Страница 1 от 1

Бензинова помпа и пълна инжекция

Публикувано: 23 юли 2007, 11:50
от zaki
Колеги, чета различни мнения относно спирането на помпата на пълна инджекция при преминаване на газ. Охлаждат ли се инжекторите или не? Според вас трябва ли да се прекъсва или не?

Публикувано: 23 юли 2007, 12:02
от Brock
Мойта не е спряна. Аз знам, че циркулиращия бензин охлажда. Дали е така със сигурност, не мога да твърдя.

:twisted:

Публикувано: 23 юли 2007, 12:07
от zaki
Е това е че не може да се каже със сигурност. Мойта също е спряна, но мисля да я пусна. Все си мисля, че ако е пусната дори и да не спре то ще забави изгарянето на дюзите ако има такова, т.е. надявам се да охлажда дюзите

Публикувано: 23 юли 2007, 13:53
от traqn_savov
Аз съм майстор..

И процентово сменяме повече помпи който не са спряни..

Ако трябва да обобщим.....

Добре е за инжекторите да обикаля бензин, но е зле за помпата..


второ аз моята я спрях, щом на моята кола съм го направил има ли смисъл да обяснявам дали го предпоръчвам..

трето: в резервуара абсолютно ВИНАГИ!!! трябва да има пресен бензин, ако помпата не се спира...


Изводите ги оставям на вас.....

В допълнение.. един пасат моно две години не е пален на бензин, като го пробвах запали от първият път на бензин, а помпата му се спира..

На колегата бемвето помпата не се спира, и изгоря...

Говоря от опит, а не от предположения.

Публикувано: 23 юли 2007, 19:43
от zaki
Колега traqn_savov колата ми е фиеста 1,4 пълна инджекция възможно ли е ако ми е спряна помпата да ми изгорят инжекторите т.е. щом си професионалист в тази област виждал ли си изгорели инжектори от спряна помпа

Публикувано: 23 юли 2007, 20:24
от traqn_savov
Изгоряли не, особенно ако е моно, той е далеч и в зона на високо разреждане, тоест въздуха се движи бързо и го охлажда...

Не така стой въпроса при пълната инжекция, там са доста близо до горивните камери и клапаните.
Но пък са сложени на топлоизолационни подложки....

Та одговорът ми е, не не могат да изгорят, но ако изсъхнат могат да клеясът, но това на теория ще стане трудно, няма от къде да се изпари бензина.

И все пак е предпорачително от време на време да се обръща малко на бензин...

аз на месеца едън път отивам на работа на бензин, и мисля че е достатъчно, да не изсъхва възела.. :D

Публикувано: 23 юли 2007, 23:13
от zaki
За моното ми е ясно-винаги съм спирал помпата. Газовото ми е настроено всеки път да пали на бензин и да обръща на обороти /скоро и на температура/. От твоите постове разбрах че по-добре да си спирам помпата при каране на газ и че няма да имам проблеми с инжекторите повече отколкото с помпата ако работи непрекъснато. Желая мнения и на други съфорумници но не предположения, а както
traqn_savov се обосновава

Публикувано: 24 юли 2007, 09:23
от traqn_savov
едит: сега се сетих..

Емулаторите на дюзите, прекъсват дюзата и добавят едно отечно съпротивление, стандартно към 100 ома.

та това може да кара леко да просълзяват дюзите, и за това може да се губи горивото в дюзите, или от евентуално неоплатнявана на някоя...

Ти щом палиш винаги на бензин, няма защо да се притесняваш за дюзите :D

Публикувано: 25 юли 2007, 15:35
от zaki
Не може да няма други мнения

Публикувано: 25 юли 2007, 16:57
от Brock
zaki написа:Не може да няма други мнения
Ами разбира се че няма да има - ти искаш мотивирано мнение от автомонтьор - тук такива няма много :P

:twisted:

Публикувано: 26 юли 2007, 21:02
от Rumen_2000
В никоя от фирмените схеми на Ловато няма спиране на бензиновата помпата. И досега не съм виждал внесена кола с инсталирана газова уредба на която да е спряна бензиновата помпа. Помпата изгаря когато и дойде времето(тоест се износи), а ако няма достатъчно бензин в резервоара значително по-бързо.