Дизел vs газ
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 12 окт 2008, 18:49
- Модел на автомобила: zx
- Status: Извън линия
Дизел vs газ
Здравейте, въпроса ми е кое би било по изгодно да се вземе-Форд ескорт 1.6/1.8 16v със газова уредба или дизелов -1.8тди.
Почетох тук във форума и по мои наблюдения форда на извън градско харчи около 8-9/100 газ,без голямо значение дали е с обикновенна газова или ГИ,за градско-11-14/100 според градското+бензин.
За дизела нямам наблюдения за разход-възможен ли е разход под 5/100 извънградско,и какъв разход дава на градско?
И на кой автомобил е по лесна(евтина)поддръжката?
Почетох тук във форума и по мои наблюдения форда на извън градско харчи около 8-9/100 газ,без голямо значение дали е с обикновенна газова или ГИ,за градско-11-14/100 според градското+бензин.
За дизела нямам наблюдения за разход-възможен ли е разход под 5/100 извънградско,и какъв разход дава на градско?
И на кой автомобил е по лесна(евтина)поддръжката?
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: Дизел vs газ
Горе долу все тая. Гледай колата да е читава на 1-во място.
- eizo
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:24
- Модел на автомобила: Escort 1.8D, 1993
- Местоположение: София - Видин
- Status: Извън линия
Re: Дизел vs газ
Не вярвам, че дизел ще ти падне под 5 извънградско, камо ли турбо. Моят е чист, градско в Сф в най-зверските задръствания ~7,5/100, извън ~5,5/100.
No Guts No Glory
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Re: Дизел vs газ
Отделно бензина дава този разход на газ като натискаш...не караш с 90....а с дизела леко галиш педала и постоянно гледаш стреклата на резервоараto66ko7 написа:Здравейте, въпроса ми е кое би било по изгодно да се вземе-Форд ескорт 1.6/1.8 16v със газова уредба или дизелов -1.8тди.
Почетох тук във форума и по мои наблюдения форда на извън градско харчи около 8-9/100 газ,без голямо значение дали е с обикновенна газова или ГИ,за градско-11-14/100 според градското+бензин.
За дизела нямам наблюдения за разход-възможен ли е разход под 5/100 извънградско,и какъв разход дава на градско?
И на кой автомобил е по лесна(евтина)поддръжката?

Ще ти кажа за габрово например....с дизелово мондео зимата се кара в гррада...няма врем да загрее разхода отива и на 8...лятото 7...на дълго 5,5
Бензина с газов инжекцион градско в габрово 10 извънградско 9....единствено лятото с климатик 11,5
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
- Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дизел vs газ
Имам и дизел 1.8 д 92 год и 1,8 115 коня с ГИ и ти казвам
газ-
градско-11-15 в зависимост от настъпването и климата
извън градско-до 110 км (натоварен) 7.5 към 130 дава 8
Със скорост 150-160 по пътя нормалния и 180-200 по магистралата ми даде 10ка
(Пътя от Габрово до Слънчев брях е това)
дизела
-извън града полека с до 110 нейде 4!
ако го карам с колкото може 5-6
в града 7-8
сметката си я прави ти
,но нафтата и на тънко я има 
газ-
градско-11-15 в зависимост от настъпването и климата
извън градско-до 110 км (натоварен) 7.5 към 130 дава 8

Със скорост 150-160 по пътя нормалния и 180-200 по магистралата ми даде 10ка

дизела
-извън града полека с до 110 нейде 4!
ако го карам с колкото може 5-6
в града 7-8
сметката си я прави ти


-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дизел vs газ
То, всичко много хубаво, слагайте и бензина на тея ГИ докато се достигне температурата за преминаване на газ. При температури под нулата, преходи от порядъка на 3-5-7км. градско? Направете сметката както трябва и дайте да видим какво излиза? Да не излезе само че, 10л/100км газ градско и 2-3л/100км бензин? Не знам колко е, вие кажете.TIN написа:Отделно бензина дава този разход на газ като натискаш...не караш с 90....а с дизела леко галиш педала и постоянно гледаш стреклата на резервоараto66ko7 написа:Здравейте, въпроса ми е кое би било по изгодно да се вземе-Форд ескорт 1.6/1.8 16v със газова уредба или дизелов -1.8тди.
Почетох тук във форума и по мои наблюдения форда на извън градско харчи около 8-9/100 газ,без голямо значение дали е с обикновенна газова или ГИ,за градско-11-14/100 според градското+бензин.
За дизела нямам наблюдения за разход-възможен ли е разход под 5/100 извънградско,и какъв разход дава на градско?
И на кой автомобил е по лесна(евтина)поддръжката?
Ще ти кажа за габрово например....с дизелово мондео зимата се кара в гррада...няма врем да загрее разхода отива и на 8...лятото 7...на дълго 5,5
Бензина с газов инжекцион градско в габрово 10 извънградско 9....единствено лятото с климатик 11,5
Последна промяна от DTM на 19 окт 2008, 08:18, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
- Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дизел vs газ
аз я изчкаквам на място ,но при температура от 10 градуса за 2-3 мин на място обръща
пбщо взето на 5 татра минута тръгвам
Аз и необичам да си карам колата студена
стар навик
пбщо взето на 5 татра минута тръгвам

