АГУ - свален разглобен изпарител : : : Малко помощ !
Публикувано: 12 ное 2007, 13:48
Здравейте на всички аз съм от Варна: Оставиха ми един Форд Ескорт 83, 1.3. Реших да го постегна. Започвам по темата: от 10 години неработи на бензин изобщо, несмятам за сега и да го правя. В момнта е с АГУ Ландирезо е. Изпарителя е сменен с някакъв ефтин турски който вече неработи, но стария е у мен, разглобих го:
1. Почистих го от графита(направих му сефтето) не беше отварян до сега.
2. Смених всички оплатнители и мембрани с нови за 24 лева
3. Смених болта за ниските обороти с нов
Сега ми е проблем да го зглобя. Има вътре един болт на първата камера които натиска една прожина които фактически може да се регулира само при отворен капак на изпарителя, смятам да създам налягане в камерата с компресор и да зкача на един манометар, ама незнам с какво налягане трябва да постигна или казано знам че трябва да е по-ниско от на ботилката(него знам) и по-високо от атмосферното. Останалите настроики могат да се направят при работещ двигател...
До сега колата е изминала над 200х км с иналянския изпарител и е палена с него без проблем с среден разход 7-10... предварния ми момент е точно на 0°
Благодаря предварително на отзовалите се
П.С. в момента съм на лекции и немога да кача снимки, като се прибера ще ги споделя...
1. Почистих го от графита(направих му сефтето) не беше отварян до сега.
2. Смених всички оплатнители и мембрани с нови за 24 лева
3. Смених болта за ниските обороти с нов
Сега ми е проблем да го зглобя. Има вътре един болт на първата камера които натиска една прожина които фактически може да се регулира само при отворен капак на изпарителя, смятам да създам налягане в камерата с компресор и да зкача на един манометар, ама незнам с какво налягане трябва да постигна или казано знам че трябва да е по-ниско от на ботилката(него знам) и по-високо от атмосферното. Останалите настроики могат да се направят при работещ двигател...
До сега колата е изминала над 200х км с иналянския изпарител и е палена с него без проблем с среден разход 7-10... предварния ми момент е точно на 0°
Благодаря предварително на отзовалите се
