Страница 1 от 1

Ключе за изпарител?

Публикувано: 06 сеп 2008, 13:10
от martist
Здравейте,

Ситуацията е следната;

Имах проблем с газовата.Нещо се беше запушило.Като я оправиха се вдигна разхода на 10 извън града при положение че беше 7,5.Един месец се мотах по майстори и най-накрая сам достигнах до 8/100 и колата поне върви както трябва.Въпросът ми е, ако отида някъде и помоля да затворят малко с шестограма (понеже изпарителят ми има врътка за ръка и още една ама е с ключ , а ръчният болт е затворен до край) дали ще поспадне пак до към 7,5/100.И нали няма проблем че ръчният болт е затворен до край?Само така върви колата и има малък разход с вдигнати на по един цял оборот врътките( от затворено положение) :) от горе на маркучите и затворен до край болт на изпарителя.А колата е супер пъргава.

Re: Ключе за изпарител?

Публикувано: 07 сеп 2008, 06:53
от schrack
Колега твоят РИ най вероятно ти е БРЦ а за тях мога да кажа че има и 100kw от тях и този може да е и на твоята кола по принцип на него трябва да има лепенка ако не са я скъсали одавна.
За болта със шестограма служи за празният ход както и тази (врътка за ръка) от там се регулира ако има леко предърпване от ниски към високи обороти.
Този РИ ако е същият за който говоря мисля че трудно ще постигнеш нисък разход тъй като РИ работи на минимум а за него това е трудно при ниските обороти

Re: Ключе за изпарител?

Публикувано: 07 сеп 2008, 14:23
от martist
Изпарителят е БРЦ 100 кв.Нисък разход съм постигал както съм писал по-горе.И сега пак постигнах.Главното ми питане беше дали ако се затвори малко и то шестограма ще се намали още малко разхода както беше преди , но да не се прецака пъргавостта която сега постигнах.

Re: Ключе за изпарител?

Публикувано: 08 сеп 2008, 08:23
от schrack
Не тези неща отстрани на него РИ са само за празния ход на ДВГ