Ел изпарител на карбураторен Двигател!
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Ел изпарител на карбураторен Двигател!
Здр,
остана ми един изпарител LAndi Renzo, от предишната газова на мондеото, и ми се иска да го сложа на карбураторен двг ( двутактов вартбург), тъй като сегашния му ВМЗ не е никак добър....страшни проблеми с него...
Казаха ми че не можело...ел. новия а стария вакумен....( препоръчвало се за карбуратори)
Моля за съвет ?
остана ми един изпарител LAndi Renzo, от предишната газова на мондеото, и ми се иска да го сложа на карбураторен двг ( двутактов вартбург), тъй като сегашния му ВМЗ не е никак добър....страшни проблеми с него...
Казаха ми че не можело...ел. новия а стария вакумен....( препоръчвало се за карбуратори)
Моля за съвет ?
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Много се извинявам за въпроса, че не е много по темата...
Как слагаш газова уредба на двутактова машина... така де слагаш АГУ-то, а маслото как ще го добавяш към горивото!??? Щото доколкото си спомням в резервоара на вартбурга (и на трабанта) се сипва двутактово масло + бензен, в някакво съотношение (на нашия вартбург го даваха 1:50). Та ти как си решил въпроса със смазването на двигателя?
Как слагаш газова уредба на двутактова машина... така де слагаш АГУ-то, а маслото как ще го добавяш към горивото!??? Щото доколкото си спомням в резервоара на вартбурга (и на трабанта) се сипва двутактово масло + бензен, в някакво съотношение (на нашия вартбург го даваха 1:50). Та ти как си решил въпроса със смазването на двигателя?
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Вакума на мотора смуче масло от отделен резервоар според оборотите което регулирам с кранче....т.е .нагласям на пушене...вярвай ми почти не излиза пушек...има и друг начин....слага се помпа от мотор напр MZ и се зацепва за генератора, която нагнетява масло спремо оборотите отново...Любо написа:Много се извинявам за въпроса, че не е много по темата...
Как слагаш газова уредба на двутактова машина... така де слагаш АГУ-то, а маслото как ще го добавяш към горивото!??? Щото доколкото си спомням в резервоара на вартбурга (и на трабанта) се сипва двутактово масло + бензен, в някакво съотношение (на нашия вартбург го даваха 1:50). Та ти как си решил въпроса със смазването на двигателя?
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Браво
щом работи, значи няма проблем.
А какво му пречи като изпарителя е електрически, казаха ли? Защото аз под ел изпарител разбирам че има ел.клапани по газовия тракт и те се отварят в зависимост трябва ли да работи на гоз двигателя или не. Ако е така просто сигнала за отваряне на клапана(ите) трябва да се подава може ли ръчно от бутон.

А какво му пречи като изпарителя е електрически, казаха ли? Защото аз под ел изпарител разбирам че има ел.клапани по газовия тракт и те се отварят в зависимост трябва ли да работи на гоз двигателя или не. Ако е така просто сигнала за отваряне на клапана(ите) трябва да се подава може ли ръчно от бутон.
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Не знам какво пречи!!!Любо написа:Бравощом работи, значи няма проблем.
А какво му пречи като изпарителя е електрически, казаха ли? Защото аз под ел изпарител разбирам че има ел.клапани по газовия тракт и те се отварят в зависимост трябва ли да работи на гоз двигателя или не. Ако е така просто сигнала за отваряне на клапана(ите) трябва да се подава може ли ръчно от бутон.
Нам кво си смуквал двг-то като бил вакумен.....ама все си мисля да пробвам, но все пак да питам някой по опитен!
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Въпрос на желание, всичко може да се направи. Разликата между двата изпарителя е само в управлението - при вакумния изпарителя започва да "пуска" газ, когато има вакум в смукателния колектор. При електрическия това става с помощта на ел.клапан. Електричския можеш да го включиш директно към +12V на бобината и всичко ще работи. Единствения неприятен момент е, че не трябва да дършиш колата на контакт без да работи двигателя. Малко по-сложен вариянт е да си направиш една схемичка, която да следи дали има импулси към бобината и когато има да включва клапана на изпарителя.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Лично съм виждал карбураторни автомобили с ел. изпарител.
Стандартно ел. изпарител си има клапан, който прекъсва подаването на газ, когато двигателя не работи- стига да е вързан както трябва.
Стандартно ел. изпарител си има клапан, който прекъсва подаването на газ, когато двигателя не работи- стига да е вързан както трябва.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Предложих бобината, защото е при двигателя, можеш и от ключа
, можеш и от захранването на газовия клапан. Идеалния вариянт е да сложиш логика, когато ключа ти е в положение "ГАЗ" да следи дали двигателя работи и тогава да подава захранване към изпарителя. Както споменах по-горе, неприятния момент е, че когато дадеш на контакт изпарителя се "включва" и започва да подава газ.
Инък от която искаш, Ханс имаше 3 бобини нали, или греша?

Инък от която искаш, Ханс имаше 3 бобини нали, или греша?

-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Има, имаАтанас написа:Предложих бобината, защото е при двигателя, можеш и от ключа, можеш и от захранването на газовия клапан. Идеалния вариянт е да сложиш логика, когато ключа ти е в положение "ГАЗ" да следи дали двигателя работи и тогава да подава захранване към изпарителя. Както споменах по-горе, неприятния момент е, че когато дадеш на контакт изпарителя се "включва" и започва да подава газ.
Инък от която искаш, Ханс имаше 3 бобини нали, или греша?

Благодаря на всички за мненията!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ел изпарител на карбураторен Двигател!
Че всички тук си караме с електрически изпарители на карбураторите.. вакуумните са по-рядко срещани - който си купи нов, обикновено е електрически.TIN написа: Казаха ми че не можело...ел. новия а стария вакумен....( препоръчвало се за карбуратори)
Моля за съвет ?
Не се занимавай с тези 'газаджии'
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 193 госта