АГУ МОНДЕО МК1 - ПОМОЩ

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
RsMondeo
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

АГУ МОНДЕО МК1 - ПОМОЩ

Мнение от RsMondeo » 16 юни 2005, 11:23

И аз мисля да слагам АГУ нормално не Инжекзион но ме притеснява проблема с колекторите..има ли некои идеа от какъв друг форд или друга кола могат да ми паснат колекторите да ги сменя със метални
колата ми е Мондео МК1 1.8i 16V DOHC

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 16 юни 2005, 11:25

И аз имах същите притеснения, но сложих газова. Ако се случи /дай боже да не се случи/ ще му мисля тогава.

:twisted:

Потребителски аватар
RsMondeo
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от RsMondeo » 16 юни 2005, 11:34

Не ми се рискува!
Ако ги пукна после не ми се седи с вързани ръце че си върша една камара работа с колата!
Даваите идеи:)

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 16 юни 2005, 11:52

Ами нека който може да помага. Аз за повече от една година не намерих решение на въпроса. Единственото, което установих е - всички мондеа са с пластмасови колектори. Имало вариант да се сложат железни от ескорт със същия двигател, НО трябвало да се преправят разни неща и т.н.
Друг вариант, който пак не дава 100% сигурност, е да се монтират предпазни клапи на колекторите, което пък крие риск от счупване на колекторите при монтажа, тъй като пластмасата със сигурност не е "първа младост" и е станала крехка.

:twisted:

Потребителски аватар
RsMondeo
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от RsMondeo » 16 юни 2005, 12:04

Ясно... работата е там че сам виждал пос;едиците ор грумнали колектореи на едно мондео много наточено...
Чак предния капак се угъна и не ставаше нищо от него!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 16 юни 2005, 14:13

Ами кофти *00136*
Но аз съм поел риска и ми остава да се *00134* да не ми се случи и на мене, че после *00101* *00106*


:twisted:

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта