Ланди- карбуратор- ??? Защо така...

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Ланди- карбуратор- ??? Защо така...

Мнение от Kocko » 21 сеп 2007, 22:30

Имам Ланди на карбуратор с вакуумно управление (2кам.Weber на 1.6)

Кара се много и на газ. Бензин вижда от дъжд на вятър. Върви си перфектно на бензин. От известно време не върви добре на газ. Струва ми се спъната, доста и това е обективна преценка. Пак си вдига скорост, просто е доста тромава. Поиграх си с настройките (доста внимателно и прецизно), имайки предвид че имам само един клапан за регулация, не двоен.

1. Знам че е тъпо да са ми сложили един клапан към карбуратора, вместо двоен (във формата на Y), не е от това... но ще промени ли нещо Y регулатора във нормалното вървене.

2. Не са ауспуси, не е карбуратора... възможно ли е мембраните да са се скапали? Ако да... знам че е трудно да се разбере причината, но...

3. Видях филтри за газ. Приличат на малки въздушни филтри. Фактът че нямам, причина ли е да са ми заминали мембраните.

4. Откъде и колко (ориентировъчно) струват оригинални мембрани за Ланди (предполагам от вносителя).

5. Освен мембраните, други възможни причини идват ли ви наум?

Offtopic

6. Газовите инжекциони ползват ли изпарител или дюзите вършат тази работа.

7. Баш Offtopic: Почна да ми вие перката на радиатора и да тръгва трудно... що бре аджеба, беше тъмно и не погледнах дали е с виско или електрическа. По спомени е електрическа. Цялата ли се сменя или е разглобяема?
Изображение Изображение

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 21 сеп 2007, 22:52

Мога само на 6 да отговоря, ползват
Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ланди- карбуратор- ??? Защо така...

Мнение от madboy » 21 сеп 2007, 23:24

Предполагам предварението на запалването ти малко, щом върви на бензин добре, а на газ не.
Аз моя филтър го махнах, бяха сложили някакво кече вместо филтър.
Мебраните са около 20 лева, ако не се лъжа. Друг е въпроса дали са били оригинални тези, които съм гледал.
Мембраните, ако за заминали няма да може да се регулират оборотите откъм изпарителя.
Последна промяна от madboy на 21 сеп 2007, 23:54, променено общо 1 път.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 21 сеп 2007, 23:31

Карба ми е автоматик, как регулираш предварение? Електронно ми е мисля. Нямам капачка. По моя преценка ако имам проблем с предварението, ще рефлектира и работата на бензин.

Това за филтъра е интересно, предполагам се правят и от реномирани фирми.

Аз врътките на изпарителя не съм въртял, играх си с врътката на тръбата от изпарителя към карбуратора.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 21 сеп 2007, 23:59

Нямаш проблем с предварението когато караш на бензин. Ако се регулира за да караш на газ, ще се влоши при работа на бензин.
Газта изисква по-голямо предварение на запалването. При мен предварението се регулира от делкото, при теб нямам идея. Щом не си барал врътката на изпарителя за каква прецизна настройка казваш, че си правил?
Говоря за предварение на запалването на искрата в горивната камера.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 22 сеп 2007, 00:11

Нямам делко. Електронно е. Аз лично не съм ги въртял на изпарителя, играх си с тръбата към карбуратора. Правихме го връткането по изпарителя преди няколко месеца с един приятел механик. Накоро се влоши работата. От там съдя, че нещо се е прецакало по изпарителя... Лаик съм, така че давайте идеи. Бързо схващам!
Изображение Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 22 сеп 2007, 00:37

С врътката на тръбата към карбуратора се регулира количеството на газта. Не е вярно, че ако отвъртиш врътката докрай колата ще върви много, напротив ще се дави. Трябва да намериш горе-долу оптималното положение.
След като нагласиш тази врътка отиваш на врътката на изпарителя. Първо я затягаш докато двигателя почне да тресе, след това я отвърташ докато двителя пак почне да глъхне. Нагласяш я някъде между тези две положения, там двигателя трябва да работи добре.
Мен, ако ме питаш като за първи път отиди на газаджия да ти направи настройките и тъкмо да ти каже дали има нещо нередно по инсталацията.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 22 сеп 2007, 12:02

На 90% си за мембрани - 50лв с труда, моя съвет е не се занимавай с глупости, аз на 30-40х.км хвърлям мембрани и като ги извадя са направо пластмасови нищо не става от тях. :D и никаква регулировка няма да ти реши проблема .

