Страница 1 от 1
Втори ден съм с АГУ..имам въпрос!
Публикувано: 19 май 2007, 11:43
от krava_i_pile
Не можах точно да разбера как да изключвам колата. Тоест:
1. Преди да я изгася минавам на бензин (ако няма да карам колата скоро или ако е вечер)
2. Паля на бензин (всеки път ли?) и след това минавам в средно положение ( да изгори бензина в карба)...но не мога да определя кога свършва бензина и вче втори ден след палене на бензин и уж изгаря, но явно избързвам и почва да се дави колата доста и чак гасне!
Идеята ми е къде бъркам, за да става така...или топлите месеци да я карам само на газ..без да закачам бензина?
Защото редовно я давя...явно минавам рано на газ...
Много станах нещата, но просто искам да си го изясня....ако някой ми напише точно как и ясно се прави...ще съм много благодарен
Благодаря!
Публикувано: 19 май 2007, 12:02
от traqn_savov
Публикувано: 19 май 2007, 12:07
от FordSierra1.6L
Най-лесно ходи да ти сложат автоматичен ключ-демек като изгасиш колата автоматично ти се сменя на бензин и на следващото палене палиш на бензин и автоматично пак ти обръща на газ
Отностно твоя въпрос:като минеш на средно положение да изгориш газта колата почва да "прихлъцва"

да се тресе или да се друса както искаш и в този момент цъкаш на бензин и подаваш газ да може да мине по бързо на бензин и си готов

То трябва малко тренинг докато разбереш точния момент но пробвай и ако имаш проблем ела и питай

Успех колега
Re: Втори ден съм с АГУ..имам въпрос!
Публикувано: 19 май 2007, 12:09
от The seven
krava_i_pile написа:Не можах точно да разбера как да изключвам колата. Тоест:
1. Преди да я изгася минавам на бензин (ако няма да карам колата скоро или ако е вечер)
Не знам при тебе как точно ще се отрази, но старата ми колица карбуратор си я гасях на бензин само в студеното. При мене нямаше проблеми.
krava_i_pile написа:
2. Паля на бензин (всеки път ли?) и след това минавам в средно положение ( да изгори бензина в карба)...но не мога да определя кога свършва бензина и вче втори ден след палене на бензин и уж изгаря, но явно избързвам и почва да се дави колата доста и чак гасне!
Както казах и преди в студеното се пали на бензин и след загряване или поне един-два километра минаваш на междинно. В момента в който свърши бензина в карбуратора колата почва да спира и все едно гасне, тогава си минаваш на газ. Предполагам че ти просто не изчакваш и затова се получава давенето.
В топлото си я палех на газ, просто почерпвам малко от превключвателя и си паля.
Поздрави
da
Публикувано: 19 май 2007, 14:08
от krava_i_pile
за картун нетърк си е така

да определено май избързвам и проблема си е мой....но сякаш взе да хълца...или просто нямам тренинг още
тоест в топлите месеци няма проблем да си карам само на газ? защото прочетох, че изпарителя така се развалял и било вредно....иначе ако не е няма и да се замислям и само на газ. Иначе уредбата е landi renzo
благодаря!
Публикувано: 19 май 2007, 14:32
от doctordre
колега, ние с теб сме прецакани с тия карбуратори и не можем просто да цъкнем копчето и да мине на бензин/газ

пали си я на газ, нямаш проблеми, само зимата на - нещо си трябва да се пали на бензин. въпреки че стария ми двигател нямаше бензинова помпа и бензин през живота си не е виждал

зимата лисвам една бутилка 2,5л вряла вода върху изпарителя и готово

а относно това да се развали изпарителя- след всичките тия процедури, за 5 години само съм сменил гумичките на изпарителя миналото лято и това беше

da
Публикувано: 19 май 2007, 14:48
от krava_i_pile
тогава спирам с тези давения

....само от време на време ще я резвам на бензинец, за да не забрави какво е!
да надявам се да няма проблем....ако за 5 години са само гумичките - пей сърце

