Въпрос за филтър на газта и изпарител

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
mugurdi4
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11
Местоположение: София,България
Status: Извън линия

Въпрос за филтър на газта и изпарител

Мнение от mugurdi4 » 09 фев 2008, 12:54

Първият ми въпрос е на колко километра се сменя този филтър и какво представлява, скъпо струващ ли е?
Вторият ми въпрос се отнася до изпарителя, а именно как мога да рабера дали мембраните ми са заминали и дали има някакви проблеми понеже от известно време се кара само на газ (по неволя) и цяла зима на газ съм я палил...
*00147*
Създаден да бъде
FORD!

Потребителски аватар
tisho_tbk
потребител
потребител
Мнения: 327
Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от tisho_tbk » 10 фев 2008, 18:15

ами газаджията, при който ходя аз, твърди че филтъра тябва да се сменя на всеки 15-20 000 км. Понеже съм с газов инжекцион, по същото времи прави и профилактика на компютъра.

за втория въпрос - ненам :)

Потребителски аватар
mugurdi4
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11
Местоположение: София,България
Status: Извън линия

Мнение от mugurdi4 » 15 фев 2008, 15:03

Благодаря колега!
Хайде пишете де моля ви! :cry:
Създаден да бъде
FORD!

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 15 фев 2008, 15:19

За филтъра, зависи каква газ уцелиш, може и от едно зареждане да се запуши, не е скъп около 4 лева. Симптом на запушен филтър е забиване след по-високи обороти не може да се вдигне по висока скорост - конкретно при мен беше 90 км.ч..
На мен преди време газаджията ми сложи филтър от газова втора употреба /нямаше нов/ докарана от Италия, беше като нов, а моят се беше залепил с нещо като графит или нещо подобно.
Ако са скапани мембраните ще ти се вдигне разхода и то много напр. ако градско ти гори около 12 ще почне да гори 15-16.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 15 фев 2008, 16:01

Филтърчето струва стотинки до левче май някъде, зависи дали е от кече или другото, което прилича на възд. филтър. Според газовия клапан. Спира стружките да ходят към двигателя.
Мембраните може да ги познаеш, че са заминали, когато вече няма да може да настройваш притока на газ от изпарителя. Просто въртиш врътката на изпарителя наляво-надясно, а ефектът е нулев или почти никакъв.
По разхода не може да се съди категорично за мембраните- като ти напълнят скапана газ или въздух под налягане, може да си с нов изпарител и пак ще даде по-голям разход.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
mugurdi4
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11
Местоположение: София,България
Status: Извън линия

Мнение от mugurdi4 » 15 фев 2008, 18:13

Благодаря ви, разхода ми варира, така че наистина по него не може да се каже на 100%, иначе могат да се регулират оборотите от изпарителя с винтчето, ако това имаш предвид...
Създаден да бъде
FORD!

freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Мнение от freeqwerty » 16 фев 2008, 15:39

Колкото как най-лесно според мен да разбереш,дали изпарителя ти е заминал,е да застанеш над него и ако усещаш мириз на газ,това значи,че е заминал (мембраните).Също има и друг извод.Щом палиш колата на газ през зимата,това е другия извод.Според мен е по добре да се сипе малко гореща вода на изпарителя и веднага да запалиш двигателя.Не е 100% сигурно,но намаляваш риска да ти заминат мембраните.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 216 госта