въпрос за свързване на релето прекъсващо дюзите

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

въпрос за свързване на релето прекъсващо дюзите

Мнение от venom4o » 02 яну 2008, 18:31

Как трябва да се свърже? Защото при мен е прекъсната и една от жиците на моторчето на ниските и тя отива към релето и се чудя дали го свързахме правилно след ремонта... Някой свързвал ли си е газовата сам на сиерата?

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: въпрос за свързване на релето прекъсващо дюзите

Мнение от schrack » 03 яну 2008, 14:43

venom4o написа:Как трябва да се свърже? Защото при мен е прекъсната и една от жиците на моторчето на ниските и тя отива към релето и се чудя дали го свързахме правилно след ремонта... Някой свързвал ли си е газовата сам на сиерата?
Да трябва да не е прекъснато моторчето то трябва да работи и на газ и на бензин

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 03 яну 2008, 15:08

то си работи попринцип но незнам една черна жица е защо са я прекъснали и са я вързали към релето..

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 03 яну 2008, 18:33

Еми това ти е сигурно минуса на дюзите и с това реле го прекъсват за да спрът и да караш на газ :wink:

Виж дали всяка една дюза щипката дали излиза черен кабел и го проследи дали води към релето и после пак бандажирай кабелите..

Потребителски аватар
to6kooo
потребител
потребител
Мнения: 213
Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Мнение от to6kooo » 06 яну 2008, 02:37

Инжекторите са с общ плюс и се прекъсва точно той,същият плюс храни и мотора за празен ход,така че там трябва да има и на газ и на бензин.Не знам точно как е на Сиерата,но при Мондеото се пуска просто един мост.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 06 яну 2008, 09:24

Щом като са с общ плюс остави кабел за моторчето и това е палиш-караш :)

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 220 госта