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 22 сеп 2007, 12:37

Мерси. Аз съм минал доволно над 30к км. Газовата не е гаранционна вече, нямам причини да ходя в сервиза, в който ми я монтираха. Можеш ли да препоръчаш от опит къде да сменя мембраните. Надявам се да отделят достатъчно внимание на настройките.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 22 сеп 2007, 13:51

Аз също се чудя да сменям мембраните. От мои познати, които се занимават с ремонт на автомобили, разбрах, че смяната била елементарна. Тия 50 лева ми се виждат прекалено много, но нямам идея каква е цената в сервиз.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 22 сеп 2007, 21:06

Мога да ти препоръчам ама в Б-с :D Madboy смяната е елементарна, ама ще станеш целия в антифриз и накрая ще спестиш 20лв. В сервиза хората си имат щипки с които защипват маркучите да не текат, свалят си изпарителя, почистват го основно и т.н. не че не можем сами всичко ама нужно ли е :?: :D

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 22 сеп 2007, 21:17

Нямам идея как става самата смяна, така са ми казали.
А трябва ли да източвам антифриза като ще сменям мембраните? Те не са ли отделно.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 22 сеп 2007, 23:25

Аз съм Бургазлия по душа и документи все още, регистрацията ми е бургаска ;). Нищо че съм израстнал в Ямбол. Брат ми живее в Бургас. Не ми пречи следващия пък като пътувам да ги посетя. Ще се радвам да знам кадърен майстор там, понеже не прекарвам много време в Бургас вече.

А и ситуацията не е фатална и се кара добре, но по-различно, сякаш са ми избягали конете ;) Също нямам амбиции да си правя ремонта сам, гледам да не се цапам вече. Няма нужда за повечето неща, а и колата я ползвам постоянно. Не мога да си позволя да не върви дори един ден. Налага се да взимам на приятели колите в такива случаи, а не ми е удобно.

И все пак по другите въпроси, ако можем да ги погледнем... Перка и т.н. които не са подходящи за подтемата, но не пречи да ги обсъдим в контекст!
Изображение Изображение

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 23 сеп 2007, 15:47

От всичко казано до сега по горе никаде не споменаваш дали си гледал смесителят (плочката) във какво положение дали е, прилепнала към карборатора и пружината я държи или се е надигнала от карб. и не може да засмуква хубаво(карб. които са с горна плочка се изисква плочката да е плътно към карб.) Също така може и дупките на плочката да са се запушили от вътрешната корозията на маркуча. Ако нямаш филтър на КГ. нищо на може да стане с мембраните, не споменаваш на колко време е изпарителят за да се разбере дали са габарясали, една смяна с БГ. мембрани е 30-35лв. при нас. Все пак си мисля че трябва да имаш делко за да се даде предварение...

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 24 сеп 2007, 09:12

За смяна на мембрани и газовото филтърче, на мен ми взеха 55 лв. във Видин - представител на Ландиренцо - той ми e слагал уредбата, но мойте мембрани бяха на 50 х.км. изпарителя е електрически - SE 81, може и да има значение. За това, че не ти върви е възможно от скапана газ да се е запушил филтъра на изпарителя или самия изпарител и да не може да "върви" над определени обороти. Аз не бих се наел да си сменям сам филтъра или мембраните, на много неудобно място са сложени, смяната на този фитър с цената му е 10 лв. - цената е пак във Видин, но аз там съм е слагал и за това си ходя при него.
Да цените са за Видин - ползвай ги за информация за София - бях решил да ходя при представителите на Ландирензо в Х.Димитър до Мерцедес, но трябва да се запише час и т.н. - нямам време за такива работи.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 24 сеп 2007, 18:49

Също така може и като загрее двигателят да се нагряват маркучите и някой от тях да се прегъват ида не може да става идеалното засмукване ( имал съм и такъв случай).

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 24 сеп 2007, 20:43

Гледах маркучите, но е добро предположение. Перфектни са си. Снимката за справка: Няма капачка с палец, компа м/у казанчето за чистачките и ботуша на амортисьора контролира предварението доколкото знам. Плочката не е отлепена от карбурата, гледах го. Няма как да мръдне. За дупките на плочката не съм проверявал но ми се струва много малко вероятно. Изпарителя е на година, и на около 30 хил.км.

Интересно но... днес заредих на Еко на Шипченски проход. Аз преди само при тях зареждах. И колата пак тръгна горе долу нормално, което ме навежда на мисълта за мембрани пак и за адски скапана газ на OMV, но става въпрос на друга тема. Дее*а, ще жертвам 50ина лв. видяло се е!
Прикачени файлове
landi.jpg
Снимка с телефон привечер, съжалявам за качеството!
Изображение Изображение

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 25 сеп 2007, 18:59

Виж провери газовият клапан да не е пълен с графит или да не сте пуснали с твоят приятел повече газ и колата да се дави .....! :idea:

avtomatika
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 14 дек 2007, 21:15
Модел на автомобила: eskort-1.6 avtomatik
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от avtomatika » 14 дек 2007, 21:40

здражеите колеги .искам да използжам темата и да попитам жазмогно лие ескорт 1.6 ажтоматик да хар4и 20/100 газ гратцко карбиратор е масло ифилтар смениам на жреме

:idea:


Модерирано :
Колега следващият пост на маймуница ще бъде изтрит !

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 03 яну 2008, 17:30

Възможно е.

Аз м/у другото си оправих перката на радиатора, електрическа е, купих си ново двигателче и реших проблема.

Още не съм сменил мембраните, не върви зле колата, гори 10-12-15 някъде градско.

Но откакто си зареждам само на Опет, нямам проблеми.
Само изписахме една тема залудо.
Изображение Изображение

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 212 госта