Втори ден съм с АГУ..имам въпрос!
- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Втори ден съм с АГУ..имам въпрос!
Не можах точно да разбера как да изключвам колата. Тоест:
1. Преди да я изгася минавам на бензин (ако няма да карам колата скоро или ако е вечер)
2. Паля на бензин (всеки път ли?) и след това минавам в средно положение ( да изгори бензина в карба)...но не мога да определя кога свършва бензина и вче втори ден след палене на бензин и уж изгаря, но явно избързвам и почва да се дави колата доста и чак гасне!
Идеята ми е къде бъркам, за да става така...или топлите месеци да я карам само на газ..без да закачам бензина?
Защото редовно я давя...явно минавам рано на газ...
Много станах нещата, но просто искам да си го изясня....ако някой ми напише точно как и ясно се прави...ще съм много благодарен
Благодаря!
1. Преди да я изгася минавам на бензин (ако няма да карам колата скоро или ако е вечер)
2. Паля на бензин (всеки път ли?) и след това минавам в средно положение ( да изгори бензина в карба)...но не мога да определя кога свършва бензина и вче втори ден след палене на бензин и уж изгаря, но явно избързвам и почва да се дави колата доста и чак гасне!

Идеята ми е къде бъркам, за да става така...или топлите месеци да я карам само на газ..без да закачам бензина?
Защото редовно я давя...явно минавам рано на газ...
Много станах нещата, но просто искам да си го изясня....ако някой ми напише точно как и ясно се прави...ще съм много благодарен
Благодаря!
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
krava_i_pile
картун нетлорк







Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- FordSierra1.6L
- потребител
- Мнения: 1021
- Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
- Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Най-лесно ходи да ти сложат автоматичен ключ-демек като изгасиш колата автоматично ти се сменя на бензин и на следващото палене палиш на бензин и автоматично пак ти обръща на газ
Отностно твоя въпрос:като минеш на средно положение да изгориш газта колата почва да "прихлъцва"
да се тресе или да се друса както искаш и в този момент цъкаш на бензин и подаваш газ да може да мине по бързо на бензин и си готов
То трябва малко тренинг докато разбереш точния момент но пробвай и ако имаш проблем ела и питай
Успех колега

Отностно твоя въпрос:като минеш на средно положение да изгориш газта колата почва да "прихлъцва"



- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Втори ден съм с АГУ..имам въпрос!
Не знам при тебе как точно ще се отрази, но старата ми колица карбуратор си я гасях на бензин само в студеното. При мене нямаше проблеми.krava_i_pile написа:Не можах точно да разбера как да изключвам колата. Тоест:
1. Преди да я изгася минавам на бензин (ако няма да карам колата скоро или ако е вечер)
Както казах и преди в студеното се пали на бензин и след загряване или поне един-два километра минаваш на междинно. В момента в който свърши бензина в карбуратора колата почва да спира и все едно гасне, тогава си минаваш на газ. Предполагам че ти просто не изчакваш и затова се получава давенето.krava_i_pile написа: 2. Паля на бензин (всеки път ли?) и след това минавам в средно положение ( да изгори бензина в карба)...но не мога да определя кога свършва бензина и вче втори ден след палене на бензин и уж изгаря, но явно избързвам и почва да се дави колата доста и чак гасне!![]()
В топлото си я палех на газ, просто почерпвам малко от превключвателя и си паля.
Поздрави
Поздрави


- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
da
за картун нетърк си е така 
да определено май избързвам и проблема си е мой....но сякаш взе да хълца...или просто нямам тренинг още
тоест в топлите месеци няма проблем да си карам само на газ? защото прочетох, че изпарителя така се развалял и било вредно....иначе ако не е няма и да се замислям и само на газ. Иначе уредбата е landi renzo
благодаря!

да определено май избързвам и проблема си е мой....но сякаш взе да хълца...или просто нямам тренинг още

тоест в топлите месеци няма проблем да си карам само на газ? защото прочетох, че изпарителя така се развалял и било вредно....иначе ако не е няма и да се замислям и само на газ. Иначе уредбата е landi renzo
благодаря!
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
колега, ние с теб сме прецакани с тия карбуратори и не можем просто да цъкнем копчето и да мине на бензин/газ
пали си я на газ, нямаш проблеми, само зимата на - нещо си трябва да се пали на бензин. въпреки че стария ми двигател нямаше бензинова помпа и бензин през живота си не е виждал
зимата лисвам една бутилка 2,5л вряла вода върху изпарителя и готово
а относно това да се развали изпарителя- след всичките тия процедури, за 5 години само съм сменил гумичките на изпарителя миналото лято и това беше 




- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
da
тогава спирам с тези давения
....само от време на време ще я резвам на бензинец, за да не забрави какво е!
да надявам се да няма проблем....ако за 5 години са само гумичките - пей сърце

