караме на водород
- qweqwe
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 11 авг 2007, 22:53
- Модел на автомобила: Ford Orion
- Местоположение: edrtsdf
- Status: Извън линия
караме на водород
мног сам заинтересуван , ако някои има идеи да сподели . според мен тожа е бадещо http:
//www.switch2hydrogen.com/
Майер е казал (Бог да го прости ) че е саздал кола която варви само на вода ,малко трудно за вярване , но ако се използва сланчев панел ... това е супер
//www.switch2hydrogen.com/
Майер е казал (Бог да го прости ) че е саздал кола която варви само на вода ,малко трудно за вярване , но ако се използва сланчев панел ... това е супер

- tokareww
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 29 яну 2007, 14:42
- Модел на автомобила: Ford sierra
- Контакти:
- Status: Извън линия
Брат ми учи в Германия и в нвговия университет разработват такъв двигател от години,даже тои е участвал малко в проекта и мие расказвал.Има много проблеми още които трябва да се решат за да е ефективна работата на двигателя.Да се надяваме немските учини /които са наи великите в света/ в скоро време да направят
карането на колас почти безплатно.

ergrg
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Дори и да има такова нещо, то няма нужда да убиват човека, защото просто на този етап ще е нерентабилно. Големите производители няма да се захванат да правят тепърва такива двигатели, първо защото разработката ще струва скъпо, второ ще трябва да си продават наличните коли. Някоя измислена фирма и да го направи, аз лично не бих си купил автомобил от нея, който определено ще е нов и тепърва ще трябва да се изпитва и доказва във времето. Единствената възможност е, ако сегашните двигатели ще могат да работят с водород, например с някаква добавка и да не се налага в същото време нещо да се преработват. Просто нещата ще си станат с времето, когато нефта и газта се изчерпят. Тогава ще се търси някакъв заместител.
Е, може някой шейх да се е поуплашил, но човек като поразсъждава не е чак толкова страшно за бизнеса им.
Е, може някой шейх да се е поуплашил, но човек като поразсъждава не е чак толкова страшно за бизнеса им.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Абе като гледам прогнозите за цената на нефта ( $200 към края на 2008г. ) май доста по-рано ще се наложи да търсим алтернативи ...
за сега сигурните са 2
- пропан-бутан, който също се произвежда при дестилация на нефта
- метан или природен газ който въпреки недостатъците става все по-изгоден за употреба.
Колкото до водорода ако се направи ще е просто перфектно - в крайна сметка при произвоството му чрез електролиза на вода ще се отделя и кислород а после водорода като изгори ще се получава чиста вода.
До скоро бензина и петрола бяха ефтини, но вече тенденциите се променят и ще си струва доработката на двигателя за да бачка на водород, като тук основния проблем е резервоара за водорода.
за сега сигурните са 2
- пропан-бутан, който също се произвежда при дестилация на нефта
- метан или природен газ който въпреки недостатъците става все по-изгоден за употреба.
Колкото до водорода ако се направи ще е просто перфектно - в крайна сметка при произвоството му чрез електролиза на вода ще се отделя и кислород а после водорода като изгори ще се получава чиста вода.
До скоро бензина и петрола бяха ефтини, но вече тенденциите се променят и ще си струва доработката на двигателя за да бачка на водород, като тук основния проблем е резервоара за водорода.
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
http://auto.howstuffworks.com/bmw-h2r.htm" onclick="window.open(this.href);return false;dydo написа:... Големите производители няма да се захванат да правят тепърва такива двигатели, първо защото разработката ще струва скъпо, второ ще трябва да си продават наличните коли. ...
http://www.autobloggreen.com/2006/09/12 ... ydrogen-7/" onclick="window.open(this.href);return false;
Поздрави


- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
То не, че не могат да произведат, ама колко бройки ще направят, колко ще струва и какъв дял от пазара ще вземат с тези коли. А това от първата снимка е някакъв прототип, който едва ли ще се произвежда серйно в близките години. Това е подобно на колите с електродвигатели, които съществуват от години, ама кой ги кара.
Аз поне не вярвам това да се случи скоро, но искрено се надявам да греша
Аз поне не вярвам това да се случи скоро, но искрено се надявам да греша