Публикувано: 19 май 2007, 17:11
от venom4o
Добре немога да разбера проблема с това палене на газ..ри мен сместа не е настроена като хората.Кабелите и свещите са ми много зле.. Дебитомер- НЯМАМ и Пали от раз на Газ.. на студ - единствения дефект са гърмежите ,но това е от кабелите и свещите.. ЗАщо палите на бензин ? НЕ иска да запали или просто за да няма детонации?
da
Публикувано: 19 май 2007, 17:25
от krava_i_pile
аз не разбирам, но каквото прочетох....някои изказвания - "за да се постопли водата", " за да не се скапе изпарителя", "непо платната му се скапвали", "скъсявал му се живота" , "било добре до еди колко си градуса да се подгрее"...някой до 20...други съм чел чак на работна температура включват (така прочетох)
Аз не знам затова и питам

....защото не ми се сменя изпарител скоро...просто да не объркам

Публикувано: 21 май 2007, 10:20
от gogo_21011
Принципно :
Запалваш на газ, загряваш до работна температура, превключваш в неутрално положение(да изгори квото има в карба) и тогава включваш на газ!
Когато касиш колата като работи на газ превключваш на бензин за да напълниш карбуратора с бензин за следваштото палене.
Всичко това го правиш когато я оставяш за дълго време, например сутрин палиш на бензин, а вечер я оставяш пак на бензин! През деня може спокойно да си я палиш веднага на газ. Нямаш проблеми!
При превключване от газ на бензин е възможно количеството газ да изгори по-бързо и да не можеш да напълниш камерата на карбуратора и да преминеш на бензин! Случвало ми се е на ладуната едно време! Та като започваше да претриса двигателя включвах отвоно на газ съвсем за малко докато се напълни камерата на карба! Така си я карах и нямах никакви грижи! Надявам се успя да разбереш нещо! Успех и пробата му е майката

Един съвет, удавиш ли колата с газ(особенно ако е студена) ходи и пуши някъде една цигара( по тадалеч от автомобила) и тогава пак опитвай!
Публикувано: 21 май 2007, 11:12
от carrot
Принципно

- лятото си пали и карай на газ

, от време на време харчи малко бензин да не забрави колицата кво пък беше туй

. Нямаш проблем. Ако искаш да си стриктен си палиш първоначално на безнин и после прехвърляш.
При външни температури под 0 (да кажем) е силно желателно да палиш на бензин (освен ако пък си нямаш топъл гараж

) , да изчакаш да позагрее колата (поне да мръдне стрелката на уреда малко) и тогава (евентуално) да спреш бензина, да земеш да го изгориш тоя дето се плацика в карбуратора - усеща се (натискаш педала, оно не фърфи, ама ич). Малко е кофти като ти се случи
точно в тоя момент да си на светофар и да потегляш

. Всичко става много по лесно и неусетно когато си в движение.
И честито

!
Публикувано: 21 май 2007, 11:51
от valboy
gogo_21011 написа:Принципно :
Запалваш на бензин, загряваш до работна температура, превключваш в неутрално положение(да изгори квото има в карба) и тогава включваш на газ!........................
Като превключиш на междинно положение караш докато колата не почне да придърпва, тогава щракаш ключето на газ и буташ леко педала на газта и включваш на втора или трета скорост според зависи, понеже някой път ми гасне колата докато превключа....

да
Публикувано: 21 май 2007, 12:20
от krava_i_pile
мерси за съветите.верно пробата си е майката...става на права отсечка без проблем. но първите пъти на светофар си беше ужасна паника

Re: да
Публикувано: 21 май 2007, 13:33
от valboy
krava_i_pile написа:......... но първите пъти на светофар си беше ужасна паника

Споко де! Като се притесниш нещо, че ще ти загасне точно на зелено или в друга ситуация, винаги може да бутнеш ключето пак на бензин и да търсиш по-удобно място за превключване.

Публикувано: 21 май 2007, 21:59
от doctordre
абе просто като почне да придърпва натискаш съединителя и яко газ

като разбира се в това време си превключил на газ, аз така правя
Публикувано: 04 юни 2007, 21:42
от escort82
ми моята барака от 82ра пали и варви и работи по добре на газ бензина в краен случеи щото карборатора е мнго зле вече
