Страница 1 от 3

Голям разход

Публикувано: 23 окт 2007, 17:32
от doctordre
Колеги помагайте, сиерата харчи адски много :? Средния разход ми излиза към 15 :shock: Въздушния филтър не е на много км, скоро сменях мембрана на изпарителя, газта е регулирана, кабелите и свещите са нови, не я ръчкам много... Просто нз вече къде да я карам да я видят, нямам идея от какво може да е. Наистина в София трафика си е голям ама чак 15 ми се вижда прекалено :(

Публикувано: 23 окт 2007, 17:43
от impresa
2,5 тона кола (комбито може и да е повече), слаб двигател, кое ти се вижда странно ? Толкова е - на сиерата и трябват поне 100 коня, за да върви и харчи както трябва. За краткото ми наблюдение над моята двувалка разхода е 10,4 газ градско софийско!

Публикувано: 23 окт 2007, 17:44
от dimbatami
смени си въздушния и филтъра на газта задължително :!: и кво означава че е регулирана газта щом харчи така аа и дане забравя как е термустата загрявали ти колата или се на студено върви и къвти е двг

Публикувано: 23 окт 2007, 18:19
от doctordre
dimbatami написа:смени си въздушния и филтъра на газта задължително :!: и кво означава че е регулирана газта щом харчи така аа и дане забравя как е термустата загрявали ти колата или се на студено върви и къвти е двг
ок, ще сменя въздушния. а какъв е тоя филтър на газта :roll: а газта е регулирана според газаджиите, там нали уж гледат нещо и въртят кранчето... термостата нз как е :oops: а колкото до impresa: колега, сиерата тежи 1200кг, откъде ги извади 2,5т :lol: ти знаеш ли какво е 2,5т кола :lol:

Публикувано: 23 окт 2007, 19:27
от cenzor
doctordre написа: колега, сиерата тежи 1200кг, откъде ги извади 2,5т :lol: ти знаеш ли какво е 2,5т кола :lol:
:P Тъкмо това щях да питам, какви са тези два тона и половина?!
Това да не е Сиера, теглеща друга Сиера на буксир?! :shock:
По мои спомени, Сиерата дори е под 1200кг.
A, ето и килограмите , и един Фокус и Фиеста , за сравнение :

Sierra 2.0 литра, 4/5 door Kerb weight : 1128
Focus 1.4 литров; 5 door hatchback Kerb weight: 1247
Fiesta 1.3 литров; 5 door hatchback kerb weight: 1107

Публикувано: 23 окт 2007, 19:38
от doctordre
cenzor написа:
doctordre написа: колега, сиерата тежи 1200кг, откъде ги извади 2,5т :lol: ти знаеш ли какво е 2,5т кола :lol:
:P Тъкмо това щях да питам, какви са тези два тона и половина?!
Това да не е Сиера, теглеща друга Сиера на буксир?! :shock:
По мои спомени, Сиерата дори е под 1200кг.
A, ето и килограмите , и един Фокус и Фиеста , за сравнение :

Sierra 2.0 литра, 4/5 door Kerb weight : 1128
Focus 1.4 литров; 5 door hatchback Kerb weight: 1247
Fiesta 1.3 литров; 5 door hatchback kerb weight: 1107
еми за другите нз, може и под 1200 да са, моята е комби и е малко над 1200 мисля :roll: но това не ми решава проблема с газта :lol: дайте съвет че не мога да мръдна, то по-добре бензин да сипвам...

Може и да е нормално

Публикувано: 23 окт 2007, 21:35
от iashor
Аз мойта сиера 1.6 я карам до метрото по 1.5 км в едната посока и повечето време е на смукач, та ми дава 17/100 газ сега в студеното.

Публикувано: 23 окт 2007, 21:43
от impresa
Ми сега като я регистрирах пише общо тегло 2,5т :roll: знам ли

Публикувано: 23 окт 2007, 21:48
от dimbatami
ако не си сменял термостата значи със сигурност му е време това влияе на разхода много аз също имах такъв проблем но докато го проумях и сега разхода е по добъра пък филтара на газта е във клапана на газта от долната му страна като го разглобиш при някои тои е нещо като кече а при други си е просто филтърче и струва стотинки но също влиае

Публикувано: 23 окт 2007, 21:53
от doctordre
dimbatami написа:ако не си сменял термостата значи със сигурност му е време това влияе на разхода много аз също имах такъв проблем но докато го проумях и сега разхода е по добъра пък филтара на газта е във клапана на газта от долната му страна като го разглобиш при някои тои е нещо като кече а при други си е просто филтърче и струва стотинки но също влиае
ок, мерси много на всички за съветите. ще проверя всичко, което казахте. термостата не е сменян, също ми прави впечатление че загряла колата седи в началото на НОРМ, по-нагоре не се е качвала стрелката :roll: иначе колата като се кара не се кара на къси разстояния, най-често около 15км минавам, сутрин паля и на газ обаче, това сигурно също има значение :roll:

Публикувано: 24 окт 2007, 08:28
от vladislav
doctordre написа: сутрин паля и на газ обаче, това сигурно също има значение :roll:
От тук ти идва разхода, щом си сменял мембрани филтърчето за което са ти написали погоре сигурно е сменяно, по скоро завии половин оборот на тройника към затягане и виж как ще ти върви колата, ако върви нормално има динамика, може да навиеш още половин оборот и виж как ще се държи колата ако не върви връщаш на обратно.
След смяна на мембрани е нормално да харчи повече, трябва да се донастои след 500-1000 км., да си засечеш разхода реално - засичането го направи на загряла кола, студена на газ със сигурно харчи повече от колкото на бензин.

