Страница 1 от 2
Всмукателни колектори??? - Газ
Публикувано: 11 май 2005, 10:06
от Brock
Някой знае ли със сигурност дали мога на
мондео 94 година с двигател 1,6 16V с пластмасови колектори да се сложат железни колектори от друг двигател и от какъв

Публикувано: 11 май 2005, 14:38
от _SLiThER_
Диск беше казал, че може от ескорт 1.6 разрови се в дир-а да намериш темата или се свържи директно с него

Публикувано: 12 май 2005, 12:18
от greek
Вместо тия сложни врътки по добре си сложи направо газовия ижекцион така или иначе цялатаработа без тия колектори едвали ще е по малко от 700-800 лева а като ги сметнеш и тях...

да не говорим че с конвенционалната газова обръщаш двигателя в карбураторен

поне аз така мисля пък и съм пред същата дилема

Публикувано: 12 май 2005, 12:38
от Brock
А бе много кинти е тоя газов инжикцион
а руски ГИГ няма да си сложа
Аз съм пред тази дилема повече от година и още не знам ква ще сложа

Публикувано: 12 май 2005, 13:05
от cossy
Послушай asj ако си решил да слагаш газ

))
Публикувано: 12 май 2005, 14:18
от greek
Че кво му е на ГИГ-а
да ама acj нема проблема с тъпите пласмасови колектори дет`са 1000лв
Публикувано: 12 май 2005, 14:46
от Brock
Greek написа:Че кво му е на ГИГ-а
Ми кво му е - нищо няма - там му е проблема.
От това което си набавих като информация, следните неща не ми допадат много:
1. Цената му е към 1300лв с включен монтаж и настройка - на BRC е 1600лв.
http://brc.hit.bg/gasinj.htm
2. Няма някои от нужните детайли, като например индикация за това колко газ има в бутилката. Аз ако си слагам бутилка, ще е на местото на резервната гума, от което следва, че не може да се сложи манометър на бутилката за визуален контрол на количеството газ.
3. Изработката на самата платка е направо аматьорска, като в час по "трудово обучение" - видях доста снимки и мнения /по руските сайтове/ за това.
4. Има само един единствен човек, който ги монтира и който е монополист в отношение на системите ГИГ - незнам дали има участие в руската фирма и в разработката на газовата инсталация.
5. Монтажа на бутилката и тръбите стават в един сервиз /нямащ нищо общо с ГИГ/ а монтажа на електрониката в гаражчето на вносителя - няма даже собствен гараж, в който да се прави цялото инсталиране на системата, а се ползват трети и четвърти фирми за това
6. Цената на ГИГ с поставяне в русия е към 400-500 долара с всичко а тук в БГ е доста по-висока - не искам да бъда обиран от всеки и за всяко нещо.
7. Въпроса с резервните части, гаранционния и следгаранционния сервиз са "малко" неизвестни
8. Дори и в обширната Руска страна, може да се закупи подобна уредба само директно от производителя в Москва след предварително преведена сума по банков път - няма магазин, няма офицялен сервиз няма нищо.
Май имаше и други негативи, но сега не се сещам за тях.
Та за мене извода е следния:
по-добре да дам 300лв. повече и да си взема система, която е достатъчно разпространена /в Европа/, има официален вносител и сервиз, производство е на фирма, която се занимава от много време с подобни неща и не на последно място е сертифицирана и разрешена за употреба в цяла Европа, а и по доста други места в Света.

Публикувано: 12 май 2005, 15:05
от acj_
Да-а, сериозна обосновка.
Значи наистина остава ключов въпроса за металните колектори и на каква цена могат да се намерят.
Сиреч
газов инжекцион - 1600 лева
или
конвенционално АГУ + метални клектори - ???? лева.
Публикувано: 12 май 2005, 15:11
от Brock
Има и трети вариант:
Конвенционална газова /с ламбда контрол/ и пластмасови колектори - пък ако/когато се пръснат колекторите, на които също ще се сложат изпускателни клапанчета /т.н. "кихалки"/, да се търсят железни за ххх лв.

Публикувано: 12 май 2005, 15:23
от greek
Напрао ме отказа почти от ГИГ-а .Ами тия на BRC са 3 вида пък и дали няма да боднат по едно ДДС накрая а
Публикувано: 12 май 2005, 15:26
от Brock
Ти поне си с железни колектори - слагай една газова с ламбда контрол за около ~900лв и си готов
http://brc.hit.bg/lambda.htm

Публикувано: 12 май 2005, 15:42
от greek
Мойте ли имаш впредвид

Според мен са пластмаса
Публикувано: 12 май 2005, 15:55
от Brock
Greek написа:Мойте ли имаш впредвид

Според мен са пластмаса
Твойте имах в предвид.
А аз си мислех, че са железни

Публикувано: 12 май 2005, 15:59
от greek
Ами аз не съм ги проверил да ти кажа ама понеже всички така твърдят...я да взема да си ги провера а

Публикувано: 12 май 2005, 22:00
от СЕВА
Greek написа:Ами аз не съм ги проверил да ти кажа ама понеже всички така твърдят...я да взема да си ги провера а

Аз досега не съм виждал Мондео с метални колектори,но стават от Ескорт пробвалсъм няма проблеми но от 1.6 на 1.8 не става и обратното също.
Публикувано: 14 май 2005, 18:44
от Любо
Газовата на мойто Мондео е с ламбда контрол, а то самото май е с метални колектори. И ми се струва, че си е стандартна изработка, за страни като Холандия (колата е купена от там), защото са луди на тема екология.
Публикувано: 30 авг 2005, 16:23
от chano
абе хора аз карам на газ от 1 година това мондео и до сега 1 път нее гръмнало а уредбата ми е обикновенна има само неква работа кадето се врязва към сондата.и сега я махнах ,така че не се плашете толкова,слагаите и караите.
Публикувано: 31 авг 2005, 00:33
от demiro
То
chano
И това на какъв форд,че нещо си забравил да напишеш в профила си кво караш,а то иначе фордове дал господ

Публикувано: 31 авг 2005, 00:38
от demiro
аз карам на газ от 1 година това мондео
Пардон,са звинявам

,но все пак

Всмукателни колектори
Публикувано: 10 сеп 2005, 01:34
от knite
аз предлагам на всички заинтересовани да се организираме и да намерим отнякъде на старо пластмасови колектори(за модел) за Мондео и след това да разцепим разноските да ни отлеят или изработят на струг метални колектори и ако ефекта е о.к да си изработим сами. идеята ми я дадоха няколко бакшиша които са има подобна дилема.