Страница 1 от 2

Бардолини или Стефанели

Публикувано: 02 фев 2008, 17:11
от cendo14
Решл съм да слагам пълен ижекцион на Мондео 2.0,98г . Давам максимум 1300 лв и двете са почти толкова ,но не мога да преценя коя ,ако някой има мнение предварително благодаря.

Публикувано: 02 фев 2008, 17:20
от ge4ev
Аз съм със FOBOS, български е,компонентите му са STEFANELI само компа е български,много съм доволен и има възможност за много настройки, които можеш да ги правиш.

Публикувано: 03 фев 2008, 15:48
от schrack
А бих ти препоръчал Бардолини като модели са по-нови да не говорим за настройки слагал съм такива затова така казвам :wink:

Публикувано: 03 фев 2008, 16:32
от qnis3
За какви български говорим ако цената на СТЕФАНЕЛИТО е същата :shock: или почти същата. Ние правим тези системи от година две а хората от 100години. :D

Публикувано: 04 фев 2008, 19:19
от pifivo1
На "Фобос" изпарителя е Стефанели, само софтуера е български :P .... и монтажа при някои елементи :D

Публикувано: 06 фев 2008, 23:14
от Sticky
Мойта е Ловато 1500лв ми излезе миналата година инжекциона

Публикувано: 08 фев 2008, 11:42
от Cougar
Аз да питам малко офтопик - верно ли се дупче главата/блока ? При слагането на г.инжекцион ?

Публикувано: 08 фев 2008, 13:34
от OhljovchO
До колкото ми обясниха дупчат се само входящите колектори /при мен пластмасови/ и там се слагат инжекторите...

Публикувано: 08 фев 2008, 14:05
от ge4ev
Пробива се отвор във входящия колектор,колкото се може по-близо до бензиновия инжектор,в този отвор се навива щуцер към него колкото се може по-къс маркуч и към него газовия инжектор.

Публикувано: 11 фев 2008, 00:01
от tonio128
абе какви са тия писания!!!!! слагай СТЕФАНЕЛИ по добро е, бардолинито трагва по случайност и точно многото настройки са проблема трябва уредбата да се самонастройва и савсем леки ръчни насртойки ама при бардолини (BSM) не така понякога вобще не се калиброва сама и газаджиите настройват ръчно т.е НЕСТАВА.
BSM са алармаджии ще им трябват поне още 2 години докато си оправят уредбата, просто им е нова материята.

Публикувано: 11 фев 2008, 08:28
от ge4ev
Колега,аз говоря за ФОБОС,той се настройва автоматично,но има и възможност за ръчна ако нещо не ти хареса.

Публикувано: 11 фев 2008, 08:59
от schrack
tonio128 написа:абе какви са тия писания!!!!! слагай СТЕФАНЕЛИ по добро е, бардолинито трагва по случайност и точно многото настройки са проблема трябва уредбата да се самонастройва и савсем леки ръчни насртойки ама при бардолини (BSM) не така понякога вобще не се калиброва сама и газаджиите настройват ръчно т.е НЕСТАВА.
BSM са алармаджии ще им трябват поне още 2 години докато си оправят уредбата, просто им е нова материята.

Приятел ако не си запознат със Газовите Инжекциони изобщо не прави *00141* ако си чел това в нета е съсваем друго нещо ако го практикуваш е друг въпрос...................но да рипаш тук.... *00120*

Публикувано: 12 фев 2008, 02:14
от tonio128
schrack написа:
tonio128 написа:абе какви са тия писания!!!!! слагай СТЕФАНЕЛИ по добро е, бардолинито трагва по случайност и точно многото настройки са проблема трябва уредбата да се самонастройва и савсем леки ръчни насртойки ама при бардолини (BSM) не така понякога вобще не се калиброва сама и газаджиите настройват ръчно т.е НЕСТАВА.
BSM са алармаджии ще им трябват поне още 2 години докато си оправят уредбата, просто им е нова материята.

Приятел ако не си запознат със Газовите Инжекциони изобщо не прави *00141* ако си чел това в нета е съсваем друго нещо ако го практикуваш е друг въпрос...................но да рипаш тук.... *00120*
първо сам много гобре запознат и с двете газови уредби и това е за мен моето мнение, просто искам да убедия човека да си постави читава уредба.
а за колегата дето пише се за фобос то разликатра между фобос и bardolini-BSM е кокото от българин до македонец!!!

Публикувано: 12 фев 2008, 10:11
от schrack
Като толкова много си запознат я да те видим ка се свързва компа на газ-инж. към компа на колата ..................това е въпрос....!

Ако ми отговориш няма да те чеша повече :P

Публикувано: 12 фев 2008, 19:54
от tonio128
schrack написа:Като толкова много си запознат я да те видим ка се свързва компа на газ-инж. към компа на колата ..................това е въпрос....!

Ако ми отговориш няма да те чеша повече :P
Чудех се даки вобще да се занимавам да ти обяснявам, но ще е добре и другите хора да разберат.
Когато работи колата на Газ газовия комп емулира и прекъсва бензиновите инжектори като едновременно с това и гледа импулсите (бензиновото инжекторно време) умножава го по някакав собствен кефициент и праща новото време като импулс за газовите инжектори.
Компа работи и с още една таблица наречна (Map карта) който е съставена от обороти и вакум под на колекторите и имжекторно време . По тази таблица се осъществява настройката на компа.
Газовия комп още взима сигнал за темературата на водата (от собствен датчик) и налягане на газ и ламда сонда
АКО ОЩЕ НЕЩО НЕ ТИ Е ЯСНО ПИТАЙ.
ААА забравих да кажа че аз сам се занимавал със гаранционна подръжка на част от електронната техника на BSM така че техните утредби са като и останалата им техника ще се оправят но след време.