Аз и необичам да си карам колата студена

- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Дизел vs газ
По тънки сметки май на газ е по - икономично да се кара... Ако само това ти е приоритет - вземай кола на газ...
Едната ми кола е Фиеста 1,4 на газ и е доста икономична - около 7/100 газ(тя на бензин не работи) извънградско, градско не засичам...другата е Мондео ТД, която калкулирано в лева гори малко повече, но пък много повече ми харесва как върви, ускорява, няма проблеми с тоци, датчици и тям подобни.
Както беше споменал някой гледай да е запазена и поддържана добре колата, това е най - важното, за да не ти иде икономията в сервиза
А, и турбо дизелът е много по - добър вариант от атмосферния, противно на мнението на колегата eizo... Турбината вкарва сгъстен въздух, а не повече гориво... Дизелът гори повече ако се кара във високи обороти, независимо дали е атм. или ТД.
Едната ми кола е Фиеста 1,4 на газ и е доста икономична - около 7/100 газ(тя на бензин не работи) извънградско, градско не засичам...другата е Мондео ТД, която калкулирано в лева гори малко повече, но пък много повече ми харесва как върви, ускорява, няма проблеми с тоци, датчици и тям подобни.
Както беше споменал някой гледай да е запазена и поддържана добре колата, това е най - важното, за да не ти иде икономията в сервиза

А, и турбо дизелът е много по - добър вариант от атмосферния, противно на мнението на колегата eizo... Турбината вкарва сгъстен въздух, а не повече гориво... Дизелът гори повече ако се кара във високи обороти, независимо дали е атм. или ТД.
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Re: Дизел vs газ
Ами виж...аз градско нямам от сопот съмDTM написа:То, всичко много хубаво, слагайте и бензина на тея ГИ докато се достигне температурата за преминаване на газ. При температури под нулата, преходи от порядъка на 3-5-7км. градско? Направете сметката както трябва и дайте да видим какво излиза? Да не излезе само че, 10л/100км газ градско и 2-3л/100км бензин? Не знам колко е, вие кажете.TIN написа:Отделно бензина дава този разход на газ като натискаш...не караш с 90....а с дизела леко галиш педала и постоянно гледаш стреклата на резервоараto66ko7 написа:Здравейте, въпроса ми е кое би било по изгодно да се вземе-Форд ескорт 1.6/1.8 16v със газова уредба или дизелов -1.8тди.
Почетох тук във форума и по мои наблюдения форда на извън градско харчи около 8-9/100 газ,без голямо значение дали е с обикновенна газова или ГИ,за градско-11-14/100 според градското+бензин.
За дизела нямам наблюдения за разход-възможен ли е разход под 5/100 извънградско,и какъв разход дава на градско?
И на кой автомобил е по лесна(евтина)поддръжката?
Ще ти кажа за габрово например....с дизелово мондео зимата се кара в гррада...няма врем да загрее разхода отива и на 8...лятото 7...на дълго 5,5
Бензина с газов инжекцион градско в габрово 10 извънградско 9....единствено лятото с климатик 11,5


-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 20 юни 2005, 07:47
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1iclx 90г
Escort 1.6 16V 94г - Status: Извън линия
Re: Дизел vs газ
имам фиеста на газ 1,1i разход 9 градско, и ескорт 1,6 SEFI 16v с ГИ разход 8,5 градско.
Смятал съм точно разходите плюсовите и минусите. Фиестата ми излиза 10 лева на сто километра и ескорта ми излиза 10 лева на 100. До сега не съм чувал 18ТД на ескорт да гори градско под 7, това прави 13 лева горе долу.
Изводите са:
- Фиестата е супер количка за града макар и издухана, супер евтина подръжка двигателят е бетон
- Ескорта е комби, товари се колкото искаш данъци, гражданска, разход на сто километра същите като фиестата. Купето е по зле от фиестата, двигателят е няколко класи над.
- Къде е дизела. Когато си мислих каква кола да си купя първо огледах евтините дизели и техните разходи. Оказа се че дизелите без турбо харчат доста по-малко от ТД. Единствената файда е ако намираш нафта по-евтино.
Съвет: каквото и да си купиш ще си блъскаш главата после
Смятал съм точно разходите плюсовите и минусите. Фиестата ми излиза 10 лева на сто километра и ескорта ми излиза 10 лева на 100. До сега не съм чувал 18ТД на ескорт да гори градско под 7, това прави 13 лева горе долу.
Изводите са:
- Фиестата е супер количка за града макар и издухана, супер евтина подръжка двигателят е бетон
- Ескорта е комби, товари се колкото искаш данъци, гражданска, разход на сто километра същите като фиестата. Купето е по зле от фиестата, двигателят е няколко класи над.
- Къде е дизела. Когато си мислих каква кола да си купя първо огледах евтините дизели и техните разходи. Оказа се че дизелите без турбо харчат доста по-малко от ТД. Единствената файда е ако намираш нафта по-евтино.
Съвет: каквото и да си купиш ще си блъскаш главата после

- meltin
- потребител
- Мнения: 194
- Регистриран: 27 сеп 2007, 12:46
- Модел на автомобила: Escort SW Ghia `96 1,6 16V
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дизел vs газ
Моя съвет е да си вземеш бензинова кола която да си газифицираш тук. Защото майсторите така или иначе ще ти сменят изпарители и т.н. като дойде момента за някоя дребна настройка, защото нали те не разбират от газовите уредби на италианците и такива части нямат.
След това другия довод ми е че дизеловата кола 100% ще е карана повече от бензиновата. Просто няма финансова изгода никой да си купи дизел и да кара по-малко от някой дето кара на бензин. Ако е карано повечко идва следващия момент турбо(една торба пари) и гнп (още една торба пари) само тия двете неща на ТД двигателя са ти колкото бензинов двигател.
След това другия довод ми е че дизеловата кола 100% ще е карана повече от бензиновата. Просто няма финансова изгода никой да си купи дизел и да кара по-малко от някой дето кара на бензин. Ако е карано повечко идва следващия момент турбо(една торба пари) и гнп (още една торба пари) само тия двете неща на ТД двигателя са ти колкото бензинов двигател.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 186 госта