Страница 1 от 1

АГУ - свален разглобен изпарител : : : Малко помощ !

Публикувано: 12 ное 2007, 13:48
от lominat
Здравейте на всички аз съм от Варна: Оставиха ми един Форд Ескорт 83, 1.3. Реших да го постегна. Започвам по темата: от 10 години неработи на бензин изобщо, несмятам за сега и да го правя. В момнта е с АГУ Ландирезо е. Изпарителя е сменен с някакъв ефтин турски който вече неработи, но стария е у мен, разглобих го:
1. Почистих го от графита(направих му сефтето) не беше отварян до сега.
2. Смених всички оплатнители и мембрани с нови за 24 лева
3. Смених болта за ниските обороти с нов
Сега ми е проблем да го зглобя. Има вътре един болт на първата камера които натиска една прожина които фактически може да се регулира само при отворен капак на изпарителя, смятам да създам налягане в камерата с компресор и да зкача на един манометар, ама незнам с какво налягане трябва да постигна или казано знам че трябва да е по-ниско от на ботилката(него знам) и по-високо от атмосферното. Останалите настроики могат да се направят при работещ двигател...
До сега колата е изминала над 200х км с иналянския изпарител и е палена с него без проблем с среден разход 7-10... предварния ми момент е точно на 0°
Благодаря предварително на отзовалите се :) П.С. в момента съм на лекции и немога да кача снимки, като се прибера ще ги споделя...

Публикувано: 13 ное 2007, 08:51
от schrack
=D>: като горазглабя що не си отеля чарковете по отделно и да гледаш кое от каде е, за този болт който е за кръстата отверка ще го навиеш 21 пъти от началото на резбата а за другото се моли да се го сложил точно иначе ще тренираш монтаж<------>демонтаж *00125*

Публикувано: 13 ное 2007, 17:47
от lominat
Благодаря ти, но защо 21 пъти точно ? аа аз знам кое каде е незнам колко да навия болта :)

Публикувано: 14 ное 2007, 09:18
от schrack
Щото съм ги правил тези неща много пъти и да не си играеш с компресор както си чул по принцип навифките са от 20 до 23 от това зависи камерата на високото колко налягане ще пусне към камерата на ниското налягане ако навиеш повече колата на празен ход ще се дави и ще гори като ЗИЛ ако са по малко няма да може да я храни на високите обороти и ще глъхне

Публикувано: 14 ное 2007, 19:01
от lominat
Schrack, благодаря ти ще пробвам по твоя начин...

Публикувано: 17 ное 2007, 12:42
от lominat
Оправих си изпарителя, монтиран е и работи... разликата със "Voltran" е доста голяма сега пали много по лесно, държи си обороти без да е загряла. Това си е все пак "Landirezo"... дотук с АГУ-то продължавам с другите работи по колата...

Публикувано: 17 ное 2007, 14:14
от isoiso
lominat тва твоята мечта много ГОЛЯМА Изображение Изображение

Публикувано: 17 ное 2007, 21:07
от kEFi
...демек, моля, понамали размера на картинките в подписа, че ми се разчекна монитора :wink: