проблем с бензина
- ivailo rachev
- потребител
- Мнения: 429
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
- Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
- Местоположение: габрово
- Status: Извън линия
проблем с бензина
здравейте колеги,снощи реших да я обърна на бензин че стана студено вече и сутринта като труъгнах да паля запали на бензин и веднага угасна и повече не запали,като я обърнах на газ със завъртането и запали.нещо от карбуратора ли е и аз не знам.
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Re: проблем с бензина
Ако си със карб. има някой на които им се търка поплавъка на дъното и се пробива това води до преливане не карба и се удавя......
Също така ако си със карб. иглата на поплавъка да е залепнала в горно положение и да не пуска бензин.....
Някой карбуратори на входа за бензина си имат цетки, също може да е запушена.......
Помпата не качва бензина към караба.........
Засмукване на утайки от резервуара и запушване на магистралата..................и такова ми се е случвало...
Прочетох поста за газта.........ако си със карб. и то двукамерен (механичен или вакумен ) то трябва да се откачи
втората дроселова клапа от лоста да стане неутрална ( да не работи ) и се спира подаването за газ към нея........
След това вече си правиш настройките на газ и колата ще и намалее разхода, като динамика на газ и бензин си
остава ( почти ) същото само разхода пада.
Това глъхнене се получава когато втората канера се отвори и в нея постъпва малко газ и тогава само мучи и не
ускорява..................ако се пусне повече газ към нея за да се изчисти и на високите обороти става обратното на ниски
идва много богата смес и колата гори много затова се шунтира втората клапа....
Също така ако си със карб. иглата на поплавъка да е залепнала в горно положение и да не пуска бензин.....
Някой карбуратори на входа за бензина си имат цетки, също може да е запушена.......
Помпата не качва бензина към караба.........
Засмукване на утайки от резервуара и запушване на магистралата..................и такова ми се е случвало...
Прочетох поста за газта.........ако си със карб. и то двукамерен (механичен или вакумен ) то трябва да се откачи
втората дроселова клапа от лоста да стане неутрална ( да не работи ) и се спира подаването за газ към нея........
След това вече си правиш настройките на газ и колата ще и намалее разхода, като динамика на газ и бензин си
остава ( почти ) същото само разхода пада.
Това глъхнене се получава когато втората канера се отвори и в нея постъпва малко газ и тогава само мучи и не
ускорява..................ако се пусне повече газ към нея за да се изчисти и на високите обороти става обратното на ниски
идва много богата смес и колата гори много затова се шунтира втората клапа....
- ivailo rachev
- потребител
- Мнения: 429
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
- Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
- Местоположение: габрово
- Status: Извън линия
- ivailo rachev
- потребител
- Мнения: 429
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
- Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
- Местоположение: габрово
- Status: Извън линия
Re: проблем с бензина
да но,като я обърна на бензин по време на работа и няма проблем работи си на бензин ама не може да приравни оборотите не може да ги изглади както трябва да са ,пък на газ няма проблем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 190 госта