Страница 1 от 1

Как се почиства изпарител?

Публикувано: 07 окт 2007, 11:27
от Kocko
Здравейте, скоро бях писал че не ми върви добре колата на газ. Мислихме че са мембрани. Понеже не съм се заел още да ги оправям, ми се върти нещо че имаше пробка, от която да се източат гадостите, насъбрали се с времето. това предполагам е малка пробка най-отдолу на изпарителя. Как се прави? развива се и се оставя да се изтече при спрян двигател?

Публикувано: 07 окт 2007, 11:35
от The seven
Ами при загрял двигател, се развива пробката и се оставя да изтече гадоста.

Публикувано: 07 окт 2007, 12:44
от Kocko
При загрял и спрян двигател нали? Не работещ?
Това че има гадости, влияе ли негативно на работата на изпарителя?

Публикувано: 08 окт 2007, 09:06
от schrack
Това със източването е вярър и мъгла нищо не помага ти не си споменал какъв ти е редуктора (РИ.) за да ти кажа имали смисъл да се занимаваш с него, по принцип мембраните се втърдяват или напукват зависи от експлоатацията аз лично ако РИ. не е Лани Ренцо или Ловато не бих ти препоръчал да се занимаваш един турски Волтран струва 58.00лв нов кораш го 3г. и пак нов така винаги караш ново а не рецеклирано.. :wink:

Публикувано: 08 окт 2007, 09:09
от vladislav
Няма значение да ли е на студен или топъл, там се събира утаика от хубава газ, на топъл малко трудно ще е доста горещ и на изгасен, то така или иначе ще угасне ако го отвиеш, по-скоро си смени филтърчето преди изпарителя ако неможе да вдигаш обороти и има забиване над определени такива.

Re: Как се почиства изпарител?

Публикувано: 08 окт 2007, 11:46
от madboy
Утайката и да я изчистиш нищо не правиш. Тя допринася за по-бързото скапване на мембраните. Ако си с турския изпарител Волтран вакуумния, мога да помогна- разглабям с го вързани очи за норматив вече. (имах два дни тренировки с него, зарадите тъпото коп...це, което ми продаде мембрани уж за него)
Съвет: първо разглоби изпарителя и вземи мемраните да не стане като с мен, накрая трябваше да преправям и пружинката на врътката за оботите на изпарителя.
При мен се оказа, че мембраната за водата е много удървена и цялата покрита с налеп ръжда и гадости. Другите не бяха много зле. Даже мебрната за вакуума сложих старата (мамца му .. на онова к.... Изображение )
Сега се усеща, че колата е по-чуствителна при подаване на газ. Може би и заради пружинката на врътката, която се наложи да сменя с по-мека, като по този начин мебрата на вакуума стана по-чуствителна.