Въпрос за филтър на газта и изпарител
- mugurdi4
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
- Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11 - Местоположение: София,България
- Status: Извън линия
Въпрос за филтър на газта и изпарител
Първият ми въпрос е на колко километра се сменя този филтър и какво представлява, скъпо струващ ли е?
Вторият ми въпрос се отнася до изпарителя, а именно как мога да рабера дали мембраните ми са заминали и дали има някакви проблеми понеже от известно време се кара само на газ (по неволя) и цяла зима на газ съм я палил...

Вторият ми въпрос се отнася до изпарителя, а именно как мога да рабера дали мембраните ми са заминали и дали има някакви проблеми понеже от известно време се кара само на газ (по неволя) и цяла зима на газ съм я палил...

Създаден да бъде
FORD!
FORD!
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За филтъра, зависи каква газ уцелиш, може и от едно зареждане да се запуши, не е скъп около 4 лева. Симптом на запушен филтър е забиване след по-високи обороти не може да се вдигне по висока скорост - конкретно при мен беше 90 км.ч..
На мен преди време газаджията ми сложи филтър от газова втора употреба /нямаше нов/ докарана от Италия, беше като нов, а моят се беше залепил с нещо като графит или нещо подобно.
Ако са скапани мембраните ще ти се вдигне разхода и то много напр. ако градско ти гори около 12 ще почне да гори 15-16.
На мен преди време газаджията ми сложи филтър от газова втора употреба /нямаше нов/ докарана от Италия, беше като нов, а моят се беше залепил с нещо като графит или нещо подобно.
Ако са скапани мембраните ще ти се вдигне разхода и то много напр. ако градско ти гори около 12 ще почне да гори 15-16.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Филтърчето струва стотинки до левче май някъде, зависи дали е от кече или другото, което прилича на възд. филтър. Според газовия клапан. Спира стружките да ходят към двигателя.
Мембраните може да ги познаеш, че са заминали, когато вече няма да може да настройваш притока на газ от изпарителя. Просто въртиш врътката на изпарителя наляво-надясно, а ефектът е нулев или почти никакъв.
По разхода не може да се съди категорично за мембраните- като ти напълнят скапана газ или въздух под налягане, може да си с нов изпарител и пак ще даде по-голям разход.
Мембраните може да ги познаеш, че са заминали, когато вече няма да може да настройваш притока на газ от изпарителя. Просто въртиш врътката на изпарителя наляво-надясно, а ефектът е нулев или почти никакъв.
По разхода не може да се съди категорично за мембраните- като ти напълнят скапана газ или въздух под налягане, може да си с нов изпарител и пак ще даде по-голям разход.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Колкото как най-лесно според мен да разбереш,дали изпарителя ти е заминал,е да застанеш над него и ако усещаш мириз на газ,това значи,че е заминал (мембраните).Също има и друг извод.Щом палиш колата на газ през зимата,това е другия извод.Според мен е по добре да се сипе малко гореща вода на изпарителя и веднага да запалиш двигателя.Не е 100% сигурно,но намаляваш риска да ти заминат мембраните.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 216 госта