин и уж изгаря, но явно избързвам и почва да се дави колата доста и чак гасне! :roll:
Както казах и преди в студеното се пали на бензин и след загряване или поне един-два километра минаваш на междинно. В момента в който свърши бензина в карбуратора колата почва да спира и все едно гасне, тогава си минаваш на газ. Предполагам че ти просто не изчакваш и затова се получава давенето.

В топлото си я палех на газ, просто почерпвам малко от превключвателя и си паля.

Поздрави
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

da

Мнение от krava_i_pile » 19 май 2007, 14:08

за картун нетърк си е така ;)
да определено май избързвам и проблема си е мой....но сякаш взе да хълца...или просто нямам тренинг още :roll:
тоест в топлите месеци няма проблем да си карам само на газ? защото прочетох, че изпарителя така се развалял и било вредно....иначе ако не е няма и да се замислям и само на газ. Иначе уредбата е landi renzo
благодаря!
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 19 май 2007, 14:32

колега, ние с теб сме прецакани с тия карбуратори и не можем просто да цъкнем копчето и да мине на бензин/газ :D пали си я на газ, нямаш проблеми, само зимата на - нещо си трябва да се пали на бензин. въпреки че стария ми двигател нямаше бензинова помпа и бензин през живота си не е виждал :lol: зимата лисвам една бутилка 2,5л вряла вода върху изпарителя и готово :lol: а относно това да се развали изпарителя- след всичките тия процедури, за 5 години само съм сменил гумичките на изпарителя миналото лято и това беше 8)

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

da

Мнение от krava_i_pile » 19 май 2007, 14:48

тогава спирам с тези давения :)....само от време на време ще я резвам на бензинец, за да не забрави какво е!
да надявам се да няма проблем....ако за 5 години са само гумичките - пей сърце :D
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 19 май 2007, 17:11

Добре немога да разбера проблема с това палене на газ..ри мен сместа не е настроена като хората.Кабелите и свещите са ми много зле.. Дебитомер- НЯМАМ и Пали от раз на Газ.. на студ - единствения дефект са гърмежите ,но това е от кабелите и свещите.. ЗАщо палите на бензин ? НЕ иска да запали или просто за да няма детонации?

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

da

Мнение от krava_i_pile » 19 май 2007, 17:25

аз не разбирам, но каквото прочетох....някои изказвания - "за да се постопли водата", " за да не се скапе изпарителя", "непо платната му се скапвали", "скъсявал му се живота" , "било добре до еди колко си градуса да се подгрее"...някой до 20...други съм чел чак на работна температура включват (така прочетох)

Аз не знам затова и питам :)....защото не ми се сменя изпарител скоро...просто да не объркам :roll:
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
gogo_21011
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gogo_21011 » 21 май 2007, 10:20

Принципно :
Запалваш на газ, загряваш до работна температура, превключваш в неутрално положение(да изгори квото има в карба) и тогава включваш на газ!
Когато касиш колата като работи на газ превключваш на бензин за да напълниш карбуратора с бензин за следваштото палене.
Всичко това го правиш когато я оставяш за дълго време, например сутрин палиш на бензин, а вечер я оставяш пак на бензин! През деня може спокойно да си я палиш веднага на газ. Нямаш проблеми!
При превключване от газ на бензин е възможно количеството газ да изгори по-бързо и да не можеш да напълниш камерата на карбуратора и да преминеш на бензин! Случвало ми се е на ладуната едно време! Та като започваше да претриса двигателя включвах отвоно на газ съвсем за малко докато се напълни камерата на карба! Така си я карах и нямах никакви грижи! Надявам се успя да разбереш нещо! Успех и пробата му е майката :)
Един съвет, удавиш ли колата с газ(особенно ако е студена) ходи и пуши някъде една цигара( по тадалеч от автомобила) и тогава пак опитвай!

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 21 май 2007, 11:12

Принципно :) - лятото си пали и карай на газ ;), от време на време харчи малко бензин да не забрави колицата кво пък беше туй :lol:. Нямаш проблем. Ако искаш да си стриктен си палиш първоначално на безнин и после прехвърляш.
При външни температури под 0 (да кажем) е силно желателно да палиш на бензин (освен ако пък си нямаш топъл гараж :)) , да изчакаш да позагрее колата (поне да мръдне стрелката на уреда малко) и тогава (евентуално) да спреш бензина, да земеш да го изгориш тоя дето се плацика в карбуратора - усеща се (натискаш педала, оно не фърфи, ама ич). Малко е кофти като ти се случи точно в тоя момент да си на светофар и да потегляш :lol:. Всичко става много по лесно и неусетно когато си в движение.

И честито ;)!

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 21 май 2007, 11:51

gogo_21011 написа:Принципно :
Запалваш на бензин, загряваш до работна температура, превключваш в неутрално положение(да изгори квото има в карба) и тогава включваш на газ!........................
Като превключиш на междинно положение караш докато колата не почне да придърпва, тогава щракаш ключето на газ и буташ леко педала на газта и включваш на втора или трета скорост според зависи, понеже някой път ми гасне колата докато превключа.... :wink:

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

да

Мнение от krava_i_pile » 21 май 2007, 12:20

мерси за съветите.верно пробата си е майката...става на права отсечка без проблем. но първите пъти на светофар си беше ужасна паника :D
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Re: да

Мнение от valboy » 21 май 2007, 13:33

krava_i_pile написа:......... но първите пъти на светофар си беше ужасна паника :D
Споко де! Като се притесниш нещо, че ще ти загасне точно на зелено или в друга ситуация, винаги може да бутнеш ключето пак на бензин и да търсиш по-удобно място за превключване.
:wink:

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 21 май 2007, 21:59

абе просто като почне да придърпва натискаш съединителя и яко газ :D като разбира се в това време си превключил на газ, аз така правя

Потребителски аватар
escort82
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 17 окт 2006, 21:49
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1982,1998, Focus2008
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от escort82 » 04 юни 2007, 21:42

ми моята барака от 82ра пали и варви и работи по добре на газ бензина в краен случеи щото карборатора е мнго зле вече :(

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 204 госта