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 07 яну 2008, 16:56
- Модел на автомобила: FORD
- Status: Извън линия
За наличните коли е най-лесен въпроса - новите ги пускат на двойна цена уж заради двигателя и се продават старите. После смъкват.dydo написа:Големите производители няма да се захванат да правят тепърва такива двигатели, първо защото разработката ще струва скъпо, второ ще трябва да си продават наличните коли.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Най добри, друг път. Ний сме най-добрите, ама нямаме пари. Защо постоянно търсят българи в чужбина за научна дейност. Пък да не ви казвам колко мн. наши инж. са ръководители на водещи разработки в европа. Само да не забравя, ще взема материалите и ще ги цитирам.tokareww написа:Брат ми учи в Германия и в нвговия университет разработват такъв двигател от години,даже тои е участвал малко в проекта и мие расказвал.Има много проблеми още които трябва да се решат за да е ефективна работата на двигателя.Да се надяваме немските учини /които са наи великите в света/ в скоро време да направяткарането на колас почти безплатно.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
ewgeny написа:
Най добри, друг път. Ний сме най-добрите, ама нямаме пари. Защо постоянно търсят българи в чужбина за научна дейност. Пък да не ви казвам колко мн. наши инж. са ръководители на водещи разработки в европа. Само да не забравя, ще взема материалите и ще ги цитирам.

- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
петрола е черното злато, петрола се продава с долари...schrack написа:Да и аз съм чувал за водорода но май човека който го е измислил или го убиха или изчезна някаде да работи за някого.
Ти преставяшли си че ще стане революция, някой хора не щът това и за по лесно се отстранява изобретателят
Сега стана ли ти ясно защо е така, представи си световна икономика която се крепи на петлола, и представиси че всичко това рухне, мислиш ли че някой ще го позволи.....
Който не слуша му се случва нещастие, който слуша си дава проектите, и не поглежда повече към тях...
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- qweqwe
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 11 авг 2007, 22:53
- Модел на автомобила: Ford Orion
- Местоположение: edrtsdf
- Status: Извън линия
Здравеите отново .Намерих в нета и друго по интересно за водорода и електреолиза на водата.Принципат е следният. По време на работа на двигателя с ел.ток се захранва и клетката за електролиза кадето се получава водород и кислород в идеалната пропорция,което се подава кам карбуратора, която от свойта сртана намалява знчително разхода.
хората които са направили тази система казват че това е приложимо ако се кара на дълго ,в градското каране е по неприложимо.
Даже в някои сайт се предлага цялата система за около 100$
Реших да пробам да си го направя сам
за сега клетка за електролиза дарпа бая ток че мие страх че няма да издаржи генератора.Голям мерак имам и ако имате някави идеи са добре дошли
хората които са направили тази система казват че това е приложимо ако се кара на дълго ,в градското каране е по неприложимо.
Даже в някои сайт се предлага цялата система за около 100$
Реших да пробам да си го направя сам
за сега клетка за електролиза дарпа бая ток че мие страх че няма да издаржи генератора.Голям мерак имам и ако имате някави идеи са добре дошли

-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
По повод горният пост - има т.н "Закон за запазване на енергията" който е приложим тук според мен с пълна сила.
т.е ако храниш клетката от генератора на колата - си вътре с разхода.
колкото енергия ще получиш от горенето на водород+кислород - толкова ще ти трябва и за да разкъсаш връзки м/у тях при електролизата.
Иначе се получава перпетуум мобиле
Моето мнение е такова.
А дискутираните по-горе варианти просто преобразуват слънчевата или ел.енергия в гориво и там схемата работи
т.е ако храниш клетката от генератора на колата - си вътре с разхода.
колкото енергия ще получиш от горенето на водород+кислород - толкова ще ти трябва и за да разкъсаш връзки м/у тях при електролизата.
Иначе се получава перпетуум мобиле

