Страница 1 от 1

Малък проблем с АГУ на Ескорт Джиа 1.8i , 16V , 1994г.

Публикувано: 19 мар 2008, 17:38
от pops
Преди година си сложих Lovato от което съм много доволен колата си върви добре както на газ така и на бензин, но
понякога като вдигна над 120км и освободя от скорост оборотите ми падат рязко и понякога гасне.
Ако може някой да сподели какво може да е, ще съм му благодарен.

Re: Малък проблем с АГУ на Ескорт Джиа 1.8i , 16V , 1994г.

Публикувано: 19 мар 2008, 17:48
от brslv
При такава скорост влиза повече въздух/динамично нагнетяване/ и сместа става бедна. Навремето бях сложил един станиолен маркуч да дърпа въздух долу от бронята/щото нямах пласмасови въздушни пътища/ уж за по хладен въздух и правеше така.

Re: Малък проблем с АГУ на Ескорт Джиа 1.8i , 16V , 1994г.

Публикувано: 26 мар 2008, 18:19
от schrack
Колегата е прав във някоя част но тя се отнася за моно-инж за пълн-инж това правило не важи просто трябва да се реголира добре при пълн-инж това по някога става малко по трудно но само при някой автомобили

Re: Малък проблем с АГУ на Ескорт Джиа 1.8i , 16V , 1994г.

Публикувано: 27 мар 2008, 09:15
от vladislav
Още откакто е сложена при мен газовата, въздуховода които отива във въздушният филтър е махнат и е сложено едно у- парче, обърнато към двигателя, защото при пускане на перката вкарва въздух в него.
Многократно съм пробвал да го сложа както е фабрично, да взема въздух отпред на решетката, но резултата винаги е един и същ, гасне дори и при малка скорост (вероятно бедна смес), Schrаck е написал че може при пълните инжекции да се регулира, но явно при мен много трудно би станало това, все пак аз нямам MAF може би има значение.
Та колега ако при теб взема въздух от пред и ти го прави този проблем само и единствено при 120 км./ч. по добре не пипай нищо, другият вариант е да обърнеш въздуховода да не влиза директно въздух.

Re: Малък проблем с АГУ на Ескорт Джиа 1.8i , 16V , 1994г.

Публикувано: 29 май 2008, 21:32
от alaydin
колега наскоро си сложих АГУ - Ловато на Фод Ескорд 1996 , имах същия проблем, разреших го като обърнах въдуховода вертикално нагоре и му направих няколко дипки с дрелка. От тогава колата не гасне когато я карам на инерция

16V , 1994г.

Публикувано: 30 май 2008, 12:58
от pitbulche
Аз също съм пробвал като обърна въздухоотвода нагоре, но като натисна рязко и силно спирачката оборотите на двигателя падат под 500об/мин (говоря когато се движа поинерция). Затова махнах нацяло тръбите и ефекта е, че вече прави така само понякога в много горещо време. Иначе като цяло падането на оборотите или гасненето когато сте поинерция е както споменаха колегите заради силната струя въздух, но мисля, че може да се коригира или сведе до минимум чрез настройка на АГУ-то от врътката на изпарителя за оборотите на двг. И примен ми падат понякога оборотите, но никога не ми е гаснала когато я пусна поинерция. Миналото лято дори ми ги качваше на 1500об/мин поинерция (очудващо), но бях с друг филтър и може би с други настройки. Не трябва да те очудват играещите обороти щом си на газ. Дано съм бил полезен снещо!