Страница 1 от 1

Запушени дюзи на инжекцион

Публикувано: 06 фев 2005, 21:52
от ivanil
Мондео - газова уредба - запушени дюци - някой да има опит с почистващи препарати или с ултразвукова баня?

Публикувано: 06 фев 2005, 23:38
от aaleks
Що не опиташ да пишеш на български :evil: , кото виж някой ти е отговорил.
Нямам никакъв опит с тия инжектори, поне за сега :(

добре де и на Български става

Публикувано: 08 фев 2005, 12:58
от ivanil
Не знам защо всички потлебители във форумите са толкова чувствителни на тема писане на Български но нейсе та за дюзите на инжекциона, който има опит с почистващи препарати или ги е чистил с ултразвук, ще се радвам да помогне на моето Мондео.

Публикувано: 10 фев 2005, 09:29
от racer11
моите съм ги чистил 20 лв на дюза + 15 лв демонтаж струва процедурата.при мен проблема беше недостатъчна мощност в средните обороти+ниска макс скорост.та от мото-пфое ми казаха дюзи.е да ама не.така си дадох парите.така че първо провери дали със сигурност са ти запушени.

Публикувано: 10 фев 2005, 09:48
от cossy
А как ще разбере дали наситина са му запушени ;)))

Публикувано: 10 фев 2005, 09:59
от racer11
демотнтаж-консултация при специалист.на мен ми казаха, че не били зле моите дюзи,ама те все пак ги почистили :evil: Естествено!Кой ще откаже 95 лв.Та микълта ми е, че явно не е много трудно да се види.Може би и неспециалист с просто око ще познае дали са запушени или не.Може да има и указания някъде по материалите в портала.

Публикувано: 10 фев 2005, 11:03
от Stoyan_5
cossy написа:А как ще разбере дали наситина са му запушени ;)))
Човека спомена, че колата му има газова уредба.
Ако колата му върви добре на газ, а лошо на бензин, една от причините може да са запушени дюзи!

Публикувано: 10 фев 2005, 12:46
от cossy
Съгласен съм, че това може да е една от причините, но мен ме интересува как може да се разбере при положение, че колата няма газова уредба?

Публикувано: 10 фев 2005, 12:49
от aaleks
На газ, май конпютъра/РС/ и той е излъган, и ако е така може и РС да врътка тия номеро т.е. и неговите слуги /датчиците/ да не са вред.
Абе с две думи като си на газ все едно си обикновена карбораторка, а като минеш на бензин става сложна! Мое виждане, не съм много в час.

Сложих почистваща течвост

Публикувано: 12 фев 2005, 13:54
от ivanil
Купих 2-3 шишенца от snap -6 лв. от ОМВ и го сложих при няколко зареждания - общо взето работата на двигателя се подобри - вероятно дюзите са били наистина запушени - сега е значително по-добре. Но голям проблем се остава гърменето на газовата уредба при рязко подаване на газ. Кабели, свещи, делко и т.н са проверени и са в ред. Едни казват плочката, други нещо друго- човек незнае.

Re: Сложих почистваща течвост

Публикувано: 14 фев 2005, 01:00
от sohm
ivanil написа:Купих 2-3 шишенца от snap -6 лв. от ОМВ и го сложих при няколко зареждания - общо взето работата на двигателя се подобри - вероятно дюзите са били наистина запушени - сега е значително по-добре. Но голям проблем се остава гърменето на газовата уредба при рязко подаване на газ. Кабели, свещи, делко и т.н са проверени и са в ред. Едни казват плочката, други нещо друго- човек незнае.
Проблема с газта се решава лесно, но не евтино.
От 2 месеца някъде съм с газов инжекцион на BRC - сикуент, с японските инжектори. Минах към 7-800 км. и мога да кажа, че съм доволен, никакви ядове поне до момента, дърпа като бензин (фащам си 200 спокойно) и като не я настъпвам харчи около 8/100.

Re: Сложих почистваща течвост

Публикувано: 14 фев 2005, 12:42
от acj_
ivanil написа:Купих 2-3 шишенца от snap -6 лв. от ОМВ и го сложих при няколко зареждания - общо взето работата на двигателя се подобри - вероятно дюзите са били наистина запушени - сега е значително по-добре. Но голям проблем се остава гърменето на газовата уредба при рязко подаване на газ. Кабели, свещи, делко и т.н са проверени и са в ред. Едни казват плочката, други нещо друго- човек незнае.
Аз слагам от време на време профилактично STP injection cleaner в бензина, и никога не съм имал проблем с инжекторите.

Щом са ти изправни кабелите и свещите, гърменето е предизвикано от прекалено обеднена газова смес, изглежда при настройките на газовата е гонен минимален разход. Имаш два варианта:

1. Компромисен - Донастройка на газовата - пообогатяване на сместа, няма да гърми, но ще вдигне разхода, дали ще се получи оптималния резултат зависи от това на какъв газаджия си попаднал. Със сигурност не трябва да е този, който ти е слагал и настройвал АГУ-то досега, явно не е в час.

2. Перфектен - добавяне на Ламбда контрол - 160-200 лв. за електронно-механичен (със стъпков мотор). - чете информацията от Ламбда сондата и коригира автоматично състава на газовата горивна смес в зависимост от режима на двигателя. Незначително ще ти са вдигне разхода, но ще имаш перфектна работа на двигателя и мощност И НИКОГА НЯМА ДА ЧУЕШ ГЪРМЕЖ ПОВЕЧЕ.

Забрави за газови инжекциони, не е нужно и няма да можеш да си го изплатиш.

acj - Ford Fiesta 1.6 Si 16V - (Zetec 1.6 EFI DOHC 16 V)

Форд - Официалния Форум на Форд Клуб България: http://clubford.org/forum.

Посетете и Официалния Сайт на Форд Клуб България: http://clubford.org/

Благодаря за съветите

Публикувано: 16 фев 2005, 15:10
от ivanil
Като прежаля 200 лв. ще везма ламбда контрола - дано само ламбда сондата да работи - доста са капризни.