плюсове и минуси на плочката

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

плюсове и минуси на плочката

Мнение от slaf4u » 22 мар 2009, 23:01

здравейте колеги,
реших се и аз да газифицирам колицата, и сега се чудя дали да слагам плочка или да оставя майстора да дупче. всъщност не знам изобщо какви са възможностите за докарване на газта до моноинжекциона, чувал съм че се дупчат карбовете но не знам как стоят нещатата с моното. обогатете ме с малко инфо моля...малко тъп въпрос но кои датчици се байпасват при работа на ДВГ на газ? колоко парици излиза един от онея готините ключове (и чарковете към него) дето като минеш 2500 оборота прехвърлят автоматично на газ? има ли нужда моя двг от ламбда сонда емулатор/симулатор/не знам си какво...
както разбирате от въпросите, аз съм пълен профан в тая област и искам да се осведомя малко преди да отида при майстора.
Изображение

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: плюсове и минуси на плочката

Мнение от g.taskov » 24 мар 2009, 16:01

Сложи си плочка преи теб не е нужно да ти дупчат тротъла.Не ти трябва емулатор а едно реле руско че е по-яко от 5лв.и си готов.Когато ти слагат плочката да я пришлайфат на стъкло с цел да е гладка и равна от двете страни че отливките на са много читави.Това се прави да не гълта въздух от там.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: плюсове и минуси на плочката

Мнение от vladislav » 24 мар 2009, 16:26

g.taskov написа:Това се прави да не гълта въздух от там.
А как се познава че гълта въздух, че ме съмнява моята, макар на 4 год. и уплътнена със силикон. И кое се шлаифа?

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: плюсове и минуси на плочката

Мнение от g.taskov » 24 мар 2009, 20:20

Шлайфат се повръхностите където лягат към тротъла - плоската част и от двете страни. Когато дърпа въздух
се чува свистене от мястото.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 213 госта