Моето мнение е такова.
А дискутираните по-горе варианти просто преобразуват слънчевата или ел.енергия в гориво и там схемата работи

- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
qweqwe написа:Здравеите отново .Намерих в нета и друго по интересно за водорода и електреолиза на водата.Принципат е следният. По време на работа на двигателя с ел.ток се захранва и клетката за електролиза кадето се получава водород и кислород в идеалната пропорция,което се подава кам карбуратора, която от свойта сртана намалява знчително разхода.
хората които са направили тази система казват че това е приложимо ако се кара на дълго ,в градското каране е по неприложимо.
Даже в някои сайт се предлага цялата система за около 100$
Реших да пробам да си го направя сам
за сега клетка за електролиза дарпа бая ток че мие страх че няма да издаржи генератора.Голям мерак имам и ако имате някави идеи са добре дошли
Бях чел някъде че точно по този начи който го казваш ти се намаля разхода но в какви количества кой да ти каже аз засега съм направил комбинацията в градът се кара дизела а извън него на газ
излиза ми много добре и то с две коли

-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 11 апр 2009, 03:40
- Модел на автомобила: fiesta 1.3 92г.
- Status: Извън линия
Re:
Много се буркаш българите сме наи великите, но в България няма реализация. кои е измислил компютъраtokareww написа:немските учини /които са наи великите в света
продавам комутатор за фиеста
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Re:
Подобен на този, който е измислил българската азбука.icooo0 написа:Много се буркаш българите сме наи великите, но в България няма реализация. кои е измислил компютъраtokareww написа:немските учини /които са наи великите в света

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- kangarov
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 17 мар 2009, 17:10
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDci (2009);Ford Escort 1.8D(1991)
- Местоположение: Силистра
- Status: Извън линия
Re: караме на водород
Гледах едно предаване как баварците измислили еко автомобил ,който гори водород .Двигателя беше нормален бензинов без някакви структурни промени ,единствена особенност е че центровката е без предварение т.е. искрата се подава точно при ГМТ,защото водорода гори много по бързо от бензина.А резервоара има повече общо с ракетната технология.






- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: караме на водород
http://www.hydro.com/en/Press-room/News ... ber/17095/
Първата станция за течен водород (LH2) и сгъстен газ (CGH2) - открита 2004 в Берлин. 2006 - втората. Вижте имената на табелката - не са измислени малки фирмички. За сега за градския транспорт - после и за персоналния. 17 МПС (2006 г.), част с ДВГ, част с горивни клетки.
Мисля, че в съвсем скоро бъдеще (до 10-20 години) ще видим серийни автомобили на водород. Чист е, няма ограничения в пробега като при електроавтомобилите - спираш, зареждаш за пет минути и пак тръгваш. Ресурсът е неограничен, и реално при употреба цикълът се затваря - вода - водород плюс кислород - пак вода. За добивът му трябва ток, а той може да се получава по много начини (възобновими източници).
Норвежците пък искали да пуснат "водородна" магистрала Oslo-Stavanger - и то тази година.
Яд ме е единствено, че ще трябва да зарежа трошките (мислех да покарам Маздата поне още 25 години
)
Първата станция за течен водород (LH2) и сгъстен газ (CGH2) - открита 2004 в Берлин. 2006 - втората. Вижте имената на табелката - не са измислени малки фирмички. За сега за градския транспорт - после и за персоналния. 17 МПС (2006 г.), част с ДВГ, част с горивни клетки.
Мисля, че в съвсем скоро бъдеще (до 10-20 години) ще видим серийни автомобили на водород. Чист е, няма ограничения в пробега като при електроавтомобилите - спираш, зареждаш за пет минути и пак тръгваш. Ресурсът е неограничен, и реално при употреба цикълът се затваря - вода - водород плюс кислород - пак вода. За добивът му трябва ток, а той може да се получава по много начини (възобновими източници).
Норвежците пък искали да пуснат "водородна" магистрала Oslo-Stavanger - и то тази година.
Яд ме е единствено, че ще трябва да зарежа трошките (мислех да покарам Маздата поне още 25 години

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 184 госта