как се слага обикновенна гас на турбо?
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 20 дек 2007, 19:10
- Модел на автомобила: ford fiеsta 2000 16v
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
как се слага обикновенна гас на турбо?
защо неможе обикновенна гас на турбо? виждал съм алфа v6-турбо 164 с обикновенна гас(дори съм се возил)! слагана в италиа с испарител брц. горенето е около 15-17 литра градско. тия жабари да не са по умни от нас.някои знаели как става???
ВСЕЛА КОЛЕДА НА ВСИЧКИ АВТО МАНЯЦИ
ВСЕЛА КОЛЕДА НА ВСИЧКИ АВТО МАНЯЦИ
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
и аз съм виждал, нямам представа как става...
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Re: как се слага обикновенна гас - (пише се със
Да става но се прави байпас на РИ след турбото но проблема е че трябва да се дупче докато байпаса дойде най голямо КПД иначе ще прави номера със тихите и следните обороти малко е пипкава работата иначе за газов инжекцион там няма никакъв проблем но парата е друга това е от менеvasil_z написа:защо неможе обикновенна гас - (пише се със "З" - ГАЗ) на турбо? виждал съм алфа v6-турбо 164 с обикновенна гас - (пише се със "З" - ГАЗ)(дори съм се возил)! слагана в италиа с испарител брц. горенето е около 15-17 литра градско. тия жабари да не са по умни от нас.някои знаели как става???
ВСЕЛА КОЛЕДА НА ВСИЧКИ АВТО МАНЯЦИ

-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 20 ное 2006, 00:31
- Модел на автомобила: omega
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Колега няма проблем с обикновеното АГУ за турбо. Има спец. изпарители с изравнител на налягането за тези двигателя. Прави се един изравнитален щуцер обикновено преди интеркулера *но си зависи от типа на инжекцията* и се слага на изравнителния щуцер на изпарителя. При някой мотори се измества входа на степ. за тихите да взема готова горивна смес след плочката. Ето тук има някоя снимка на едно УНО турбо. Но нещо не мога да ти ги тук нещо има проблем със сайта.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 209 госта