Страница 1 от 1

fiesta-проблем

Публикувано: 12 окт 2005, 13:28
от flirtman
Имам стар форд 1986 с карбуратор,от 4 г.я карам на газ и нямаше никакви проблеми/ако изключим смяна на кабели ,свещи,капачка на делкото и палец/,но от скоро започна да ми прави номера.Губи обороти до пълно загасване на нулева скорост независимо че е загряла добре,ако изтегля смукача се оправя,след това като го прибера е привидно добре до следващия светофар и така пак.Когато я карам на висока скорост няма забележки.Иначе работи нормално на бензин.Ходих на газаджия и той не може да разбере защо прави така.Чудя се дали е проблема в изпарителя ,качеството на газта или другаде и защо се нормализират оборотите след като е изтеглен смукача.Може ли да са остарели мембраните на изпарителя и това да е проблема?Благодаря ви ако може да ми дадете мнение

Публикувано: 12 окт 2005, 18:05
от Jinxy
Провери да не смуче въздух отнякъде м/у изпарителя и плочката. Тофава сееста на газ става бедна и колата гасне на тихи. При високите се компенсира от подадената газ. Когато издърпаш смукача ти намаляваш входящия въздух и по този начин обогатяваш сместа - затова и тогава работи добре. Ако съм прав би трябвало и разхода да се е повишил. На бензин нямаш проблем защото карбуратора подава нужното горивоп според прениналия през него въздух, докато на газ горивото при тихи е константно(предварително регулирано за оптимален режим на работа).

Публикувано: 12 окт 2005, 18:30
от vikik
Здрасти колега, значи аз имах същия проблем преди време и се оказа че дроселната клапа на карбуратора от долу е разбита и се мандахерца на горе-надолу.
Като я смених оборотите заспаха

дано да е това

Публикувано: 13 окт 2005, 13:57
от flirtman
]Благодаря ще проверя-дано да е това/защото е най лесно/

Публикувано: 13 окт 2005, 14:21
от vikik
Дано да съм ти помогнал. Ако не стане навии винта за оборотите да ти поддържа колата по-високи обороти но да не гасне.

Публикувано: 13 окт 2005, 15:30
от Любо
Преди време и аз имах проблем, като описания от теб (тогава карах Лада 1600, но това в случая е без значение). При мен проблема беше, че поради "прекалено чистата" ни газ изпърителя се беше задръстил с нещо като кал. След отваряне и почистване колата си тръгна съвсем нормално. Така че ако ти се изчерпат другите идеи виж колко ти се е задръстил изпарителя.
П.П. Като се задръсти и на газта й става бая трудне да минава когато ДВГ работи на празни обороти.

Публикувано: 13 окт 2005, 15:36
от Jinxy
На изпарителите обикновенно има една пробла за източване на конденза и гореспоменатите боклуци. Отвий я и ако нищо не потече - лошо занчи се е втвърдило вече и трябва отваряне за почистване. Ако изтече една подобна на боза течност завий пробката и си свиркаи. Изпарителя е вече чист. Тази процедура се прави на около 7-10 000 км.

Публикувано: 14 окт 2005, 11:34
от petkoff_pl
Вчера си огледах изпарителя но не открих никаква пробка каквато споменават колегите. Моят изпарител е на STARGAS-италиански някай карали с такъв, защото видях на едно място че зацапан като от теч, а ме е страх да развия болтчетата без да имам някъква иформация как се прави - поне от гледна точка за безопасноста все пак това е газ.

Публикувано: 14 окт 2005, 12:09
от Jinxy
На старгас е една врътка от бронз(жълта) същата като тази за регулитане на оборотите на празен ход но се намира отдолу на изпарителя. Отвива се с вътрешен шестограм. На нея има и един О пръстен който обикновено се сменя след отвиването.