Публикувано: 24 окт 2007, 09:13
от schrack
Също така трябва да се даде аванс на делкото .......и то много до колкото май се сещам от това също зависи разхода и как пали виж също водата на РИ как тече от горе-надолу или от долу-нагоре трябва да е от долу-нагоре и да има голям дебит Ф16мм. от парното

Публикувано: 24 окт 2007, 10:14
от doctordre
vladdko написа:
doctordre написа: сутрин паля и на газ обаче, това сигурно също има значение :roll:
От тук ти идва разхода, щом си сменял мембрани филтърчето за което са ти написали погоре сигурно е сменяно, по скоро завии половин оборот на тройника към затягане и виж как ще ти върви колата, ако върви нормално има динамика, може да навиеш още половин оборот и виж как ще се държи колата ако не върви връщаш на обратно.
След смяна на мембрани е нормално да харчи повече, трябва да се донастои след 500-1000 км., да си засечеш разхода реално - засичането го направи на загряла кола, студена на газ със сигурно харчи повече от колкото на бензин.
еми не е сменяно това филтърче, само една голяма мембрана на изпарителя :roll: а за въртенето на газта не смея да пипам да не стане по-зле, ще отида при газаджиите да видят

Публикувано: 24 окт 2007, 11:46
от vladislav
Ако ти е запушено филтърчето няма да върви на газ над определени обороти напр. 3000. то не е скъпо 2 лв., но през него минава газта преди да влезе в изпарителя и лично аз не бих си го сменил сам има вероятност да не завия нещо като хората, а и моят изпарител е на много е...но място. За врътката на тройника, няма какво да и стане, отбелязваш си как е било настроено и ако не върви си връщаш на старото положение - разбира се ако ти е обикновена газовата.

Публикувано: 24 окт 2007, 12:01
от doctordre
vladdko написа:Ако ти е запушено филтърчето няма да върви на газ над определени обороти напр. 3000. то не е скъпо 2 лв., но през него минава газта преди да влезе в изпарителя и лично аз не бих си го сменил сам има вероятност да не завия нещо като хората, а и моят изпарител е на много е...но място. За врътката на тройника, няма какво да и стане, отбелязваш си как е било настроено и ако не върви си връщаш на старото положение - разбира се ако ти е обикновена газовата.
еми ще мина през газаджиите да видят това филтърче и да врътнат тоя тройник :roll:

Публикувано: 28 окт 2007, 20:02
от doctordre
трябва да ви се похваля че последния път с 10лв минах 75км :D така че още не съм ходил до газаджиите, ще направя още няколко цикъла по 10лв да видя ситуацията 8)

Публикувано: 29 окт 2007, 14:46
от mugurdi4
Как го постигна този разход, аз ако нямаш нещо против ще ти използвам темата да задам един въпрос на колегите!
Относно загряването на колата карам Форд Сиера и Форд Ескорт, съответно първата 1.8/карб. и 1.6/карб, и двете са на газ, проблема е че и двете загряват доста мъчно, ескорта пак си загрява след известно време, но Сиерата изобщо не отлепя стрелката! От Стрелбище до Горубляне едвам-едвам беше отлепила и духаше не съвсем топъл въздух....
Как да оправя този проблем, на Ескорта бях сменил малкото радиаторче и имаше лек ефект, други предположения?
Възможно ли е от там да идва вис. разход? Ескорта градско ~13л/100км, Сиерата 17-градско, извънградско ~10
Благодаря предварително!

Публикувано: 31 окт 2007, 18:17
от doctordre
еми и при мойта сиера е така, стрелката ми при загряла кола стои на N, не съм я виждал да се качва по-нагоре :roll: отделно че парното ми е много зле и топлината е съвсем малка

Публикувано: 31 окт 2007, 18:50
от venom4o
това е щото е затлачен радиатора на парното .. Аз моя го смених обаче купих 2-ра ръка и го промих с оцет стана супер да ти кажа...

Публикувано: 01 ное 2007, 08:41
от schrack
Ако си я карал *00143* на вода може да е натрупала котлен камък в радиаторчето за парното аз..... практикувам така..! Взимам КИСЛОЛ и го наливам в системата (когато е празна и на топъл ДВГ) и чакам 15мин. да ври, после пала ДВГ-то за 3-мин за да превърти кислола и така 3-пъти после точиш промиваш с вода по същият начин и ти гарантирам че всичко се отпушва цалата система тези работи с оцет са дрън-дрън аз го правя това от 4 години на различни коли и ефекта е 95% . Има една подробност, след като промиеш сис. може да текне вода (антифриз) от някой тръбички които са метални кислола разяжда само котленият камък.... :wink: