fiesta-проблем

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
flirtman
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 12 окт 2005, 12:35
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

fiesta-проблем

Мнение от flirtman » 12 окт 2005, 13:28

Имам стар форд 1986 с карбуратор,от 4 г.я карам на газ и нямаше никакви проблеми/ако изключим смяна на кабели ,свещи,капачка на делкото и палец/,но от скоро започна да ми прави номера.Губи обороти до пълно загасване на нулева скорост независимо че е загряла добре,ако изтегля смукача се оправя,след това като го прибера е привидно добре до следващия светофар и така пак.Когато я карам на висока скорост няма забележки.Иначе работи нормално на бензин.Ходих на газаджия и той не може да разбере защо прави така.Чудя се дали е проблема в изпарителя ,качеството на газта или другаде и защо се нормализират оборотите след като е изтеглен смукача.Може ли да са остарели мембраните на изпарителя и това да е проблема?Благодаря ви ако може да ми дадете мнение

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 12 окт 2005, 18:05

Провери да не смуче въздух отнякъде м/у изпарителя и плочката. Тофава сееста на газ става бедна и колата гасне на тихи. При високите се компенсира от подадената газ. Когато издърпаш смукача ти намаляваш входящия въздух и по този начин обогатяваш сместа - затова и тогава работи добре. Ако съм прав би трябвало и разхода да се е повишил. На бензин нямаш проблем защото карбуратора подава нужното горивоп според прениналия през него въздух, докато на газ горивото при тихи е константно(предварително регулирано за оптимален режим на работа).

vikik
Status: Извън линия

Мнение от vikik » 12 окт 2005, 18:30

Здрасти колега, значи аз имах същия проблем преди време и се оказа че дроселната клапа на карбуратора от долу е разбита и се мандахерца на горе-надолу.
Като я смених оборотите заспаха

flirtman
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 12 окт 2005, 12:35
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

дано да е това

Мнение от flirtman » 13 окт 2005, 13:57

]Благодаря ще проверя-дано да е това/защото е най лесно/

vikik
Status: Извън линия

Мнение от vikik » 13 окт 2005, 14:21

Дано да съм ти помогнал. Ако не стане навии винта за оборотите да ти поддържа колата по-високи обороти но да не гасне.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 13 окт 2005, 15:30

Преди време и аз имах проблем, като описания от теб (тогава карах Лада 1600, но това в случая е без значение). При мен проблема беше, че поради "прекалено чистата" ни газ изпърителя се беше задръстил с нещо като кал. След отваряне и почистване колата си тръгна съвсем нормално. Така че ако ти се изчерпат другите идеи виж колко ти се е задръстил изпарителя.
П.П. Като се задръсти и на газта й става бая трудне да минава когато ДВГ работи на празни обороти.

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 13 окт 2005, 15:36

На изпарителите обикновенно има една пробла за източване на конденза и гореспоменатите боклуци. Отвий я и ако нищо не потече - лошо занчи се е втвърдило вече и трябва отваряне за почистване. Ако изтече една подобна на боза течност завий пробката и си свиркаи. Изпарителя е вече чист. Тази процедура се прави на около 7-10 000 км.

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 14 окт 2005, 11:34

Вчера си огледах изпарителя но не открих никаква пробка каквато споменават колегите. Моят изпарител е на STARGAS-италиански някай карали с такъв, защото видях на едно място че зацапан като от теч, а ме е страх да развия болтчетата без да имам някъква иформация как се прави - поне от гледна точка за безопасноста все пак това е газ.

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 14 окт 2005, 12:09

На старгас е една врътка от бронз(жълта) същата като тази за регулитане на оборотите на празен ход но се намира отдолу на изпарителя. Отвива се с вътрешен шестограм. На нея има и един О пръстен който обикновено се сменя след отвиването.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта