Ланди- карбуратор- ??? Защо така...
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ланди- карбуратор- ??? Защо така...
Имам Ланди на карбуратор с вакуумно управление (2кам.Weber на 1.6)
Кара се много и на газ. Бензин вижда от дъжд на вятър. Върви си перфектно на бензин. От известно време не върви добре на газ. Струва ми се спъната, доста и това е обективна преценка. Пак си вдига скорост, просто е доста тромава. Поиграх си с настройките (доста внимателно и прецизно), имайки предвид че имам само един клапан за регулация, не двоен.
1. Знам че е тъпо да са ми сложили един клапан към карбуратора, вместо двоен (във формата на Y), не е от това... но ще промени ли нещо Y регулатора във нормалното вървене.
2. Не са ауспуси, не е карбуратора... възможно ли е мембраните да са се скапали? Ако да... знам че е трудно да се разбере причината, но...
3. Видях филтри за газ. Приличат на малки въздушни филтри. Фактът че нямам, причина ли е да са ми заминали мембраните.
4. Откъде и колко (ориентировъчно) струват оригинални мембрани за Ланди (предполагам от вносителя).
5. Освен мембраните, други възможни причини идват ли ви наум?
Offtopic
6. Газовите инжекциони ползват ли изпарител или дюзите вършат тази работа.
7. Баш Offtopic: Почна да ми вие перката на радиатора и да тръгва трудно... що бре аджеба, беше тъмно и не погледнах дали е с виско или електрическа. По спомени е електрическа. Цялата ли се сменя или е разглобяема?
Кара се много и на газ. Бензин вижда от дъжд на вятър. Върви си перфектно на бензин. От известно време не върви добре на газ. Струва ми се спъната, доста и това е обективна преценка. Пак си вдига скорост, просто е доста тромава. Поиграх си с настройките (доста внимателно и прецизно), имайки предвид че имам само един клапан за регулация, не двоен.
1. Знам че е тъпо да са ми сложили един клапан към карбуратора, вместо двоен (във формата на Y), не е от това... но ще промени ли нещо Y регулатора във нормалното вървене.
2. Не са ауспуси, не е карбуратора... възможно ли е мембраните да са се скапали? Ако да... знам че е трудно да се разбере причината, но...
3. Видях филтри за газ. Приличат на малки въздушни филтри. Фактът че нямам, причина ли е да са ми заминали мембраните.
4. Откъде и колко (ориентировъчно) струват оригинални мембрани за Ланди (предполагам от вносителя).
5. Освен мембраните, други възможни причини идват ли ви наум?
Offtopic
6. Газовите инжекциони ползват ли изпарител или дюзите вършат тази работа.
7. Баш Offtopic: Почна да ми вие перката на радиатора и да тръгва трудно... що бре аджеба, беше тъмно и не погледнах дали е с виско или електрическа. По спомени е електрическа. Цялата ли се сменя или е разглобяема?


- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ланди- карбуратор- ??? Защо така...
Предполагам предварението на запалването ти малко, щом върви на бензин добре, а на газ не.
Аз моя филтър го махнах, бяха сложили някакво кече вместо филтър.
Мебраните са около 20 лева, ако не се лъжа. Друг е въпроса дали са били оригинални тези, които съм гледал.
Мембраните, ако за заминали няма да може да се регулират оборотите откъм изпарителя.
Аз моя филтър го махнах, бяха сложили някакво кече вместо филтър.
Мебраните са около 20 лева, ако не се лъжа. Друг е въпроса дали са били оригинални тези, които съм гледал.
Мембраните, ако за заминали няма да може да се регулират оборотите откъм изпарителя.
Последна промяна от madboy на 21 сеп 2007, 23:54, променено общо 1 път.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Карба ми е автоматик, как регулираш предварение? Електронно ми е мисля. Нямам капачка. По моя преценка ако имам проблем с предварението, ще рефлектира и работата на бензин.
Това за филтъра е интересно, предполагам се правят и от реномирани фирми.
Аз врътките на изпарителя не съм въртял, играх си с врътката на тръбата от изпарителя към карбуратора.
Това за филтъра е интересно, предполагам се правят и от реномирани фирми.
Аз врътките на изпарителя не съм въртял, играх си с врътката на тръбата от изпарителя към карбуратора.


- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Нямаш проблем с предварението когато караш на бензин. Ако се регулира за да караш на газ, ще се влоши при работа на бензин.
Газта изисква по-голямо предварение на запалването. При мен предварението се регулира от делкото, при теб нямам идея. Щом не си барал врътката на изпарителя за каква прецизна настройка казваш, че си правил?
Говоря за предварение на запалването на искрата в горивната камера.
Газта изисква по-голямо предварение на запалването. При мен предварението се регулира от делкото, при теб нямам идея. Щом не си барал врътката на изпарителя за каква прецизна настройка казваш, че си правил?
Говоря за предварение на запалването на искрата в горивната камера.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Нямам делко. Електронно е. Аз лично не съм ги въртял на изпарителя, играх си с тръбата към карбуратора. Правихме го връткането по изпарителя преди няколко месеца с един приятел механик. Накоро се влоши работата. От там съдя, че нещо се е прецакало по изпарителя... Лаик съм, така че давайте идеи. Бързо схващам!


- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
С врътката на тръбата към карбуратора се регулира количеството на газта. Не е вярно, че ако отвъртиш врътката докрай колата ще върви много, напротив ще се дави. Трябва да намериш горе-долу оптималното положение.
След като нагласиш тази врътка отиваш на врътката на изпарителя. Първо я затягаш докато двигателя почне да тресе, след това я отвърташ докато двителя пак почне да глъхне. Нагласяш я някъде между тези две положения, там двигателя трябва да работи добре.
Мен, ако ме питаш като за първи път отиди на газаджия да ти направи настройките и тъкмо да ти каже дали има нещо нередно по инсталацията.
След като нагласиш тази врътка отиваш на врътката на изпарителя. Първо я затягаш докато двигателя почне да тресе, след това я отвърташ докато двителя пак почне да глъхне. Нагласяш я някъде между тези две положения, там двигателя трябва да работи добре.
Мен, ако ме питаш като за първи път отиди на газаджия да ти направи настройките и тъкмо да ти каже дали има нещо нередно по инсталацията.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз също се чудя да сменям мембраните. От мои познати, които се занимават с ремонт на автомобили, разбрах, че смяната била елементарна. Тия 50 лева ми се виждат прекалено много, но нямам идея каква е цената в сервиз.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз съм Бургазлия по душа и документи все още, регистрацията ми е бургаска
. Нищо че съм израстнал в Ямбол. Брат ми живее в Бургас. Не ми пречи следващия пък като пътувам да ги посетя. Ще се радвам да знам кадърен майстор там, понеже не прекарвам много време в Бургас вече.
А и ситуацията не е фатална и се кара добре, но по-различно, сякаш са ми избягали конете
Също нямам амбиции да си правя ремонта сам, гледам да не се цапам вече. Няма нужда за повечето неща, а и колата я ползвам постоянно. Не мога да си позволя да не върви дори един ден. Налага се да взимам на приятели колите в такива случаи, а не ми е удобно.
И все пак по другите въпроси, ако можем да ги погледнем... Перка и т.н. които не са подходящи за подтемата, но не пречи да ги обсъдим в контекст!

А и ситуацията не е фатална и се кара добре, но по-различно, сякаш са ми избягали конете

И все пак по другите въпроси, ако можем да ги погледнем... Перка и т.н. които не са подходящи за подтемата, но не пречи да ги обсъдим в контекст!


- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
От всичко казано до сега по горе никаде не споменаваш дали си гледал смесителят (плочката) във какво положение дали е, прилепнала към карборатора и пружината я държи или се е надигнала от карб. и не може да засмуква хубаво(карб. които са с горна плочка се изисква плочката да е плътно към карб.) Също така може и дупките на плочката да са се запушили от вътрешната корозията на маркуча. Ако нямаш филтър на КГ. нищо на може да стане с мембраните, не споменаваш на колко време е изпарителят за да се разбере дали са габарясали, една смяна с БГ. мембрани е 30-35лв. при нас. Все пак си мисля че трябва да имаш делко за да се даде предварение...
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За смяна на мембрани и газовото филтърче, на мен ми взеха 55 лв. във Видин - представител на Ландиренцо - той ми e слагал уредбата, но мойте мембрани бяха на 50 х.км. изпарителя е електрически - SE 81, може и да има значение. За това, че не ти върви е възможно от скапана газ да се е запушил филтъра на изпарителя или самия изпарител и да не може да "върви" над определени обороти. Аз не бих се наел да си сменям сам филтъра или мембраните, на много неудобно място са сложени, смяната на този фитър с цената му е 10 лв. - цената е пак във Видин, но аз там съм е слагал и за това си ходя при него.
Да цените са за Видин - ползвай ги за информация за София - бях решил да ходя при представителите на Ландирензо в Х.Димитър до Мерцедес, но трябва да се запише час и т.н. - нямам време за такива работи.
Да цените са за Видин - ползвай ги за информация за София - бях решил да ходя при представителите на Ландирензо в Х.Димитър до Мерцедес, но трябва да се запише час и т.н. - нямам време за такива работи.
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Гледах маркучите, но е добро предположение. Перфектни са си. Снимката за справка: Няма капачка с палец, компа м/у казанчето за чистачките и ботуша на амортисьора контролира предварението доколкото знам. Плочката не е отлепена от карбурата, гледах го. Няма как да мръдне. За дупките на плочката не съм проверявал но ми се струва много малко вероятно. Изпарителя е на година, и на около 30 хил.км.
Интересно но... днес заредих на Еко на Шипченски проход. Аз преди само при тях зареждах. И колата пак тръгна горе долу нормално, което ме навежда на мисълта за мембрани пак и за адски скапана газ на OMV, но става въпрос на друга тема. Дее*а, ще жертвам 50ина лв. видяло се е!
Интересно но... днес заредих на Еко на Шипченски проход. Аз преди само при тях зареждах. И колата пак тръгна горе долу нормално, което ме навежда на мисълта за мембрани пак и за адски скапана газ на OMV, но става въпрос на друга тема. Дее*а, ще жертвам 50ина лв. видяло се е!


-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 14 дек 2007, 21:15
- Модел на автомобила: eskort-1.6 avtomatik
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 212 госта