Страница 1 от 2
агу за escort 1.6 16v zetec с пласмасови колектори
Публикувано: 27 сеп 2007, 18:09
от dircho
Колеги,моля някой ако е с нормална агу на такъв мотор да пише къде е слагана и много искам да я видя.Решил съм да си слагам такава,ходих в няколко сервиза и ми отказват да сложат нормална агу,като ми предлагат само газов ижекцион.Аз съм на мнение,че като си потдържаш запалителната система изрядна, не бих имал проблеми с гърмежи в колекторите.
Публикувано: 27 сеп 2007, 18:31
от venom4o
колега не си заслужава.. според мен е най добре да си сложиш един хубав Български газов инжекцион. Чел съм по-форума ,че са доста читави.Пък и ще ти гори по малко от обикновенно АГУ.. Ако въртиш мн. километри (3000-4000 месечно) това си е инвестиция която се избива. Поне според мен...Пък и ще караш по-спокойно
Публикувано: 27 сеп 2007, 18:48
от isoiso
Тия български газови инжекционни системи са читави защото пак са италиански

просто просто повечето им части се произвеждат в Бг по лиценз. Това добре щом е Бг аз съм за!

обаче момчето може да няма 1200лв за АГУ, аз съм вече 110хил.км с LANDI RENZO и не съм имал проблеми, даже когато вече съм нямал вече грам електрод по свещите колата ми е припатквала един два пъти, но не е гърмяла. Днес свалях глава за смяна на гарнитура, цилиндрите нямат никакъв ръб и са като нови. Майсторът беше много учуден - колата е на 224 000км, карана на газ и последните 110 000 само с масло Приста ойл Супер бензин 10W40

Всичко вътре свети като огледало - кеф!

- това беше малко извън темата. Ако решиш да слагаш обикновена АГУ искай да ти монтират всички предпазни клапи, които са в комплекта щото някой път ги мързи и ги прескачат, успех

Публикувано: 27 сеп 2007, 20:11
от AlexP
110000км съм минал с обикновена газова СтарГаз и за това време ми гръмна 1-2 пъти и то когато реших да сложа едни свещи Бош Платинум. После се усетих и върнах старите Моторкрафт и с тях не е гръмнало нито веднъж. А и да гръмне, проблем няма щото имам клапи на кутията на въздушният филтър и на всмукателната тръба. Колата е Ескорт 1.8 16V 1995 с алуминиев колектор. На Мондеото ще сложа газов инжекцион Фобос все пак, щото просто не ме бърка особено разликата в цената с обикновена газова уредба.
1
Публикувано: 28 сеп 2007, 17:32
от vaskoneti
AlexP написа:110000км съм минал с обикновена газова СтарГаз и за това време ми гръмна 1-2 пъти и то когато реших да сложа едни свещи Бош Платинум. После се усетих и върнах старите Моторкрафт и с тях не е гръмнало нито веднъж. А и да гръмне, проблем няма щото имам клапи на кутията на въздушният филтър и на всмукателната тръба. Колата е Ескорт 1.8 16V 1995 с алуминиев колектор. На Мондеото ще сложа газов инжекцион Фобос все пак, щото просто не ме бърка особено разликата в цената с обикновена газова уредба.
Здравей колега, какво се усети за свещите и защо върна старите Моторкрафт, аз лично сега имам такъв проблем, гръмна ми 3-пъти, смених свещите със Бош Платинум, филтъра също, страх ме е сега да я "Юркам" на газ, като ида другата седмица на анализатор ще видя какво ще ми кажат!!!

Публикувано: 29 сеп 2007, 07:20
от AlexP
Усетих се, че Бош Платинум не са подходящи и заради тях гърми. Със свещи Моторкрафт каквито са по каталог за този двигател никога не е гърмяло, даже и при рязко натискане на газта на висока предавка и много ниски обороти.
Публикувано: 29 сеп 2007, 08:45
от venom4o
слагайте само моторкрафт фордовете са капризни на свещи. Моторкрафт са си качествени свещи..
Публикувано: 29 сеп 2007, 13:36
от vaskoneti
AlexP написа:Усетих се, че Бош Платинум не са подходящи и заради тях гърми. Със свещи Моторкрафт каквито са по каталог за този двигател никога не е гърмяло, даже и при рязко натискане на газта на висока предавка и много ниски обороти.
И таз добра, сега трябва да си купя и Моторкрафт свещи и да имам едни Бошове резерва !
агу за escort 1.6 16v zetec с пласмасови колектори
Публикувано: 29 сеп 2007, 20:30
от georgibo
dircho написа:Колеги,моля някой ако е с нормална агу на такъв мотор да пише къде е слагана и много искам да я видя.Решил съм да си слагам такава,ходих в няколко сервиза и ми отказват да сложат нормална агу,като ми предлагат само газов ижекцион.Аз съм на мнение,че като си потдържаш запалителната система изрядна, не бих имал проблеми с гърмежи в колекторите.
Здравей колега, скоро като теб се колебаех какво АГУ да избера и накрая рещих да бъде конвенционално с малко пове4е защити на колекторите , а тая до въздушния филтър е за парлама междудругото понеже обратното налягане ве4е е повлякло колектори и дебитомер недай си боже и не ти го пожелавам. Препоръчвам ти АГУ- конвенционално с емулатор на дюзите и ламбда-контрол на входящата газ към смесителя. И според мен най важното е смесителя да ти е пврфектен, ограничава притока на въздух и намалява вероятноста за формиране на бедна смес, която предизвиква гърмежите. При мен всичко излезе около 800 лв. , но ти може да не слагаш Ламбда-контрол и тогава цената ще падне доста, съдейки по моята някъде на около 550лв. с кръгла бутилка. Желая ти успех, избора си е твой!
Публикувано: 29 сеп 2007, 21:20
от mimonti
BRC+алуминиеви колектори 650лв 0899180209
Публикувано: 01 окт 2007, 19:13
от dircho
Благодаря на всички за съветите,ще си сложа обикновенна,само да си намеря читав майстор,който си разбира от работата!

Колекторите няма да ги сменям с алуминуниеви,те са последното нещо,което би се повредило при евентуален гърмеж.
Публикувано: 03 окт 2007, 11:54
от orlin74
Здравейте колеги, от 2 седмици имам ФОРД ЕСКОРТ 1.6 16V 94г. и незнам какви са му колекторите. Мисля, че са метални ама не съм сигурен. Въпроса ми е дали да си сложа обикновенно АГУ или да карам на бензин?
Публикувано: 03 окт 2007, 12:14
от orlinm
orlin74 написа:Здравейте колеги, от 2 седмици имам ФОРД ЕСКОРТ 1.6 16V 94г. и незнам какви са му колекторите. Мисля, че са метални ама не съм сигурен. Въпроса ми е дали да си сложа обикновенно АГУ или да карам на бензин?
Отваряш предния капак и ако са алумиеви ще имац цвят на алуминиеви,ако са пластмасови ще са черни (поправете ме, предполагам че пластмасовите са черни нали?).
Аз съм с алуминиеви и карам от 1 година с обикновено газово. Проблеми не съм имал.
Публикувано: 04 окт 2007, 11:58
от merlinofchaos
С обикновенна газова съм вече 6-7 месеца съм на ГАЗ, навъртял съм 12 000 километра и нямам проблеми с колекторите да чукна на дърво. Досега поне не ми е гърмяла...
Единственото което е леко неприятно е, че когато намалявам от висока скорост без да съм на скорост ми гасне.
Другото което е неприятно е, че като запаля на бензин при опит да подам газ рязко колата се дави и гасне. Същевременно ако карам на бензин докато загрее имам леки проблеми с оборотите. Превключа ли на ГАЗ всичко е ОК. Нямам и идея от какво се получава.
АГУ
Публикувано: 25 окт 2007, 20:11
от borgir
Здравейте колеги.От 2 седмици карам Фиеста 94год 1.6 16V, която се оказа с пластмасови колектори.Сега искам да и сложа газова уредба и незнам в крайна сметка дали може да е обикновена понеже нямам пари за газов инжекцион.Прочетох мненията по горе но така и не ми стана ясно какво да правя

Публикувано: 27 окт 2007, 10:10
от schrack
Здравейте колеги.От 2 седмици карам Фиеста 94год 1.6 16V, която се оказа с пластмасови колектори.Сега искам да и сложа газова уредба и незнам в крайна сметка дали може да е обикновена понеже нямам пари за газов инжекцион.Прочетох мненията по горе но така и не ми стана ясно какво да правя
Изопщо не си го и помисляй много са тънки тези тръби във Сряда слагах газова инжакция на такава фиеста с 25л бутилка вдясно с нивомер който отчита горивото на ключа и
минава на бензин когато свърши газта без да трупа грешка (бедна смес) и други екстри, всико излезе 1.300лв и човека остана доволен =D>:
Re: агу за escort 1.6 16v zetec с пласмасови колектори
Публикувано: 27 окт 2007, 12:28
от kEFi
dircho написа:Колеги,моля някой ако е с нормална агу на такъв мотор да пише къде е слагана и много искам да я видя.Решил съм да си слагам такава,ходих в няколко сервиза и ми отказват да сложат нормална агу,като ми предлагат само газов ижекцион.Аз съм на мнение,че като си потдържаш запалителната система изрядна, не бих имал проблеми с гърмежи в колекторите.
Абсолютно си прав! При нормална поддръжка няма да имаш грижи с гърмежи. Всичко опира единствено до кадърността на монтажа!
Публикувано: 05 яну 2008, 15:37
от nakata
Колеги имам проблем със стъпковия мотор. Някой патил ли е до сега , и има ли начин да се измисли нещо.
Публикувано: 05 яну 2008, 16:00
от paci
nakata написа:Колеги имам проблем със стъпковия мотор. Някой патил ли е до сега , и има ли начин да се измисли нещо.
За какво става дума?
Онзи ден се запознах набързо с клапан за корекция на ниските обороти на един Фият.
Там системата е с едно моторче с червяк и движи стъпка по стъпка буталце.
При Форд не съм чул за такова нещо!
За клапана за празен ход ли питаш ?
Сваляш и чистиш с обезмаслител.
Ако е изгорял НОВ!
Публикувано: 06 яну 2008, 09:27
от schrack
paci написа:nakata написа:Колеги имам проблем със стъпковия мотор. Някой патил ли е до сега , и има ли начин да се измисли нещо.
За какво става дума?
Онзи ден се запознах набързо с клапан за корекция на ниските обороти на един Фият.
Там системата е с едно моторче с червяк и движи стъпка по стъпка буталце.
При Форд не съм чул за такова нещо!
За клапана за празен ход ли питаш ?
Сваляш и чистиш с обезмаслител.
Ако е изгорял НОВ!
Може с каквото доде под ръка, проблема е че през него минава газ за празният ход и се натрупва (мазга) и моторчето трудно се движи на моята знам всяка година се сваля и се почиства и нема проблеми