Публикувано: 13 фев 2008, 09:04
от schrack
tonio128 написа:
schrack написа:Като толкова много си запознат я да те видим ка се свързва компа на газ-инж. към компа на колата ..................това е въпрос....!

Ако ми отговориш няма да те чеша повече :P
Чудех се даки вобще да се занимавам да ти обяснявам, но ще е добре и другите хора да разберат.
Когато работи колата на Газ газовия комп емулира и прекъсва бензиновите инжектори като едновременно с това и гледа импулсите (бензиновото инжекторно време) умножава го по някакав собствен кефициент и праща новото време като импулс за газовите инжектори.
Компа работи и с още една таблица наречна (Map карта) който е съставена от обороти и вакум под на колекторите и имжекторно време . По тази таблица се осъществява настройката на компа.
Газовия комп още взима сигнал за темературата на водата (от собствен датчик) и налягане на газ и ламда сонда
АКО ОЩЕ НЕЩО НЕ ТИ Е ЯСНО ПИТАЙ.
ААА забравих да кажа че аз сам се занимавал със гаранционна подръжка на част от електронната техника на BSM така че техните утредби са като и останалата им техника ще се оправят но след време.

............................каза някакви работи за който всеки с ком. грамотност може да намери в гугъла :shock:


Така и така не ми отговори на въпроса....................!

Публикувано: 13 фев 2008, 09:09
от ge4ev
Колеги аз съм строителен инженер и не разбирам много от АГУ,но ще ви кажа какво съм виждал.Слави Шишков от Пловдив ми слага моя Фобос-много кадърен човек(за справка РЕНО КЛУБ БЪЛГАРИЯ),та при него съм виждал Фобос за TURBO двигател качен на ПЕЖО 406 2.0 около 150 к.с. инжекторите и газовия редуктор са различни от стандартните,този ГИ го слага той.При него пак съм виждал Лагуна с Бардолини газов инжекцион слаган другаде и той ми каза,че е била направена като стигне 4000 об/мин минавала автоматично на бензин поради ... незнам какви си причини(той ремонтираше нещо друго, а не ГИ).Един комшия от блока има Пежо 806 2.0 с пласмасови колектори сложиси ГИ Бардолини и не беше много доволен,сутрин в студа като му прехвърля на газ винаги му гасне двигателя,пробва го на място когато е загрял без да подава газ с крак пак гасне,нещо не му харесваше и разхода и преди няколко дена е ходил при майстора който го е слагал и му сменили компютъра.

ТАКА,ЧЕ СТИГА ТОЛКОВА С ХВАЛБИТЕ ЗА Бардолини. =D>:

Публикувано: 13 фев 2008, 09:29
от schrack
Ти сам го каза
При него пак съм виждал Лагуна с Бардолини газов инжекцион слаган другаде.................поради ... незнам какви си причини
на това някаде другаде аз му викам скапан майстор.............

сутрин в студа като му прехвърля на газ винаги му гасне двигателя
на това му викам неправилна настройка, газовият инжекцион трябва да минава на газ когато си е достигнал посочената температура а не на обороти защото като влезне течна ваза в рейката това става............



Така че не дей да *00141* земи почети малко а не да слушаш хората
какво приказват..............и тогава ела да си приказваме :?

Публикувано: 13 фев 2008, 11:11
от ge4ev
Значи Пежото си прехвърля по температура,а не по обороти.Говоря ,че е загряло,загасено,палиш го да работи на място и в момента в които почва да прехвърля на газ ГАСНЕ.

И стига сме спорели,аз не се занимавам с това и не съм много запознат,както вече казах.Само споменавам какво ми е направило впечатление.

А иначе от ФОБОС-а съм супер много доволен.

Публикувано: 13 фев 2008, 21:35
от tonio128
schrack написа:
tonio128 написа:
schrack написа:Като толкова много си запознат я да те видим ка се свързва компа на газ-инж. към компа на колата ..................това е въпрос....!

Ако ми отговориш няма да те чеша повече :P
Чудех се даки вобще да се занимавам да ти обяснявам, но ще е добре и другите хора да разберат.
Когато работи колата на Газ газовия комп емулира и прекъсва бензиновите инжектори като едновременно с това и гледа импулсите (бензиновото инжекторно време) умножава го по някакав собствен кефициент и праща новото време като импулс за газовите инжектори.
Компа работи и с още една таблица наречна (Map карта) който е съставена от обороти и вакум под на колекторите и имжекторно време . По тази таблица се осъществява настройката на компа.
Газовия комп още взима сигнал за темературата на водата (от собствен датчик) и налягане на газ и ламда сонда
АКО ОЩЕ НЕЩО НЕ ТИ Е ЯСНО ПИТАЙ.
ААА забравих да кажа че аз сам се занимавал със гаранционна подръжка на част от електронната техника на BSM така че техните утредби са като и останалата им техника ще се оправят но след време.

............................каза някакви работи за който всеки с ком. грамотност може да намери в гугъла :shock:


Така и така не ми отговори на въпроса....................!

Явно нещо не ти е станало ясно. Ще ти го обясня по- подробно: ти ме питаш как се свързва.... "свързва е много относително" (не е нужно газовиа комп да има мех. връска със бензиновия :D ) напрактика те дори не си "говорят" т.е няма комуникация между тях, може да се каже че газовиая комп е повтарячка на бензиновия, единственото място дето взима инфо от бензиновия комп е от сигнала за бензиновите инжектори всичко останало дето взима газовия комп инфо е от датчици и нямат въска с бензиновия комп освен ламдата.
Ако ме питаш контретно как се свързвът кабелите към инжектори или някаде другаде простои си задаи въпроса като хората.
А ако искаш мога и да ти кажа и за недостатъците в софтуера на Bardolini.