Страница 1 от 1

Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Публикувано: 24 ное 2008, 16:08
от raoccars
Здравейте колеги,
Моята Фиеста определено работи добре с шелския Випауър и съм решил да наливам само такъв занапред
Моля ,ако някой знае за негативни страни(освен по високата цена)за помпата,дюзите или мотора,да сподели
Благодаря предварително :)

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Публикувано: 26 ное 2008, 16:53
от schrack
Незнам Брат аз одавна спрях да зареждам там защото ме излъгаха във качеството и сега карам на олио и кеф ми шапка...

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Публикувано: 26 ное 2008, 21:38
от isoiso
Абе вие в Сливен май масово карате на олио?

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Публикувано: 27 ное 2008, 08:32
от raoccars
В сливенския Шел съм зареждал,нафтата им е добра според мен
Наистина знам някои шелски бензиностанции с лошо качество но сливенската не е от тях :wink:
Дайте съвет,тези добавки на випауъра могат ли да се отразят по някакъв начин зле на двигателя(говорим ако собственика е доблестен човек :D )
*00110*

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Публикувано: 27 ное 2008, 10:38
от S_C
Последния път когато зареждах там,бензина замръзна в помпата.От тогава не съм повтарял експеримента.Още ме боли сърцето като се сетя как изглежда една нова помпа в цифри....
Освен това лъжат в количеството.Или поне лъжеха.Освен ако някой не ми намери разумно обяснение как 20-литрова туба събира 22 литра...

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Публикувано: 27 ное 2008, 11:37
от madboy
S_C написа:.....................
Освен ако някой не ми намери разумно обяснение как 20-литрова туба събира 22 литра...
Мат`ряла се свива от студа. :idea:

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Публикувано: 27 ное 2008, 13:50
от raoccars
Еееееее бацка,с 10% да се свие не може,може с 0.5~1.5% :shock:

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Публикувано: 04 дек 2008, 14:14
от diesel1.6
На теория има по-малко сяра и влошени мазилни качества. Това се отразява само на по-старите механични помпи, без да се броят редовите (те са яки). Твоята е от чувствителните :). Ако някак можеше да се сравнят две помпи рри еднакви условия, след 50 - 100000 км би се забелязала малка разлика.
На практика това се компенсира с добавки - или зелената на редекс, или кастролската за подобрено горене и защита на горивната апаратура. Може да слагаш по-малко от препоръчаното, ако целта ти е само да намалиш износването.

С две думи - все е същото.

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Публикувано: 05 дек 2008, 08:45
от raoccars
Благодаря за съвета
:D _friends_ *00110*

Re: Проблем ли е да се кара единствено с дизел V-power

Публикувано: 13 дек 2008, 12:42
от Svetlix
Аз пък бях хипер доволен от горивата на Шел и по-специално нафтата. Поне от тези горива на нашата бензиностанция тук. Иначе на други Шелове и аз съм си патил. Няма нищо лошо в това да се кара само с хубаво гориво. Само, че ако решиш да минем на обикновена нафта после ще ти се струва, че не върви и че е шумна. С хубавите неща лесно се свиква.