да надявам се да няма проблем....ако за 5 години са само гумичките - пей сърце

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Добре немога да разбера проблема с това палене на газ..ри мен сместа не е настроена като хората.Кабелите и свещите са ми много зле.. Дебитомер- НЯМАМ и Пали от раз на Газ.. на студ - единствения дефект са гърмежите ,но това е от кабелите и свещите.. ЗАщо палите на бензин ? НЕ иска да запали или просто за да няма детонации?
- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
da
аз не разбирам, но каквото прочетох....някои изказвания - "за да се постопли водата", " за да не се скапе изпарителя", "непо платната му се скапвали", "скъсявал му се живота" , "било добре до еди колко си градуса да се подгрее"...някой до 20...други съм чел чак на работна температура включват (така прочетох)
Аз не знам затова и питам
....защото не ми се сменя изпарител скоро...просто да не объркам 
Аз не знам затова и питам


- gogo_21011
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Принципно :
Запалваш на газ, загряваш до работна температура, превключваш в неутрално положение(да изгори квото има в карба) и тогава включваш на газ!
Когато касиш колата като работи на газ превключваш на бензин за да напълниш карбуратора с бензин за следваштото палене.
Всичко това го правиш когато я оставяш за дълго време, например сутрин палиш на бензин, а вечер я оставяш пак на бензин! През деня може спокойно да си я палиш веднага на газ. Нямаш проблеми!
При превключване от газ на бензин е възможно количеството газ да изгори по-бързо и да не можеш да напълниш камерата на карбуратора и да преминеш на бензин! Случвало ми се е на ладуната едно време! Та като започваше да претриса двигателя включвах отвоно на газ съвсем за малко докато се напълни камерата на карба! Така си я карах и нямах никакви грижи! Надявам се успя да разбереш нещо! Успех и пробата му е майката
Един съвет, удавиш ли колата с газ(особенно ако е студена) ходи и пуши някъде една цигара( по тадалеч от автомобила) и тогава пак опитвай!
Запалваш на газ, загряваш до работна температура, превключваш в неутрално положение(да изгори квото има в карба) и тогава включваш на газ!
Когато касиш колата като работи на газ превключваш на бензин за да напълниш карбуратора с бензин за следваштото палене.
Всичко това го правиш когато я оставяш за дълго време, например сутрин палиш на бензин, а вечер я оставяш пак на бензин! През деня може спокойно да си я палиш веднага на газ. Нямаш проблеми!
При превключване от газ на бензин е възможно количеството газ да изгори по-бързо и да не можеш да напълниш камерата на карбуратора и да преминеш на бензин! Случвало ми се е на ладуната едно време! Та като започваше да претриса двигателя включвах отвоно на газ съвсем за малко докато се напълни камерата на карба! Така си я карах и нямах никакви грижи! Надявам се успя да разбереш нещо! Успех и пробата му е майката

Един съвет, удавиш ли колата с газ(особенно ако е студена) ходи и пуши някъде една цигара( по тадалеч от автомобила) и тогава пак опитвай!
-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Принципно
- лятото си пали и карай на газ
, от време на време харчи малко бензин да не забрави колицата кво пък беше туй
. Нямаш проблем. Ако искаш да си стриктен си палиш първоначално на безнин и после прехвърляш.
При външни температури под 0 (да кажем) е силно желателно да палиш на бензин (освен ако пък си нямаш топъл гараж
) , да изчакаш да позагрее колата (поне да мръдне стрелката на уреда малко) и тогава (евентуално) да спреш бензина, да земеш да го изгориш тоя дето се плацика в карбуратора - усеща се (натискаш педала, оно не фърфи, ама ич). Малко е кофти като ти се случи точно в тоя момент да си на светофар и да потегляш
. Всичко става много по лесно и неусетно когато си в движение.
И честито
!



При външни температури под 0 (да кажем) е силно желателно да палиш на бензин (освен ако пък си нямаш топъл гараж


И честито

Като превключиш на междинно положение караш докато колата не почне да придърпва, тогава щракаш ключето на газ и буташ леко педала на газта и включваш на втора или трета скорост според зависи, понеже някой път ми гасне колата докато превключа....gogo_21011 написа:Принципно :
Запалваш на бензин, загряваш до работна температура, превключваш в неутрално положение(да изгори квото има в карба) и тогава включваш на газ!........................

- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
да
мерси за съветите.верно пробата си е майката...става на права отсечка без проблем. но първите пъти на светофар си беше ужасна паника 

Re: да
Споко де! Като се притесниш нещо, че ще ти загасне точно на зелено или в друга ситуация, винаги може да бутнеш ключето пак на бензин и да търсиш по-удобно място за превключване.krava_i_pile написа:......... но първите пъти на светофар си беше ужасна паника

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 204 госта