Запушени дюзи на инжекцион
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 23 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: Мондео 98 Zettec 2.0 16V Автоматик
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Запушени дюзи на инжекцион
Мондео - газова уредба - запушени дюци - някой да има опит с почистващи препарати или с ултразвукова баня?
Последна промяна от ivanil на 08 фев 2005, 13:00, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 23 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: Мондео 98 Zettec 2.0 16V Автоматик
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
добре де и на Български става
Не знам защо всички потлебители във форумите са толкова чувствителни на тема писане на Български но нейсе та за дюзите на инжекциона, който има опит с почистващи препарати или ги е чистил с ултразвук, ще се радвам да помогне на моето Мондео.
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
демотнтаж-консултация при специалист.на мен ми казаха, че не били зле моите дюзи,ама те все пак ги почистили
Естествено!Кой ще откаже 95 лв.Та микълта ми е, че явно не е много трудно да се види.Може би и неспециалист с просто око ще познае дали са запушени или не.Може да има и указания някъде по материалите в портала.

-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
На газ, май конпютъра/РС/ и той е излъган, и ако е така може и РС да врътка тия номеро т.е. и неговите слуги /датчиците/ да не са вред.
Абе с две думи като си на газ все едно си обикновена карбораторка, а като минеш на бензин става сложна! Мое виждане, не съм много в час.
Абе с две думи като си на газ все едно си обикновена карбораторка, а като минеш на бензин става сложна! Мое виждане, не съм много в час.
Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 23 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: Мондео 98 Zettec 2.0 16V Автоматик
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Сложих почистваща течвост
Купих 2-3 шишенца от snap -6 лв. от ОМВ и го сложих при няколко зареждания - общо взето работата на двигателя се подобри - вероятно дюзите са били наистина запушени - сега е значително по-добре. Но голям проблем се остава гърменето на газовата уредба при рязко подаване на газ. Кабели, свещи, делко и т.н са проверени и са в ред. Едни казват плочката, други нещо друго- човек незнае.
Re: Сложих почистваща течвост
Проблема с газта се решава лесно, но не евтино.ivanil написа:Купих 2-3 шишенца от snap -6 лв. от ОМВ и го сложих при няколко зареждания - общо взето работата на двигателя се подобри - вероятно дюзите са били наистина запушени - сега е значително по-добре. Но голям проблем се остава гърменето на газовата уредба при рязко подаване на газ. Кабели, свещи, делко и т.н са проверени и са в ред. Едни казват плочката, други нещо друго- човек незнае.
От 2 месеца някъде съм с газов инжекцион на BRC - сикуент, с японските инжектори. Минах към 7-800 км. и мога да кажа, че съм доволен, никакви ядове поне до момента, дърпа като бензин (фащам си 200 спокойно) и като не я настъпвам харчи около 8/100.
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 13 фев 2005, 07:38
- Модел на автомобила: Sofia
- Местоположение: Ford Fiesta Si 16V
- Status: Извън линия
Re: Сложих почистваща течвост
Аз слагам от време на време профилактично STP injection cleaner в бензина, и никога не съм имал проблем с инжекторите.ivanil написа:Купих 2-3 шишенца от snap -6 лв. от ОМВ и го сложих при няколко зареждания - общо взето работата на двигателя се подобри - вероятно дюзите са били наистина запушени - сега е значително по-добре. Но голям проблем се остава гърменето на газовата уредба при рязко подаване на газ. Кабели, свещи, делко и т.н са проверени и са в ред. Едни казват плочката, други нещо друго- човек незнае.
Щом са ти изправни кабелите и свещите, гърменето е предизвикано от прекалено обеднена газова смес, изглежда при настройките на газовата е гонен минимален разход. Имаш два варианта:
1. Компромисен - Донастройка на газовата - пообогатяване на сместа, няма да гърми, но ще вдигне разхода, дали ще се получи оптималния резултат зависи от това на какъв газаджия си попаднал. Със сигурност не трябва да е този, който ти е слагал и настройвал АГУ-то досега, явно не е в час.
2. Перфектен - добавяне на Ламбда контрол - 160-200 лв. за електронно-механичен (със стъпков мотор). - чете информацията от Ламбда сондата и коригира автоматично състава на газовата горивна смес в зависимост от режима на двигателя. Незначително ще ти са вдигне разхода, но ще имаш перфектна работа на двигателя и мощност И НИКОГА НЯМА ДА ЧУЕШ ГЪРМЕЖ ПОВЕЧЕ.
Забрави за газови инжекциони, не е нужно и няма да можеш да си го изплатиш.
acj - Ford Fiesta 1.6 Si 16V - (Zetec 1.6 EFI DOHC 16 V)
Форд - Официалния Форум на Форд Клуб България: http://clubford.org/forum.
Посетете и Официалния Сайт на Форд Клуб България: http://clubford.org/
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 23 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: Мондео 98 Zettec 2.0 16V Автоматик
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Благодаря за съветите
Като прежаля 200 лв. ще везма ламбда контрола - дано само ламбда сондата да работи - доста са капризни.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта