Как се почиства изпарител?
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Как се почиства изпарител?
Здравейте, скоро бях писал че не ми върви добре колата на газ. Мислихме че са мембрани. Понеже не съм се заел още да ги оправям, ми се върти нещо че имаше пробка, от която да се източат гадостите, насъбрали се с времето. това предполагам е малка пробка най-отдолу на изпарителя. Как се прави? развива се и се оставя да се изтече при спрян двигател?


- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Това със източването е вярър и мъгла нищо не помага ти не си споменал какъв ти е редуктора (РИ.) за да ти кажа имали смисъл да се занимаваш с него, по принцип мембраните се втърдяват или напукват зависи от експлоатацията аз лично ако РИ. не е Лани Ренцо или Ловато не бих ти препоръчал да се занимаваш един турски Волтран струва 58.00лв нов кораш го 3г. и пак нов така винаги караш ново а не рецеклирано.. 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се почиства изпарител?
Утайката и да я изчистиш нищо не правиш. Тя допринася за по-бързото скапване на мембраните. Ако си с турския изпарител Волтран вакуумния, мога да помогна- разглабям с го вързани очи за норматив вече. (имах два дни тренировки с него, зарадите тъпото коп...це, което ми продаде мембрани уж за него)
Съвет: първо разглоби изпарителя и вземи мемраните да не стане като с мен, накрая трябваше да преправям и пружинката на врътката за оботите на изпарителя.
При мен се оказа, че мембраната за водата е много удървена и цялата покрита с налеп ръжда и гадости. Другите не бяха много зле. Даже мебрната за вакуума сложих старата (мамца му .. на онова к....
)
Сега се усеща, че колата е по-чуствителна при подаване на газ. Може би и заради пружинката на врътката, която се наложи да сменя с по-мека, като по този начин мебрата на вакуума стана по-чуствителна.
Съвет: първо разглоби изпарителя и вземи мемраните да не стане като с мен, накрая трябваше да преправям и пружинката на врътката за оботите на изпарителя.
При мен се оказа, че мембраната за водата е много удървена и цялата покрита с налеп ръжда и гадости. Другите не бяха много зле. Даже мебрната за вакуума сложих старата (мамца му .. на онова к....

Сега се усеща, че колата е по-чуствителна при подаване на газ. Може би и заради пружинката на врътката, която се наложи да сменя с по-мека, като по този начин мебрата на вакуума стана по-чуствителна.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 205 госта